۶۶۸۲۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احضار کاردار سفارت آمریکا در سودان جنوبی

مقامات سودان جنوبی در اعتراض به اظهارات اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه این کشور کاردار سفارت آمریکا در جوبا را احضار کردند.

ایسنا به نقل از خبرگزاری دویچه وله، مقامات سودان جنوبی در اعتراض به اظهارات اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه این کشور کاردار سفارت آمریکا در جوبا را احضار کردند.
نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل چند روز گذشته در نشستی در شورای امنیت اعلام کرد: سالواکر، رهبر سودان جنوبی یک "شریک غیرقابل قبول" است.

وی ادامه داد: آمریکا پس از بر سر کارآمدن سالواکر به عنوان رئیس‌جمهور سودان جنوبی از این کشور حمایت کرده و بیش از ۱۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

در همین راستا باک والنتینو وول، معاون وزارت خارجه سودان جنوبی با اشاره به احضار کاردار سفارت آمریکا در جوبا برای ارائه توضیحات درباره اظهارات اخیر نیکی هیلی اعلام کرد: این اظهارات نیکی هیلی غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد هیلی فراموش کرده که جمهوری سودان جنوبی یک کشور مستقل و دارای حاکمیت و رهبری این کشور نیازمند احترام است.

او افزود: اظهارات نیکی هیلی روابط دو کشور را بهتر نمی‌کند. این در حالی است که دولت سودان جنوبی به دنبال گسترش روابط است.

همچنین این مقام سودان جنوبی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر احتمال تحریم تسلیحاتی این کشور گفت: آمریکا حق ندارد که خواستار تحریم تسلیحاتی سودان جنوبی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج