جاباما
۶۶۸۷۱۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ناگفته‌های ملی‌پوش تکواندو از احتمال داشتن «سرطان»

ابوالفضل یعقوبی، ملی پوش وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو گفت: مدت‌هاست زخم معده شدید دارم و درد می کشم اما در این مدت گوش شنوایی برای شنیدن دردهایم نبود و متهم شدم که فیلم بازی می‌کنم.

خبرآنلاین: ابوالفضل یعقوبی، ملی پوش وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو گفت: مدت‌هاست زخم معده شدید دارم و درد می کشم اما در این مدت گوش شنوایی برای شنیدن دردهایم نبود و متهم شدم که فیلم بازی می‌کنم. از سه سال پیش درد معده داشتم. اما دردم آنقدر شدید نبود که آزار دهنده باشد. اما از شش ماه پیش دردهایم بیشتر شد به قدری که نمی‌توانستم تحمل کنم. اما مجبور بودم که در برابر دردهایم صبور باشم.

وی افزود: کم کردن وزنم برای مسابقات مزید برعلت شد و معده دردهایم شدیدتر شد به طوری که خون بالا می‌آوردم و معده‌ام شروع به خونریزی کرد. درد معده‌ام عصبی‌ام کرده بود اما مسابقات متعددی نیز پشت سر هم داشتم. فاصله هر مسابقه در گرندپری یک ماه بود و باید خودم را برای مسابقات آماده می‌کردم.

نایب قهرمان آسیا افزود: کم کردن وزنم برای مسابقات در فاصله کوتاه وضعیتم را وخیم‌تر کرد. در مسابقه گرندپری لندن دوباره معده‌ام خونریزی کرد و حال خوبی نداشتم.

وی ادامه داد: اما شرایطی که در مسابقات گرند اسلم داشتم از مسابقات دیگر بدتر بود. بعد از وزن کشی مسابقات به چین رسیدم. در تمام مسیر هم وزن کم می‌کردم. با درد شدید و خستگی به مسابقات رسیدم. به سرمربی تیم ملی گفتم حالم خیلی بد است و دهانم پر خون بود. حتی جلوی روی آنها حالم بد شد و نتوانستم مبارزه‌ام را کنترل کنم.

ملی پوش وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی ادامه داد: قبل از مسابقه لندن به مهدی بی‌باک گفتم که شرایط جسمی خوبی ندارم. او نیز از من خواست پیگیر درمانم باشم. البته هربار با این جمله که چون غذاهای ناسالم مثل فست فود مصرف کردم مشکل خاصی نیست در برابر دردهایم واکنش نشان می‌دادند.

ابوالفضل یعقوبی یادآورشد: بارها دردم را گفتم اما گویا گوش شنوایی برای شنیدن دردهایم نبود. می‌شنیدم که می‌گفتند چیزی نیست و فیلم بازی می‌کند. استرس مسابقات را دارد و یا می‌گفتند؛ ابولفضل اعتماد به نفس ندارد و به لحاظ روحی بهم ریخته است. احساس می‌کردم در تیم بین بازیکنان فرق می‌گذاشتند.اگر این شرایط را بازیکن دیگری داشت شاید خیلی پیگیری می‌کردند اما هربار جوری وانمود می‌کردند که انگار من دروغ می‌گویم.

وی تصریح کرد: قبول دارم روحیه‌ام بهم ریخته است. در مبارزاتم موفق نبودم. من که تکواندوکاری جنگنده بودم در یک سال گذشته موفق نبودم. دردی که همراهم بود تمام توانم را گرفته بود. از خودم ناراحت بودم من که آقای غیرقابل پیش بینی بودم حالا مدام به من می‌گویند زنگ خطر برایم به صدا در آمده است.

ملی‌پوش تکواندو گفت: پس از بازگشت از رقابت‌های گرند اسلم چین، پیش دکتر رفتم. دکتر تشخیص داد زخم معده شدید دارم. زخم معده‌ام عفونت کرده است و تیکه برداری کردند. دکتر احتمال سرطان را هم محتمل دانست. البته آزمایش‌های بیشتری داده‌ام و هنوز جواب آزمایش‌هایم نیامده است. امیدوارم که جواب آزمایشم منفی باشد و مشکل معده‌ام شدید نباشد.

وی اظهار داشت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و می‌گذرانم. درد معده‌ام آزارم نمی‌دهد. این نوع نگاه ها و قضاوت‌هایی که درباره‌ام می‌شود آزاردهنده است. تبعیضی که گه‌گاه در اردوها شاهد هستم. گفتند فیلم بازی می‌کنم. اما من نه بازیگر هستم و نه ترسو. نه از مبارزه می‌ترسم و نه از اسم حریفان. درد داشتم اما گوش شنوایی برای دردهایم نبود. دم نزدم و تمریناتم را انجام دادم.

یعقوبی افزود: می‌دانم در یک سال گذشته نتیجه‌ای نگرفتم و از خودم اصلا راضی نیستم. هربار که به مسابقات می‌رفتم به نیت پیروزی پا به میدان می‌گذاشتم چرا که می‌خواستم مزد زحمات خودم و کادرفنی را بگیرم اما نشد. می‌خواستم در روزهایی که همه از تکواندو انتقاد می‌کردند دل همه را شاد کنم، از این بابت خیلی ناراحتم. به دنبال مقصر نیستم و نمی‌خواهم مسئولیت نتایجم را به گردن کسی بیندازم. اما در شرایط بدی بودم و نیاز به روحیه و کمک داشتم.حتی پس از این اتفاقات به فکر خداحافظی هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      داداش پهلوون ملت ما پشتت این مسئولا متاسفانه فکرشون کمکشون برا جای دیگس

    • علی

      داداش پهلوون ملت ما پشتت این مسئولا متاسفانه فکرشون کمکشون برا جای دیگس

    • بدون نام

      قهرمان هم وطنم خداکنه زودترخوب بش

    • رضا

      دم تو پهلووون گرم . همه ما برای سلامتی تو و دوباره افتخار آفرینی برای شادکرن دل مردم دعا میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج