۶۶۸۲۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مستایا به کابوس رئال مادرید تبدیل شده است

رئال مادرید از سال ۲۰۱۳ نتوانسته در ورزشگاه خانگی والنسیا پیروز شود.

ایسنا: ‌به نقل از آس، رئال مادرید به والنسیا، سرزمینی که در سال‌های اخیر برای سفیدپوشان خطرناک بوده است، سفر کرد. تیم زین الدین زیدان پس از حذف از کوپا دل ری باید بتواند در مستایا پیروز شود؛ اتفاقی که در سه بازی اخیرشان در این ورزشگاه رخ نداده است.

والنسیا بدون شک در بهترین فصل خود در یک دهه اخیر به سر می‌برد. این تیم همیشه و در هر شرایطی در ورزشگاه خانگی حریف سرسختی برای مادرید بوده است. آمار همه چیز را در این باره نشان می‌دهد. در پنج فصل اخیر (با در نظر گرفتن فصل جاری) والنسیا تنها در ۹ بازی سه بار مغلوب سفیدپوشان شد. مادرید از ۲۷ امتیاز ممکن تنها ۱۳ امتیاز به دست آورد.

برای والنسیایی‌ها تقابل با مادرید از سال ۱۹۹۶ به یک دیدار خاص تبدیل شده است. این اتفاق زمانی رخ داد که میاتوویچ، ستاره تیمشان با مادرید قرارداد امضا کرد. این باشگاه سپس برای جذب بازیکنانی همچون داوید ویا، آندره گومس و ... تلاش کرد. در حال‌ حاضر والنسیا تیم سوم جدول، "گربه سیاه" سفیدپوشان است. آنها پیش از حضور دیگو سیمئونه در اتلتیکومادرید، پس از بارسلونا تیم دوم بودند.

مادرید در ورزشگاه مستایا به سختی بازی می‌کند. این تیم از دسامبر سال ۲۰۱۳ در این ورزشگاه نتوانسته است پیروز شود. در آن بازی خسه توانست پس از گل‌های آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو بازی را برگرداند و سه امتیاز را به تیم والنسیا برساند. در دیدارهای بعد (۲ بر یک در ۲۰۱۵، ۲ بر ۲ در ۲۰۱۶ و ۲ بر یک در ۲۰۱۷) سفید پوشان تنها توانستند یک امتیاز به دست آورند.

تقابل امروز دو تیم برای قهرمانی نخواهد بود چون هر دو فاصله زیادی با بارسلونا صدرنشین دارند. والنسیا و رئال مادرید به ترتیب در فاصله ۱۴ و ۱۹ امتیازی آبی‌ اناری‌ها هستند. با این حال دو تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند و ویارئال به دو تیم نزدیک شده و آنها را تحت فشار قرار داده است. آنها یک امتیاز با رئال مادرید و شش امتیاز با والنسیا فاصله دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج