۶۶۸۴۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نقش عجیب والنسیا در اخراج مربیان رئال!

دو سرمربی پیشین رئال مادرید پس از ناکامی در مستایا از سمتشان برکنار شدند و ممکن است این اتفاق برای سرمربی کنونی این تیم نیز رخ دهد.

ورزش سه: دو سرمربی پیشین رئال مادرید پس از ناکامی در مستایا از سمتشان برکنار شدند و ممکن است این اتفاق برای سرمربی کنونی این تیم نیز رخ دهد.

به نقل از آاس، رئال مادرید امروز در یک شرایط سخت در مستایا بازی خواهد کرد. سفیدپوشان که در فاصله ۱۹ امتیازی با بارسلونا صدرنشین قرار دارند ( با یک بازی کمتر) و از کوپا دل ری هم حذف شدند به مصاف والنسیا تیم سوم جدول لالیگا خواهند رفت. تنها هدف آن ها پیروزی در این بازی خواهد بود تا شرایط را پیش از تقابل با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به نفع خود برگردانند. با این حال مستایا در سال های اخیر ورزشگاه خوش یمنی برای سفیدپوشان نبوده است. در این مکان اغلب تیم های مهمان به دردسر افتادند.
نقش عجیب والنسیا در اخراج مربیان رئال!

جالب اینجاست زین الدین زیدان در چهارم فوریه سال ۲۰۱۶ دقیقا بعد از تساوی دو بر دو سفیدپوشان برابر والنسیا در نخستین بازی سال به عنوان سرمربی جدید مادرید معرفی شد. این نتیجه برای مادریدی ها هیچ ارزشی نداشت و در فاصله چهار امتیازی اتلتیکومادرید و دو امتیازی بارسلونا قرار گرفتند. این تیم در ابتدا برابر والنسیا بازی را در اختیار گرفت اما در ادامه به یک خواب زمستانی فرو رفت. ایسکو و خامس رودریگس حتی یک دقیقه هم بازی نکردند، متیو کواچیچ کنترل خود را از دست داد و در نهایت اخراج شد. سانچس مارتینس خطا روی گرت بیل را پنالتی نگرفت.
روز بعد فلورنتینو پرز (رییس باشگاه) با رافائل بنتیس سرمربی خداحافظی کرد و زیدان را به عنوان جانشین سرمربی اسپانیایی برگزید که اکنون نتایج بدش با سفیدپوشان بیش از همه قابل توجه است. یک سال پیش رئال در ۱۰ دقیقه ابتدایی با دو گل سیمونه زازا و اوریانا از میزبانش عقب افتاد و تک گل کریستیانو رونالدو برایشان کافی نبود.
همچنین فصل ۱۵-۲۰۱۴، مستایا به نقطه پایانی رکورد درخشان رئال تبدیل شد. آن ها پس از 22 بازی پیاپی بدون شکست در این ورزشگاه مغلوب والنسیا شدند. رئال با گل رونالدو پیش افتاد اما باراگان و اوتامندی نتیجه را به نفع والنسیا برگرداندند. پس از بازی پرز به رختکن رفت و با عصبانیت به کارلو آنچلوتی سرمربی گفت:« بر علیه من عمل می کنی! کنار گذاشتن گرت بیل یعنی بر علیه من بودن!»
نقش عجیب والنسیا در اخراج مربیان رئال!

پرز به خاطر تعویض مهاجم ولزی در دقیقه ۷۰ چنین برخوردی با آنچلوتی داشت. پس از آن بیل در 14 بازی پیاپی به میدان رفت اما سرمربی ایتالیایی به نوعی به خاطر تصمیم آن روز در پایان فصل مجبور شد از باشگاه خداحافظی کند.

شاید دراماتیک ترین بازی مادرید در این ورزشگاه در یکم می سال ۱۹۸۳ باشد. در آن روز هر دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که بازی مرگ و زندگی برایشان بود. آخرین هفته لالیگا بود و اگر والنسیا پیروز نمی شد به دسته پایین تر سقوط می کرد. اگر مادرید پیروز نمی شد جام قهرمانی را از دست می داد. گل میگل تندیو در دقیقه ۳۹ باعث پیروزی میزبان شد و والنسیا در سطح اول لالیگا باقی ماند. سال ها بعد تندیو این تیم را به مقصد مادرید ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج