۶۶۷۸۸۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نجات زن باردار از کولاک در روستای «سلماس»

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر سلماس شب گذشته یک زن باردار را از کولاک روستای مرزی "دوستان" این شهرستان نجات دادند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر سلماس شب گذشته یک زن باردار را از کولاک روستای مرزی "دوستان" این شهرستان نجات دادند.

«مهدی رضایی» در گفت‌ وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دیشب در پی اعلام کولاک در منطقه مرزی سلماس و وجود یک زن باردار در روستای مرزی دوستان در فاصله ۶۰ کیلومتری این شهرستان ، نجاتگران جمعیت هلال احمر سلماس با هماهنگی مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان، ستاد مدیریت بحران و بخشداری سلماس به روستای مذکور اعزام شدند .

رضایی تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی باتوجه به احتمال انسداد مسیرهای روستایی منتهی به شهرستان بعلت بارش شدید برف دیشب، این خانم پس از انجام اقدامات لازم توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیای سلماس انتقال داده شد .

سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس باتقدیر از همکاری مجموعه مدیریت بحران، بخشداری کوهسار، شبکه بهداشت و سپاه پاسداران سلماس در انتقال این خانم باردار به بیمارستان خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش های اخیر و احتمال مسدود شدن راه های روستایی خصوصا در مناطق مرزی، از اهالی مناطق مرزی و روستاییان ساکن مرز تقاضا داریم در صورت داشتن مریض بدحال یا خانم باردار،‌ در اسرع وقت در خانه های اطرافیان و اقوام خود که در شهر یا نزدیک به مراکز درمانی است، به صورت موقت ساکن شوند تا در صورت بروز ناراحتی احتمالی، مشکلی برای انتقال این عزیزان به بیمارستان وجود نداشته باشد .

این دومین ماموریت انتقال زن باردار از روستای مرزی در شهرستان سلماس طی هفته گذشته است که توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سبحان.زاهدان

      خداکندابرها بارانی به سیستان وبلوچستان هم برسند..اگرباران نبارد.وای برمردم مظلوم ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج