جاباما
۶۶۸۸۵۰
۲ نظر
۵۰۵۸
۲ نظر
۵۰۵۸
پ

زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

آلمان به عنوان بزرگترین کشور در اروپای مرکزی دیدنی های بسیاری برای ارائه به مسافران دارد. اگر شما بخواهید به دریاچه ای آرامش بخش سر بزنید، کوه های آلپ را اکتشاف کنید یا اینکه در شهری قرون وسطایی در زمان به عقب برگردید، آلمان تمام این ها را دارد.

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: آلمان به عنوان بزرگترین کشور در اروپای مرکزی دیدنی های بسیاری برای ارائه به مسافران دارد. اگر شما بخواهید به دریاچه ای آرامش بخش سر بزنید، کوه های آلپ را اکتشاف کنید یا اینکه در شهری قرون وسطایی در زمان به عقب برگردید، آلمان تمام این ها را دارد.
اگر قصد دارید قلعه های شهر فوسن یا موزه های شهر برلین را ببینید، بهتر است در هتلی اقامت داشته باشید که شایستگی مقصد شما را داشته باشد.
در ادامه، جالب ترین هتل ها در آلمان را معرفی می کنیم.

11. هتل میشل‌برگر، برلین (Michelberger Hotel)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

این یکی از مد روزترین هتل ها در برلین است که حال و هوای شهر را با امکانات مدرن ترکیب کرده و اقامتگاه راحت و مقرون به صرفه ای را ایجاد کرده است. اتاق های هتل میشل‌برگر دارای حسی روستایی و چوبی به شکلی امروزی هستند، و فضاهایی فوق العاده خواهید یافت که دفاتری کاربردی برای میهمانان و طراحی های زیر شیروانی و سوئیت های جا دار در اختیار قرار می دهد. رستوران داخلی هتل غذاهای ارگانیک و مقرون به صرفه سِرو می کند، و پاتوقی برای میهمانانی است که علاقه دارند با دیگر مسافران هم فکر و خلاقی که از شهر برلین بازدید می کنند، آشنا شوند.

۱۰. هتل بل اپوک، بادن-بادن (Hotel Belle Epoque)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

بادن-بادن مقصدی زیبا در آلمان است که به خاطر حمام های مفرح آن شناخته می شود. هتل بل اپوک در ساختمانی از قرن نوزدهم واقع شده، که کمک می کند با معماری این شهر اسپا ها متناسب تر شود. شما عاشق حال و هوای لطیف این هتل خواهید شد، و می توانید از بوفه های سلف سرویس فوق العاده صبحانه یا چای بعدازظهر جذاب آن بعد از سپری کردن روزتان در حمام های شهر، نهایت لذت را ببرید.

9. هتل سونه، فوسن (Hotel Sonne)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

شهر فوسن در ایالت باواریا محل دو قلعه شگفت انگیز است، که محبوب ترین آن ها قصر نوی‌شوان‌شتاین است. این قلعه که به وسیله شاه لودویگ دوم ساخته شد و مدلی برای قلعه نمادین دیزنی است، به تنهایی دلیلی مهم برای بازدید از فوسن است. اگر برای بیش از یک روز در شهر می مانید، بهتر است محل اقامتی را برای خود انتخاب کنید که منعکس کننده زیبایی قلعه باشد. هتل سونه دارای اتاق هایی طرح دار است که به شما اجازه می دهد از بین دکورهای رمانتیک، تاریخی یا امروزی یکی را انتخاب کنید. چندین رستوران داخلی و یک حمام بزرگ سلامتی، جذابیت این هتل لوکس در فوسن را بیشتر کرده است.

۸. هتل ایم واسرتورم، کلن (Hotel Im Wasserturm)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

هتل ایم واسرتورم بدون شک یکی از عجیب ترین و فراموش نشدنی ترین هتل ها در شهر پر تکاپوی کلن است. این هتل در واقع درون یک برج آب سابق قرار گرفته است. هتل ایم واسرتورم در یکی از بخش های مسکونی شهر قرار دارد، ولی دقیقاً کنار یک ایستگاه مترو قرار دارد و به صورت پیاده فقط فاصله ای کوتاه با کلیسای جامع معروف کلن دارد. بهترین موضوع در مورد اقامت در این هتل ۱۴۰ ساله، چشم اندازهای پانورامایی و ۳۶۰ درجه است که ار تراس پشت بام ساختمان امکان پذیر است.

7. هتل 25 ساعت هافن سیتی، هامبورگ (25Hours Hotel Hafencity)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

هتل 25 ساعت در هامبورگ اولین هتلی است که در مرکز بزرگترین پروژه توسعه ای درون شهری قرن بیست و یکم اروپا قرار گرفته است: هافن سیتی. طراحی آن بر اساس طرحی اسکله است تا با محیط پیرامون این منطقه بندری متناسب باشد. تمام جزئیات این هتل به شکلی ظریف برنامه ریزی شده تا با این موضوع هماهنگ باشد. شاید هتل در نگاه اول کمی پر هرج و مرج به نظر برسد، ولی در حقیقت مکانی بسیار هیجان انگیز و جذاب است. تمام اتاق ها گرم و نرم و دنج هستند.

۶. هتل نو برلین (Nhow Berlin)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

این اقامتگاه فوق امروزی در پایتخت آلمان شیک و مدرن است و حول و حوش موسیقی می چرخد. «نو برلین» در کناره های رود شپری قرار دارد و فاصله ای کوتاه با نقاشی های دیواری روی دیوار برلین دارد. اتاق ها پر از ویژگی های مدرن مثل داک های آیپاد و دستگاه های نسپرسو است، و پنجره های از سقف به کف در رستوران ها مهمانان را قادر می سازد که با فضای سرزنده شهر ارتباط برقرار کنند. همچنین گیتار و دستگاه های دی‌جی را نیز می توانید برای اتاق خود کرایه کنید.

5. ماندارین اورینتال، مونیخ (Mandarin Oriental)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

هتل ماندارین اورینتال مونیخ در تالار اپرایی قرن نوزدهمی واقع شده که به خاطر ویژگی های تزئینی آن شناخته می شود. این هتل فاصله کوتاهی با وسایل حمل و نقل عمومی و دیگر جاذبه های مهم شهر مثل کاخ مونیخ رزیدنز دارد، و به همین خاطر برای مسافرانی که آماده اکتشاف بزرگترین شهر ایالت باواریا هستند بسیار مناسب است. ماندارین اورینتال دارای وسایل گرمایش زیرزمینی در تمام حمام ها، سرویس پیشخدمت، تراس های خصوصی، اتاق بدنسازی، سونا و تراس پشت بام با چشم اندازهایی فوق العاده از شهر مونیخ است، که آن را تبدیل به مکانی عالی برای سپری کردن تعطیلات در آلمان کرده است.

۴. هتل کمپینسکی، برشتس گادن (Kempinski Hotel)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

برای عاشقان فضای باز، هتل های بسیار کمی وجود دارد که شگفت انگیز تر از هتل کمپینسکی در برشتس گادن باشند. هتل کمپینسکی در کوه های آلپ آلمان قرار دارد و هتل ییلاقی گسترده و لوکسی است که شما را قادر می سازد در فاصله تنها چند دقیقه ای از بالا برنده های اسکی بخوابید. این هتل نه تنها در زمستان، بلکه در تابستان هم بسیار جذاب است چرا که چمنزارهای سرسبز فرصتی مناسب برای کوهپیمایی فراهم می کند. به عنوان هتلی پنج ستاره، کمپینسکی از چندین غذاخوری سطح بالا، کافه ای داخلی، حمام لوکس اسپا و برخی از بهترین چشم اندازها در تمام آلمان برخوردار است.

3. هتل قلعه، کولمبرگ (Castle Hotel)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

اگر همیشه رویای سپری کردن شب در یک قلعه را داشتید، این فرصتی بی نظیر برای شماست. هتل قلعه کولمبرگ در قلعه شگفت انگیز قرن سیزدهمی واقع شده، و اتاق های آن ترکیبی زیبا از دکور تاریخی و ویژگی های مدرن است. این اقامتگاهی لوکس است، و هتل شما احتمالاً دارای ویژگی های غیر منتظره ای مثل حمام های گرداب و پنجره های شیشه رنگی خواهد بود. زمین گلف فوق العاده ای در فاصله ای کوتاه از هتل قلعه وجود دارد، و اتاق غذاخوری آن شامل آیتم هایی مناسب موزه مثل ماشینی قدیمی و زره واقعی شوالیه است.

۲. هتل رادیسون بلو، برلین (Radisson Blu Hotel)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

جای هیچ بحثی نیست که نقطه برجسته هتل شگفت انگیز رادیسون بلو در برلین، آکواریوم بزرگ آن در لابی است که تقریباً ۲۵ متر ارتفاع دارد. علاوه بر این آکواریوم زیبا که به نام AquaDom شناخته می شود، هتل رادیسون بلو اقامتگاهی فوق العاده برای هر مسافری در برلین است. اتاق های آن لوکس و جا دار هستند، ولی شما احتمالاً بیشتر وقت خود را صرف لذت از رستوران هتل یا بازدید از جاذبه های نزدیک آن مثل موزه پرگامون، کلیسای جامع برلین یا یادبود دیوار برلین سپری خواهید کرد.

1. هتل رمانتیک مارکوستورم، رتنبورگ (Romantik Hotel Markusturm)
زیباترین هتل‌های آلمان برای اقامت کدام‌اند؟

شهر رتنبورگ اب در تاوبر (Rothenburg ob der Tauber) در باواریا یکی از شگفت انگیز ترین مقصدهای مسافرتی در آلمان است که به نظر می رسد به وسیله زمان دست نخورده باقی مانده و از معماری بکر قرون وسطایی برخوردار است. اقامت در هتل رمانتیک مارکوستورم در واقع به این معنی است که شما می توانید شب را در مکانی تاریخی سپری کنید. این ساختمان در قرن سیزدهم ساخته شد، و به مدت بیش از 500 سال به عنوان مسکن موقت مورد استفاده قرار می گرفت. اقامت در هتل رمانتیک مارکوستورم راهی عالی برای شماست تا خودتان را در تاریخ و فرهنگ رتنبورگ اب در تاوبر غرق کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرامش و آسایش واقعی را می توان در آنجا دید و لمس کرد
      خوشا به حالشان که واقعا زندگی می کنند .
      کشوری فوق العاده پیشرفته با مردمانی فعال و قانونمند

    • www.tarjome1.com

      بسیار عالی
      موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج