۶۶۸۷۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاوانی: خوشحالم نامم را در تاریخ ثبت کردم

مهاجم اروگوئه‌ای PSG از تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه و شکستن رکورد همتای سوئدی‌اش ابراز خرسندی کرد.

خبرگزاری تسنیم: ادینسون کاوانی با زدن نخستین گل پیروزی ۴ بر صفر شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن برابر مون‌پولیه در ورزشگاه پارک دو پرنس، یکصد و پنجاه و هفتمین گل خود را در دوران بازیگری‌اش در این تیم به ثمر رساند و رکورد زلاتان ابراهیموویچ را شکست.

این مهاجم اروگوئه‌ای ۳۰ ساله که سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۶۴ میلیون یورویی از ناپولی به پاریسی‌ها ملحق شد، پس از انجام دویست‌و‌بیست‌ونهمین بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها برای PSG و دریافت جامی نمادین به عنوان رکورددار گلزنی در این تیم، به شبکه کانال پلاس فرانسه گفت: نوشتن نامم در تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، این تیم و هواداران، خارق‌العاده است. بسیار خوشحالم که توانستم یک گل دیگر بزنم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بتوانم خدمات بیشتری به PSG ارائه کنم. این علاقه متقابل میان من و هواداران واقعاً چیز زیبایی است و مرا منقلب می‌کند. باید نهایت استفاده از روند خوبی که آغاز کرده‌ایم ببریم. در زندگی‌تان خیلی پیش نمی‌آید که شما این چنین مورد حمایت هواداران واقع شوید. من از بودن در پاری‌سن‌ژرمن راضی‌ام و امیدوارم چند سال دیگر اینجا بمانم.

کاوانی علاوه بر زدن گل نخست تیمش، یکی از مهمترین اتفاقات بازی شب گذشته پاریسی‌ها را رقم زد وقتی که با سخاوتمندی تمام، به هم‌تیمی‌ برزیلی‌اش نیمار اجازه داد ضربه پنالتی که منجر به گل دوم PSG و دو هزارمین گل تاریخ این تیم در پارک‌دو‌پرنس شد را بزند.

کاوانی با این حرکتش ضمن اینکه حرکت دو هفته پیش نیمار (زدن پنالتی PSG برابر دیژون به شیوه‌ای خودخواهانه در حالی که کاوانی با زدن آن پنالتی می‌توانست رکورد ابراهیموویچ را بشکند) را به شیوه‌ای سیاستمدارانه پاسخ داد، باعث فروکش کردن جنجال‌هایی شد که درباره اختلافات میان او و نیمار برای زدن ضربات پنالتی پاریسی‌ها به وجود آمده است.

«ال ماتادور» درباره این حرکتش اظهار داشت: زندگی برای من اینگونه است. گاهی اوقات بهتر است که بخشنده باشید تا گیرنده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج