جاباما
۶۶۸۶۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر سازوکار تعیین شهریه مدارس غیردولتی و در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا:‌رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تغییر سازوکار تعیین شهریه مدارس غیردولتی و در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

مجتبی زینی وند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی اظهار کرد: برای سال آینده ساز و کاری در نظر گرفتیم و کارگروهی در سطح منطقه تعیین کردیم که شهریه را با توجه به مقتضیات منطقه مشخص کند.

وی افزود: اگر موسس به شهریه معترض بود می‌تواند مراتب اعتراض خود را به شورای نظارت استان و در نهایت به شورای نظارت مرکزی اعلام کند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای میان آموزش و پرورش منطقه و موسس مدرسه غیردولتی منعقد خواهد شد که موسس حتما باید به آن شهریه عمل کند گفت: قبلا این فرآیند وجود نداشت و امسال برای آنکه موسسان را به دریافت مبلغی که معین شده مقید کنیم این سازوکار را در نظر گرفتیم.

زینی وند در پاسخ به اینکه چرا برخی مدارس اقدام به دریافت مبلغی از شهریه به صورت علی‌الحساب کرده و به نوعی پیش ثبت نام انجام می‌دهند گفت: این کار مطلقا درست نیست؛ میزان شهریه را قبل از خرداد اعلام و این الگوی شهریه را به جد پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وی درباره نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی و بکارگیری نیروهای متخصص در این مدارس عنوان کرد: ماموریتی به مناطق داده شده که حتما عملکرد مدارس را رصد کرده و بازدیدهایی از آنها داشته باشند. اگر مدارسی شهریه اضافه از والدین دریافت کنند حتما پیگیری و برخورد مناسب با قانون با متخلف صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نظارت را از دو سه سال پیش شروع کردیم گفت: اطلاعات افرادی که در مدارس غیردولتی تدریس می‌کنند در سامانه‌ای ثبت می‌شود و اکنون نیروهای غیرمرتبط در مدارس کمتر حضور دارند. همچنین برای معلمان مدارس غیردولتی دوره‌های ضمن خدمت تدارک دیده می‌شود و اعتبار سنجی و توانمندسازی معلمان را دنبال می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج