۶۶۸۵۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیگ جهانی کاراته - پاریس؛

صعود سجاد گنج‌زاده به دیدار نهایی

کاراته کای سنگین وزن تیم ملی کشورمان با برتری مقابل همه رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت تا تعداد نمایندگان ایران در دیدارهای نهایی به عدد دو برسد.

خبرگزاری مهر: در ادامه این مسابقات که در پاریس جریان دارد سجاد گنج زاده با کسب ۵ پیروزی متوالی راهی مبارزه نهایی شد. وی کار خود را در وزن ۸۴+ کیلوگرم با برتری ۵ بر صفر مقابل «چی وانگ» از چین تایپه آغاز کرد و سپس «مورگان موس» از آفریقای جنوبی با نتیجه ۷ بر یک از پیش رو برداشت و در ادامه برابر «اسلوبودوان بتویچ» از صربستان با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست یافت.

نماینده کشورمان در یک چهارم نهایی صالح اباذری جوان با آتیه کشورمان را شکست داد و سپس «ایوان کلپیچ» از بوسنی با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو برداشت و راهی مبارزه پایانی شد.وی برای کسب مدال طلا باید با نماینده کشور میزبان پیکار کند.

اباذری پیش را شکست برابر گنج زاده، ۵ بر صفر «رائول سناتورلی» از ایتالیا، «مورنو شپارد» از هلند را با قانون «سنشو» و «شرف اوچن» از مراکش را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده بود.وی در پروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

اما سامان حیدری در همین وزن دست به کار بزرگی زد. وی ابتد «انیس ارکان» قهرمان عنوان دار ترکیه ای جهان را ۳ بر ۲ شکست داد و سپس «شاهین آتایف»، نایب قهرمان جهان از آذربایجان را ۳ بر ۳ و در قانون سنشو از پیش رو برداشت. وی در مبارزه سوم برابر «فرانکلین مینا» از اکوادور با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

هادی عرب چهارمین سنگین وزن تیم کشورمان روی تاتامی پاریس، بعد از برتری ۵ بر یک برابر «هرولین نیشوجی» از کوزوو و ۳ بر صفر مقابل «ماروئانه ازار» از تونس، ۲ بر صفر نتیجه را به «الیاس کروز» از فرانسه واگذار کرد.

در همین وزن مهدی عاشوریکار خود را با پیروزی ۵ بر ۴ مقابل «یاروسلاو هورنا» از اوکراین آغاز کرد و سپس «فدل بوساگ» از فرانسه را ۷ بر یک شکست داد و در ادامه «طارق حمدی» نایب قهرمان امیدهای جهان از عربستان را با نتیجه ۱۲ بر ۵ از پی رو برداشت و با قبول شکست برابر «مهدی فلالی» دیگر فرانسوی این وزن از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

حمیده عباسعلی سرگروه تیم ملی بانوان کشورمان در وزن ۶۸+ کیلوگرم ابتدا ۳ بر یک برابر «سروس مینگل» از آمریکا صاحب پیروزی شد و سپس دو بریک نتیجه را به «ناجه ابراهیم» از فرانسه واگذار کرد. محدثه آقایی در همین وزن همان دور نخست ۳ بر یک برابر «گوآدولوپه کوئینتال» از مکزیک بازنده تاتامی را ترک کرد. با شکست این رقیب مکزیکی در مبارزه سوم، آقایی از دور رقابتها کنار رفت.

این دوره از مسابقات در پاریس جریان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج