۶۶۸۹۰۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زمان دقیق پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت

در حالی زمان دقیق آغاز پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اعلام شده است که پیش از این، شبکه HBO از پخش‌نشدن فصل آخر گیم اف ترونز در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داده بود.

گجت نیوز: در حالی زمان دقیق آغاز پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اعلام شده است که پیش از این، شبکه HBO از پخش‌نشدن فصل آخر گیم اف ترونز در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داده بود.
زمان دقیق پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت

چند هفته پیش بود که مدیران HBO به شایعات در خصوص فصل هشتم بازی تاج و تخت پایان دادند و اعلام کردند «قسمت‌های آخر این سریال پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.» اما دقیقا چه ماهی از سال ۲۰۱۹ منتظر ورود سریال گیم آف ترونز به جعبه‌ی جادویی باشیم؟ آیا فصل ۸ بازی تاج و تخت در تابستان اکران می‌شود یا باز هم تا اواخر سال ۲۰۱۹ باید منتظر ماند و دید وایت‌واکرهای مسلح به اژدهای غول‌پیکر، چه بلایی بر سر اهالی بی‌دفاع و از هم گسسته‌ی وستروس خواهند آورد؟ جواب این سوال‌ها را میسی ویلیامز دوست‌داشتنی داده است.

پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت در فروردین ۹۸

آریا استارک، دختر تام‌بوی سریال بازی تاج و تخت، در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرد که فصل هشتم بازی تاج و تخت در ماه آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهش ۹۸) پخش خواهد شد. او در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی مترو گفت:

کار ما در ماه دسامبر ۲۰۱۸ (آذر یا دی ۹۷) به پایان می‌رسد و اولین قسمت فصل ۸ گیم اف ترونز در ماه آوریل (۲۰۱۹) پخش خواهد شد. چهار ماه برای آماده‌کردن قسمت‌های نسبتا طولانی، زمان لازم است تا تدوین نهایی بر روی کار انجام شود. به همه علاقه‌مندان و طرفداران سریال قول می‌دهم که فصل آخر بازی تاج و تخت را با نهایت تلاشمان [به بهترین شکل ممکن] خواهیم ساخت.

با توجه به اینکه تاکنون هیچ‌یک از سازندگان اصلی سریال، تاریخ دقیق پخش فصل هشتم گیم آف ترونز را اعلام نکرده‌اند، نمی‌توان به طور قطع، صحبت‌های Maisie Williams را تایید یا رد کرد. اما با توجه به اینکه او یکی از بازیگران اصلی و تاثیرگذار در یکی از پرطرفدارترین سریال های جهان است، پس می‌توان تا حدود زیادی، گفته‌های او را به واقعیت نزدیک دانست.

اگرچه فصل آخر بازی تاج و تخت با ۶ قسمت، کوتاه‌ترین فصل این سریال زیبا و محبوب (از نظر تعداد اپیزود) است، اما هر قسمت از آن با بیش از یک ساعت زمان، طولانی‌ترین فصل سریال بازی تاج و تخت را رقم خواهند زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج