۶۶۸۹۸۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

‌فرودگاه امام (ره) آماده پذیرش پروازها شد

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه‌ برای اعزام و پذیرش مسافران و انجام پروازها خبر داد.

خبرگزاری فارس: معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی این فرودگاه‌ برای اعزام و پذیرش مسافران و انجام پروازها خبر داد.
علی رستمی در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) توضیح داد: از ساعات اولیه شب گذشته در اقصی نقاط کشور شاهد بارش برف سنگین بود‌ه‌ایم و به طبع آن در سطوح پروازی فرودگاه امام خمینی (ره) حدود ۷۰ سانت برف باریده بود، در همین راستا تیم‌های امدادرسان به حالت آماده باش درآمدند و در طول شب به طور مستمر به عملیات برف‌روبی پرداختند.

وی افزود: عملیات برف‌روبی به طور مستمر از شب گذشته انجام شد و در این مدت اجازه ندادیم که ارتفاع برف در سطوح پروازی به بیشتر از ۱۰ یا ۱۵ سانتی متر برسد.

معاون امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه این فرودگاه در همه ساعات برای موارد اورژانسی در پروازها آمادگی لازم را داشت، تصریح کرد: در قسمت معابر، لندسایت، خیابان‌ها و جلوی ترمینال‌ها همکاران مستمرا در حال بازگشایی مسیرها بودند و همه سطوح به ویژه سطوح شیب‌دار نمک پاشی شد.

رستمی با اشاره به اینکه تیم‌هایی در فرودگاه امام (ره) در راستای خدمت‌رسانی به مسافرانی که خودروهایشان دچار مشکل شده بود، تشکیل شد، بیان کرد: در طول بارش برف، تعدادی از پروازهای فرودگاه امام (ره) به فرودگاه‌های جایگزین مانند مشهد و اصفهان رفته بودند و ما با مدیران این فرودگاه‌ها تماس گرفتیم و اعلام کردیم که از حدود یک ساعت گذشته فرودگاه امام عملیاتی شده و پروازها می‌توانند به فرودگاه امام بازگردانند.

عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تصریح کرد: به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام کردیم که فرودگاه امام خمینی(ره) عملیاتی شده است و می‌تواند پروازها را بپذیرد.

رستمی با اظهار به اینکه در حال حاضر پیش‌بینی تعدادی پرواز فوق‌العاده انجام شده است، افزود: ما به همه شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردیم که اولویت فرودگاه امام پذیرفتن پروازهای فوق العاده در راستای رفاه و آسایش مردمی که پروازشان‌ لغو شده است خواهد بود.

رستمی با اعلام اینکه در راستای ارائه خدمات رفاهی به مسافران فراخوان حضور چندین اتوبوس را داده‌ایم، ابراز کرد: ‌به غرفه داران و تاکسی‌ها اعلام شده که هیچ کس حق ندارد از فرصت پیش آمده سوء استفاده کرده و اقدام گران فروشی کند.

عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ظهر امروز حدود ۱۲۰۰ پرس غذا در بین مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) توزیع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش دروغ برین ببینین راست میگن یانه سه تا تلفن دادن هیچ کدومش وجواب نمیدن بلیطم کنسل شده پولشم میگن فردا

    • على

      الان كه ساعت ١٥ روز دوشنبه مورخه ٩ بهمن ٩٦ ميباشد فرودگاه امام آمادگى پذيرش پروازهاى بيرون را ندارد چرا كه پرواز پيكاسو از استانبول به تهران هنوز اجازه پرواز به سمت تهران نگرفته است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج