۶۶۷۹۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

ترامپ: جلوی ایران را می گیریم

ترامپ مدعی شد که آمریکا می‌خواهد مانع دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای شود و شرکای آمریکا به همکاری در این زمینه دعوت کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری فرانسه، «دونالد ترامپ» در ادامه سخنرانی خود گفت: من به نمایندگی از مردم آمریکا اینجا هستم. در طول سال گذشته تلاش‌های فوق‌العاده‌ای در آمریکا داشته‌ایم تا هر آمریکایی بتواند به رویای آمریکایی دست یابد.


از سال ۲۰۰۰ که بیل‌ کلینتون در داووس حضور پیدا کرد، دونالد ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکاست که به داووس سفر کرده و در آن سخنرانی می کند.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت که بازار بورس پشت سر هم در حال رکورد زدن است. و افزود: «از روزی که انتخاب شده‌ام، ۲.۴ میلیون شغل در آمریکا ایجاد کرده‌ایم.نرخ بیکاری آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار به پایین‌ترین حد ثبت‌شده رسیده است.»

ترامپ گفت: «من اینجا هستم تا پیام ساده‌ای را بدهم و آن هم این است که هیچ زمان بهتری برای سرمایه گذاری و خرید در ایالات متحده و جود ندارد و فضای آمریکا باز است و این کشور بار دیگر برای رقابت آمادگی دارد.

ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر تاکید کرد که اکنون بهترین زمانی است که سرمایه گذاری، شغل و فعالیت‌های اقتصادی به آمریکا منتقل شود.

وی گفت که به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا همواره این کشور را در وهله نخست قرار می‌دهد. همانطور که سران دیگر کشورها هم باید چنین کنند.

ترامپ همچنین مدعی شد که آمریکا می‌خواهد مانع دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای شود و شرکای آمریکا به همکاری در این زمینه دعوت کرد.

وی همچنین مدعی نقش تاثیرگذار ائتلاف ضدداعش در بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغال شده توسط گروه تروریستی داعش شد و درباره افغانستان هم گفت که کشورش متعهد است که افغانستان به محلی برای اجتماع تروریست‌ها تبدیل نشود.

ترامپ همچنین بار دیگر بر افزایش سرمایه‌گذاری در نیروهای مسلح آمریکا تاکید و ادعا کرد که این کار با هدف «امن کردن» جهان دنبال می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هواستون به صدام هم باشه

    • وحیذ

      آقای ترامپ ماهم به شما کمک میکنیم که ایران بمب اتم نداشته باشد ولی سوال اصلی این است تو هم میخواهی به خودت کمک کنی آیا ؟

    • محمدرضا بختیار

      حرف های ترامپ که چرند بود ولی یک نکته قابل توجه ایرانیان و مسولین به نظرم وجود داشت و آن دعوت به سرمایه گذاری در آمریکا بودش آمریکا هدفش از این دعوت ها در مرحله اول کسب سود و درآمد هستش و در مرحله دوم با متمرکز کردن سرمایه های کشورها هدف توانایی کنترل قیمت ارز را در دست می گیرد در مرحله سوم از سرمایه گذاری رقبا و شرکا در امر پیشرفت و سرمایه گذاری بر صنایع دفاعی غیر مستقیم برای ابقای قدرت نظامی خود جلوگیری می کند و در مرحله ای هم ناخواسته از علم و تکنولوژی سرمایه گذاران و سطح هوشی آنها بهرمند می شود و در مرحله ای از نیروی سرمایه گذار به واسطه ارتباط سیاسی و اقتصادی نزدیک آنان را تخلیه اطلاعاتی می نماید حالا ما هم در زمینه سرمایه گذار و یا ایجاد دفتر های بین الملل در تهران از نگاه منفی جاسوسی تفکر کنیم و بر عقب ماندگی های خود دامن بزنیم

    • بدون نام

      ای کاش اون موقعی که تو تحریم بودیم سلاح هسته ای میساختیم الان ایند تحقیر نمیشدیم یا اگرم داریم تحقیر میشیم میدونستیم دستمون پر اینغدبهمون برنمیخورد

    • بدون نام

      ترامپ گرچه لجن است اما حداقل درفکر مردم خودش وبهبود زندگی آنهاست.

    • حسن شریفی نیا

      یکی نیست بگه این امریکا چیکارس که برا دنیا باید تصمیم بگیره چرا حاکمان انقدر ترسو هستن دم از حقوق بشر میزنن به همه چی کشورها دخالت میکنن چرا باید اینطور بشه سازمان ملل چیکارس بس چرا نمیگن تو فقط مسعول کشور خودتی همینو بس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برای رسیدن به جواب این سوال های بنیادین برو تحقیق کن ببین چطور شد که امریکا چنین نقشی برای خودش در نظر گرفت.برو وقایع بعد از جنگ جهانی دوم و بحران اقتصادی اروپا را بخون تا بفهمی
        اما این که من یا شما از این وضع خوشمون نمیاد دلیل نمیشه که بخوایم با دست خالی به جنگ چنین کشوری بریم! نتیجه اش را می بینی چی شده یا بازم به هوش نیستید؟!

    • بدون نام

      خاک برسرافغانیاراهشون می‌دن کشورشون فرارمیکنن ایران ترس‌های بی غیرت

    • بدون نام

      وی گفت که به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا همواره این کشور را در وهله نخست قرار می‌دهد. همانطور که سران دیگر کشورها هم باید چنین کنند.

    • بدون نام

      تایرها تقلبی شدند

    • بدون نام

      ایران باید به سلاح هسته ای مجهز شود و هروز اسرائیل را تهدید کند تا حساب کار دستشون بیاد و از هیچ قدرتی جز خدا نباید ترسید و با این کار خواب ارام را از
      چشمان اسرائیل و سعودی ها بگیریم
      میتوانیم در این راه با روسیه متحد شویم ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب حالا اینا که شما فرمودین چه دستاوردی برای ما داره؟چه دردی از مردم حل می کنه؟
        این تهدید ها آب و نون برای مردم می شه؟

    • 25 ساله بیکار

      این کسی که بش میگن دیوانه 1 سال رئیس جمهور بوده نزدیک 2.5 میلیون شغل ایجاد کرده معنی این 2.5 شغل یعنی رفاه بیشتر جرم و جنایت کمتر و نهایتا کشور قویتر. کاش یک آماری میدادن که در 3-4 دهه اخیر در کشور ما چند میلیون شغل ایجاد شده یا کلا چقدر در این راه سرمایه گذاری شده.
      سطح اختلاف در همین یک موضوع قطعا خیلی از ادعا ها را اثبات میکنه.
      مرگ بر فتنه گر
      مرگ بر اغتشاش گر
      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      اقای شریف نیا خبر وسخنرانی با زبان خودمان وکشور خودمان پخش میشه با کم زیاد کردن جملات و سیاست و تبلیغ طوری به سود خودشان تفسیر تعریف میکنند که باور میکنیم فلانی قصد غرضی دارد گفتهای ترامپ که نه به زبان ما و نه در کشور ما پخش میشه چطور و چگونه ترجمه و تبلیغ شود خودت قضاوت کن مثلا سخنرانی ترامپ در مجمع جهانی مترجم از خودش حرف میزد تفسبر میکرد کسی هم نگفت چرا؟؟ این امریکا نیست دخالت و قدرت نمایی میکند ساختار دنیا و قانون دنیا اینطوری است مثلا من شما میتوانیم بریم مجلس سخنرانی کنیم پشت تریبون نماز جمع سخن بگیم یا در دانشگاه دعوت بشیم و اظهار نظر کنیم یا در فلان جلسه سمینار حتی شرکت کنیم باید در ان شرایط باشیم کشورها هم همینطور زیاد به تفسیر و گفتهای این ان گوش نکن اینها جنگ تبلیقات تفاسیر رسانها با اهداف خودشان است برا فریب ترساندن من شما و غارت بیت المال

    • سرباز گمنام وطن

      خدایش ما با داشتن تمدن کهن و نودرصد از منابع جهانی که نفت و گاز معادن بزرگ است از کره شمالی کمتریم...

    • خوزستانی

      هموطنان عزیز بیاید دست از اعتماد به دشمن قسم خورده خودمان بردارید اگر از گرسنگی و بی مسئولیتی بعضی از مسئولان حتی بمیریم اما به هیچ کشوری اعتماد نمیکنیم و هیچ کشوری به فکر ما نیست جز خدا و خودمان، آمریکا و اروپا و سازمانهای حقوق بشر اگر واقعا دلشون به حال ما سوخته بود پس چرا اینهمه جرم و جنایت عربستان و کشورهای دوست با آمریکا قطعنامه صادر نمی کنند؟ بیاید ساده اندیشی را کنار بگذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوزستانی : چرا باید از گرسنگی بمیریم با این همه سرمایه خدادادی؟ خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج