۶۶۸۴۴۳
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

بازار سرد خودروهای داخلی

بازار خودرو برخلاف روزهای گرمی که زمستان امسال پشت سر گذاشت، گرمی رونق را تجربه نکرده و عرضه خودروهای مدل ۹۷ هم نتوانست یخ این بازار را آب کند. در این وضعیت قیمت برخی خودروهای مدل ۹۷ حتی به زیر قیمت کارخانه رسیده است.

خبرگزاری فارس: هرچند بیشتر روزهای زمستان امسال را با هوایی گرم پشت سر گذاشتیم اما بازار خودرو چندان شاهد روزهای گرم نبود و اقدام خودروسازان برای عرضه مدل‌های ۹۷ هم نتوانست یخ بازار را آب کند.

در عین حال، قیمت برخی خودروهای مدل ۹۷ در بازار نیز به زیر قیمت کارخانه رسید. در این مورد می‌توان به قیمت کارخانه‌ای ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی رانا اشاره کرد که در بازار با قیمت ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است در حالی که این خودرو از سوی کارخانه با قیمت ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در بررسی وضعیت بازار خودروهای داخلی باید به کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت ساندرو دنده اتوماتیک در مقایسه با روزهای پایانی هفته گذشته در بازار نیز اشاره کنیم که در حال حاضر با قیمت ۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول قیمت امروز خودروهای داخلی به شرح زیر است:
بازار سرد خودروهای داخلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودروی داخل؟؟؟؟؟؟با این قیمت نجومی.تاکسی خیلی با صرفه تره

      پاسخ ها

      • دروغگو

        اگر قصد خودرو سازان و دولت و نهادهایی که شریک آنان هستند نیک بدانند اگر از زمان طاغوت الگوی گیری کنند و خودروهای خود را به صورت دم قسط با سود پایین اقدام کنند علاوه بر اینکه تولید آنان افزایش می یابد، مردم و خريداران رغبت به خرید نموده و رضایت خود را اعلام می کنند که خود مضاف بر اینکه یک تبلیغ داخلی و خارجی است، اگر نسبت به کیفیت هم اقدامی بکنند حتماً حتماً علاوه بر سودآوری شرکت و کارخانه آنان رونق گرفته و از نظر مالی هم بی شک رضایت خواهند داشت، من آنچه را که باعث رشد خودرو و فروش آن بود گفتم حال ببینیم صاحبان و مالکان و شرکای آنان این اقدام مفید را در مینمایند یا خیر فقط قصد خالی کردن جیب مردم و سپس بعد کشتن مردم توسط تولیدی آنان مورد هجوم ناسزا و نفرین و ضررهای پی در پی میشوند، سنگ مفت گنجشک مفت!!!

    • ایرانی

      اگردوشرکت خودروساز مثل سایرکشورها واقعا بصورت منصفانه ونصب قطعات اصلی برروی خودروها وهمچنین امنیت خودرو درخصوص تصادف به فکرمردم باشن قطعا رضایتمندی مردم درخصوص خودرو بیشترخواهد بود اما متاسفانه تاکنون هرکسی خودرو صفر خریداری میکند یک هفته بعد باید توتعمیرگاه باشد ایااین عدالت یامشتری مداریه چرااینهمه پول ازمردم میگیرید به مردم هم مسخره میکنید اگرمردم خرید خودرو راتحریم کنن این شرکت ها ورشکست خواهند شد.پس به فکرمردم هم باشید

    • بدون نام

      بعداز پنجاه شصت سال تاریخ خودروسازی،می بینیم به جای پیشرفت پسرفت هم داشتند چون در فکرشون فقط دروغ و تقلب و دست کجی در جیب مردم بوده و لاغیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج