۶۶۷۷۸۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
۲۱ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد از یاران احمدی نژاد با طعم «خس و خاشاک»

یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره درخواست مجوز از سوی یاران احمدی‌نژاد گفت: امروز کسانی درخواست مجوز تجمع می‌کنند که روزی مردم را خس و خاشاک نامیدند و اعتقادی هم به حقوق شهروندی نداشتند.

خبرگزاری ایلنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره درخواست مجوز از سوی یاران احمدی‌نژاد گفت: امروز کسانی درخواست مجوز تجمع می‌کنند که روزی مردم را خس و خاشاک نامیدند و اعتقادی هم به حقوق شهروندی نداشتند.

پروانه سلحشوری درباره درخواست مجوز یاران احمدی‌نژاد از وزارت کشور برای برگزاری تجمع، گفت: امروز افرادی درخواست‌کننده برگزاری تجمعات اعتراضی هستند که خودشان سال ۸۸ تجمع‌کنندگان را خس و خاشاک نامیدند. آنان هیچ اعتباری برای مردم قائل نبودند، اما حالا که خودشان در رأس قدرت قرار ندارند درخواست تجمع می‌کنند.

این نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: درخواست تجمع به منزله برخورداری از حقوق مدنی است اما مسئله این است که این جریان خود چه میزان به این حق شهروندی معتقدند و احترام می‌گذارند؟

وی یادآور شد: در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد گروه‌ها و جریان‌هایی که با ایشان هماهنگ همسو نبودند نه تنها از حقوق شهروندی برخودار نبودند بلکه به سرعت از عرصه سیاسی حذف می‌شدند.

سلحشوری ادامه داد: اگر آقای احمدی‌نژاد و همفکرانش متوجه می‌شدند کسی غیر از چیزی که آنان می‌خواهند فکر می‌کند و یا سیاست‌هایی غیر از سیاست آنان را دنبال می‌کند به شدت برخورد می‌کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که درخواست مجوز از سوی کسانی که معتقد به حقوق شهروندی نیستند میمون و مبارک است، گفت: این جریان تنها ابزارشان «بگم، بگم» های بی سر وته و بی پایه و اساس است و می‌خواهند از حقوقی برخوردار شوند که خودشان زمانی آن را نفی می‌کردند.

وی درپاسخ به این سوال که چرا در جریان اعتراض‌های اخیر احمدی‌نژاد و یارانش سکوت کردند و بعد از بازگشت به روال عادی جامعه درخواست مجوز برای راهپیمایی می‌کنند، گفت: این گروه پایگاه اجتماعی ندارد، شما مشاهده کردید در جریان بست‌نشینی در حرم شاه عبدالعظیم حسنی چند نفر شرکت کردند. اگر این‌ها از یک پایگاه اجتماعی قوی برخوردار بودند، هنگامی که دست به یک اقدام جمعی می‌زدند جمعی از هواداران از آن‌ها حمایت می‌کردند.

این عضو فراکسیون امید تاکید کرد: این جریان یک تیم سه نفره و فرقه کوچکی هستند که بین مردم محبوبیتی ندارند. به نظرم ممکن است این جریان بخواهند خوشان را به گونه‌ای نشان دهند که طرفدار آزادی و اعتراضات مردمی هستند. آقای احمدی‌نژاد و یارانش به دنبال این هستند که نشان دهند مردم از حق اعتراضات مسالمت‌آمیز برخوردارند و درصدد به دست‌ گرفتن اعتراضات مردمی هستند.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد و یارانش حتی اگر مجوز هم بگیرند از حمایت مردم برخوردار نخواهند بود و ممکن است اعتراضات و شعارها را به سمت و سوی دیگری ببرند.

سلحشوری در پاسخ به این سوال که هدف احمدی‌نژاد و اطرافیانش از گونه رفتارها چیست، گفت: دوستی در مصاحبه‌ای عنوان کرد برای کسانی که قرار است موقعیت‌های خطیری در دست بگیرند باید حتما تست‌های روان‌شناختی انجام دهیم، این جریان ثابت کرده است بسیار دلش می‌خواهد در دید باشد و از صحنه کنار نرود. جریان احمدی‌نژاد و یارانش چون مقبولیتی بین مردم ندارد با تمسک به شعار و مطرح کردن خودشان از طرق غیرقانونی و غیرمتعارف می‌خواهند خود را در صحنه حفظ کند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون حق برگزاری تجمعات از حقوق ذکر شده مردم در قانون است و البته فراخوان اعتراضی اگر از طرف این گروه داده شود و مردم شرکت کنند به معنی حمایت از احمدی‌نژاد نیست، گفت: هدف نهایی این جریان این است که به هر نحو ممکن در عرصه سیاسی باقی بمانند و بگویند «ماهستیم» اما آن‌ها در عرصه سیاسی از پایگاهی برخوردار نیستند.

نماینده مردم تهران در خاتمه تاکید کرد: مردم نسبت به شرایط سخت معیشتی، تبعیض‌ها و نبود عدالت اجتماعی معترض هستند پس هر مجوزی در این رابطه داده شود مردم شرکت می‌کنند، فراموش نکنیم یکی از علل بوجود آمدن شرایط فعلی ناکارآمدی مدیریتی دوران احمدی‌نژاد و آثار بجا مانده از آن زمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تجمعات ۸۸ غیر قانونی بود کروبی موسوی به مردم دروغ گفتن

    • محسن

      نویسنده برنامه که طرفدار دولتی با کوبیدن رییس جمهور سابق نمیتونی خرابکاری های این دولت بپوشونی

    • بدون نام

      یکی به این خانم بگه پس چرا اینقدر از احمدی نژاد میترسید اگر مقبولیتی نداره که اینقدر ترس ووحشت نباید داشته باشید

    • شهروند

      کسی که مردم رو خس و خاشاک خطاب کرد و اعتقادی به حقوق شهروندی نداشت پس چطور چهار سال دیگه هم در راس بود؟؟؟؟؟؟ از همه ی روسای دولت تا وقتی در راس هستند پشتیبانی میکنید و هنگام بر کناری همه ازش بد میگن و این داستان ادامه دارد...

      اگه کسی تخلف میکنه چرا همون موقع مورد بازخواست قرارش نمیدین مگه به اصطلاح وکلای ملت نیستین؟؟؟

    • بدون نام

      اشتباه فکر می کنید خانم سلحشور، احمدی نژاد طرفداران زیادی دارد خصوصا در اقشار متوسط و مظلوم واقشار ضعیف اقتصادی و در شهرستان کوچک وکم جمعیت و روستاها وغیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخصوصا مشایی و خانواده ی مکرمشان طرفدار ایشون هستند.

    • امیر

      منع کسان کردن را کنار بگذاریم. هر که باشد و هرچه گفته اهمیت ندارد. اگر خواهان ایرانی سربلند و قوی هستیم گذشته ی غلط نباید دستورالعمل ادامه روند اشتباه باشد.

    • بدون نام

      اگر احمدی نژاد انتخابات سال ۸۸را واگذار میکرد می توانست در دل مردم جای بگیرد وحتی در سال های بعد به کاخ ریاست جمهوری بر گردد

    • م م

      مردم ایران جانشان رادرراه احمد نژاد میدهن مردم ایران دوستش دارندشماکجاییدکه ببینییدمردم باکی هستن فقط شما حرف خودتون رومیزنیین البته خریدارهم نداره ... درودبرحق درودبراحمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نژاد ی ها از از خط انقلاب دور شده واب در اسیاب دشمنان ایران میریزند مساعل داخلی باید با هم فکری همه احزاب حل شود ایجاد اختشاش و درگیری هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد تنها ثمره ای ک این قبیل اقدامات دارد سپردن کشور و ناموس مردم ب بیگانگان هس ان هم کشوری چون عربستان هیچ پیغمبر و پیشوایی نتوانست انها را هدایت کرده واسلام ناب محمدی را ب انها بفهماند

    • بدون نام

      من طرفدار این دولت نیستم وبه او رای ندادم اما باید بگویم که بیش از 70 درصد مشکلات این کشور ازعدم مدیریت دولت احمدی نژاد است که باعث کندی کار این دولت شده ومتاسفم برای کسانی که هنوز دل درگرو دروغهای احمدی نژاد دارن

    • سرباز ولایت

      احمدی نژاد فقط دنبال این هست که بگه من هستم و دنبال بر هم زدن فضای آرام جامعه هست ایشان در دوران هشت ساله اش کشور را به نابودی کامل کشاند من متاسفم برای اینکه چرا این آدم را دستگیر و محاکمه نمیکنند .. دروغ ميگه که طرفدار مردم هست و اونايي هم که دم از احمدی نژاد میزنند چرا همه چیز را فراموش کرده اند البته نمیخام بگم آقای روحانی خیلی خوب عمل کرده ولی خدایش بهتر از این آدم بوده انسان اگه بخاد حرفی بزنه باید خدا را در نظر بگيره چون خدا بر همه چیز آگاه هست

    • بدون نام

      نه ان دولت و نه این دولت هیچ کدام خوب کار نکردند....

    • بدون نام

      پروانه سلحشور برای خودش می ترسه

    • بدون نام

      هیچکس درخواستی نکرده،مردم به خاطرگرانی به بیرون آمدند

    • فرشاد

      این آدم خودشیفته مملکتو به نابودی کشوند الان با چه رویی تو انظار ظاهر مبشه.. ...

    • بدون نام

      بنده خدا از نوشتش معلومه که بد سوخته! :-) حرفای احمدی نژاد اینقد براشون سنگین بوده که تا الان دارن میسوزن جلز ولز میکنن بدبختای بیچاره... چیه نون خونتو آجر کرد!

    • بدون نام

      کامنت منو بزار ناظر

    • بی نام

      .... از روزی که این دولت تزویر و دروغ سر کار آمده .امریکا را پررو کرده که دائما ما را تهدید میکنه .یادتان رفته که سپاه قدرتمند با تفنگدار های امریکا چکار کرد .اما امروز ژنرال امریکایی در خلیج فارس میگه که قدرت نمایی ما باعث شده که ایران از ما بترسه .این از ارمغان این دولت بی کفایت است که حتی آل سعود هم برای ما خط و نشان بکشه چون دولت بدنبال کسب رضایت امریکاست .

    • بدون نام

      احمدی نژاد مرداب فامیل و اخراج کردی عکس این دولت مرزوبازگذاشته وگرنه اینقدرزیادنمیشدن واینقدربیکاری فقرذلالت ناامیدی ...نبود

    • بدون نام

      توهیچ میدونی گرسنگی یعنی چه بیکاری یعنی چه فقرچیه نمیدونی مرفع بی درد احمدی نژاددردل ماجای دارد دزدنیست مثل امثال شماها بهش توهین کنی نابودت میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج