۶۶۷۷۹۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حریق در ساختمان ۴ طبقه در دیباجی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه و مصدومیت دو نفر از ساکنان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه و مصدومیت دو نفر از ساکنان خبر داد.

سید جلال ملکی، در این رابطه گفت: ساعت ۶:۲۰ امروز صبح در پی تماس هموطنان با سامانه ۱۲۵ یک مورد آتش‌سوزی در خیابان دیباجی جنوبی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروی تجهیزات تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد جزئیات این آتش سوزی اظهار کرد: این حادثه در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه که در هر طبقه آن یک واحد حدودا ۱۵۰متری قرار داشت رخ داد. اتاق خواب این واحد دچار حریق شده بود و کاملا شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به سایر بخش‌های خانه بود. همچنین دود زیادی هم در حال سرایت به طبقات پایینی ساختمان بود.

وی اضافه کرد: در این واحد یک پدر و پسر حضور داشتند که سعی کردند خود، آتش را خاموش کنند ولی دچار سوختگی شدند و آتش‌نشانان این دو فرد را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. گروهی هم به واحدهای دیگر رفتند و حدود ۱۰ نفر که در این واحدها حضور داشتند را به سلامت خارج کردند.

ملکی ادامه داد: گروهی دیگر نیز عملیات خاموش کردن آتش را انجام دادند و از گسترش آتش جلوگیری شد. در ادامه دودی که در ساختمان جمع شده بود تخلیه شد و پس از اینکه ایمن‌سازی‌های لازم انجام شد عملیات در ساعت ۷:۳۵ به پایان رسید و محل، تحویل عوامل انتظامی داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ساله از شمال

      خدایا چه خبره.خدایا خودت برسون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج