جاباما
۶۶۸۴۰۷
۵۱۰۵
۵۱۰۵
پ

۴ اپلیکیشن مترجم برای سفر‌های خارجی

با بهترین اپلیکیشن های مترجم، سفرهای خارج از کشور خود را آسان تر سپری کنید.

وب سایت hgh724: با بهترین اپلیکیشن های مترجم سفرهای خارج از کشور خود را آسان تر سپری کنید.

اغلب مسافرانی که به کشورهای دیگر سفر می کنند در مورد این که نتوانند به خوبی زبان مردم آن کشور را بفهمند دچار نگرانی هستند.

در حالی که بسیاری از افراد مخصوصا کسانی که به قصد تجارت به کشورهای دیگر سفر می کنند تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا هستند اما بسیاری مواقع آشنایی با زبان مقصد بسیار ضروری است.

تصور کنید در رستوران نشسته اید و می خواهید غذا انتخاب کنید این انتخاب به نظر سخت می رسد چون نمی توانید منو را ترجمه کنید.همچنین داشتن یک مکالمه ساده با مردم آن منطقه می تواند به شما کمک زیادی کند.

هرچند هیچ جایگزینی برای یادگیری یک زبان وجود ندارد ما در اینجا به شما چهارتا از بهترین اپلیکیشن های مترجم را معرفی می کنیم.

Google Translate
۴ اپلیکیشن مترجم برای سفر‌های خارجی

مرورگر ترجمه گوگل سالهاست که یکی از بهترین اپلیکیشن های مترجم برای مسافران بوده است. این نرم افزار هم برای Iphone و هم برای Android قابل نصب است و بصورت آفلاین به خوبی کار می کند

هرچند زمانی که آنلاین باشد گزینه های بیشتری را در اختیار خواهید داشت. زمانیکه آنلاین هستید گوگل بیش از ۱۰۰ زبان را پشتیبانی می کند همینطور می توانید بسته های گوگل را که بیش از ۵۰ زبان دارند دانلود کنید تا زمانیکه به اینترنت دسترسی ندارید از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این برنامه می توانید جملات و کلمات را بنویسید یا دوربین گوشی را بالای منو یا نوشته ها بگیرید، صحبت کنید یا با انگشت برروی صفحه بنویسید و ترجمه آن را تحویل بگیرید. اگر گوشی شما اندروید است از Google Assistant استفاده کنید تا یک جمله را به سرعت و به صورت شنیداری برای شما ترجمه کند.

در این حالت نیازی به باز کردن یک برنامه نیست کافیست با صدای بلند جمله ای را که می خواهید بگویید و ترجمه آن را از گوگل بشنوید.

iTranslate Voice
۴ اپلیکیشن مترجم برای سفر‌های خارجی

iTranslate Voice از نامش پیداست که چه کاری انجام می دهد:

ترجمه مکالمه صحبت شده بین دو زبان. پس از انتخاب دو زبان هر شخص به زبان مادری خود صحبت می کند.

این اپلیکیشن هم زمان ترجمه ای دقیق را با صدای بلند برای شما می خواند. همینطور می توانید کلمات و جملات را با استفاده از صدای خود جستجو کنید ترجمه آنها را در Phrasebook ذخیره کنید و زمانیکه آن را نیاز داشتید استفاده کنید.

بر خلاف سایر اپلیکیشن های دیگر این اپلیکیشن رایگان نیست اما اگر به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن های مترجم بر مبنای صدا در بازار هستید این برنامه ارزشش را دارد که برای آن هزینه پرداخت کنید.


Translator Speak and Translate Pro
۴ اپلیکیشن مترجم برای سفر‌های خارجی

وقتی که در بازار برنامه های رایگان ترجمه وجود دارد انتخاب یک برنامه که باید برای آن هزینه کنیم ریسک به نظر می رسد اما این برنامه به اندازه ای متفاوت هست که ارزش پرداخت هزینه را داشته باشد.

همانطور که از نامش مشخص است تمرکز این برنامه بر ترجمه هم زمان صحبت های شماست. اگر در تاکسی هستید و می خواهید با راننده صحبت کنید یا در رستوران هستید

و می خواهید بدون استرس با پیشخدمت صحبت کنید این برنامه واقعا به شما کمک خواهد کرد. زبانها در این برنامه به طور خودکار شناسایی می شوند و مکالمه بدون فشار هیچ دکمه ای انجام می شود. با اینحال برای استفاده از این برنامه به اتصال اینترنت نیاز دارید اما می توانید جملات پر کاربرد خود را در آن ذخیره کنید و هنگام نیاز به صورت آفلاین استفاد نمایید.


Microsoft Translator
۴ اپلیکیشن مترجم برای سفر‌های خارجی

این برنامه طیف وسیعی از گوشی های تلفن همراه را پشتیبانی می کند. ترجمه همزمان مبتنی بر دوربین با پشتیبانی از بیش از ۵۰ زبان، بسته های زبان آفلاین و تبدیل گفتار به متن از ویژگیهای این برنامه قدرتمند است

که برای سیستم های عامل Android ، Iphone و Windows phone بصورت رایگان موجود است. اگر شما یکی از کاربران Windows phone هستید این تنها راهی است که می توانید بصورت آفلاین برای ترجمه از آن استفاده کنید. حتی برای سایر کاربران ویژگیهای مشابه گوگل را به صورت رایگان ارائه می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج