۶۶۸۱۷۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

یک کشته در حادثه اتوبوس اساتید دانشگاه

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: براثر خروج اتوبوس حامل اساتید دانشگاه های کشور از مسیر اصلی در جاده ملایر - اراک بامداد شنبه یک تن جان باخت و ۲۳ نفر مجروح شدند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: براثر خروج اتوبوس حامل اساتید دانشگاه های کشور از مسیر اصلی در جاده ملایر - اراک بامداد شنبه یک تن جان باخت و ۲۳ نفر مجروح شدند.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: جمعی از اساتید دانشگاه های کشور برای حضور در سمیناری در نجف اشرف از قم سوار اتوبوس شده و قصد داشتند از مرز مهران راهی کشور عراق شوند.
وی اضافه کرد: خودروی حامل اساتید در جاده ملایر - اراک از مسیر اصلی خارج شد و همه سرنشینان این وسیله نقلیه که شامل ۱۹ مرد و پنج زن بودند، مجروح شدند.
وی ادامه داد: ۶ تن از مجروحان در بیمارستان بستری شدند که یکی از اساتید ۵۲ ساله به علت فشار خون و حمله قلبی در بیمارستان جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بقیه مجروحان این سانحه جاده ای به صورت سرپایی مداوا شدند.
سرهنگ عزیزی گفت: طبق بررسی ها، راننده این وسیله نقلیه معتاد و آزمایش او مثبت بوده است.
وی با بیان اینکه کمک راننده نیز فاقد دفترچه رانندگی است، اضافه کرد: مدیر فنی تعاونی که مجوز تردد به یک خوردو می دهد باید مدارک هویتی راننده و کمک راننده از جمله گواهینامه و دفترچه رانندگی را بررسی کند و در صورت تایید، اجازه جابه جایی مسافر را بدهد.
رئیس پلیس راه استان همدان افزود: چهره این راننده به وضوح معتاد بودن او را نمایان می کند همچنین دفترچه کمک راننده پیشتر توسط پلیس راه ایلام ضبط شده است بنابراین نباید مجوز تردد به این راننده داده می شد.
سرهنگ عزیزی اظهار کرد: گزارش این تخلف به تهران ارسال شده و در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ در زمینه جریمه یا محرومیت شرکت مسافربری و راننده اتوبوس از ادامه فعالیت، تصمیم گیری می شود.
به گفته پزشکی قانونی ۴۱۶ تن در سوانح رانندگی درون و برون ‌شهری استان همدان در ۹ ماهه امسال جان خود را از دست دادند که ۳۲۰ تن از جانباختگان مرد و ۹۶ نفر نیز زن بودند.
از این تعداد ۲۸۷ تن در جاده‌های برون شهری، ۵۴ نفر در معابر درون شهری، ۲۵ نفر در معابر خاکی و روستایی و ۵۰ نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این توضیح که از راننده و کمک راننده داده شد کی مقصر است . تعاونی یا کلا بی کفایتی اعضا اساتید .که تشخیص ندادند که راننده معتاد است

    • خ.س

      هرروزیک خبرناگوارخداازتان نگذره بااین کشوری که درست کردید

    • بدون نام

      یعنی جان اساتیدمون اینقد بی ارزشه نتونستن باهواپیماببرنشون نجف!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج