۶۶۸۴۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرمایه گذاری روی پول مجازی تلگرام

سرمایه گذاران اپل و گوگل، از پول مجازی تلگرام حمایت خواهند کرد.

سایبربان: فایننشال تایمز مؤسسات معتبر «سیلیکون ولی» به سرمایه‌گذاری در تلگرام تمایل نشان داده‌اند. بر این اساس کمپانی هایی از قبیل Kleiner Perkins Caufield & Byers از نخستین سرمایه‌گذاران گوگل و آمازون؛ Benchmark با سابقه پشتیبانی از اوبر و توییتر و موسسه Sequoia Capital از نخستین حامیان اپل و گوگل، ۲۰ میلیون دلار در تلگرام سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
تلگرام که مدعی شده ماهانه ۱۷۰ میلیون کاربر فعال دارد به دنبال عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلار ارز مجازی است و در این گزارش مدعی شده که مؤسسات مذکور برای پشتیبانی از این استارتاپ ارزهای مجازی را خریداری خواهند کرد
تلگرام از این سرمایه برای طراحی پلتفرم مبتنی بر بلاک چین استفاده می کند که امکان ارائه سرویس های غیرمتمرکز و ایمن را فراهم می کند.
اپلیکیشن های پیام‌رسانی که محتوا را رمزنگاری کرده و هویت کاربران را پنهان می کنند به گزینه مورد علاقه سرمایه گذاران ارزهای مجازی تبدیل شده اند و کمپانی های توسعه دهنده نیز به دنبال استفاده از این پتانسیل و عرضه ارزهای خود هستند.
بیزینیس اینسایدر اخیرا اعلام کرده بود که اعضای کانال تلگرام یکی از مراکز عرضه اولیه سکه به شدت در حال افزایش است و همین مساله نشان دهنده نقش کلیدی این اپلیکیشن در توسعه کسب و کار پول های مجازی است.
از سوی دیگر همین پتانسیل باعث شده کلاه‌برداران برای دست‌کاری تصنعی قیمت ارزهای مجازی کمتر شناخته‌شده از این پلتفرم سوءاستفاده کنند.
چالش‌های این اپلیکیشن محبوب به کلاه‌برداری ارزهای مجاز نخست وزیر بریتانیا ی ختم نمی شود و در سال‌های اخیر به‌صورت گسترده توسط تروریست های داعش نیز مورد استفاده قرار گرفته که انتقادات گسترده ای از آن را به دنبال داشته است، برای مثال «ترزا می»، نخست وزیر بریتانیا در هفته اخیر به‌صورت آشکارا تلگرام را «خانه جنایتکاران و تروریست ها» خطاب کرده بود.
با این حال پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام در سال ۲۰۱۵ و اوج این انتقادات اعلام کرد که حفظ حریم خصوصی از همه چیز از جمله ترس از تروریست ها مهم تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج