جاباما
۶۶۹۱۱۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

کولاک و یخ زدگی در محورهای ۷ استان

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه کولاک و یخ زدگی در محورهای مواصلاتی ۷ استان وجود دارد و تردد در آنجا فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: بهتر است شهروندان تا فردا (دوشنبه) از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خبرگزاری فارس: سردار محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، تهران (اکثر محورها)، گلستان (محورهای جنگل گلستان و خوش ییلاق و توسکستان ) و اصفهان(محورهای اصفهان-میمه، نطنز- اردستان و اصفهان - کاشان) بارش برف در جریان است.

وی در توضیح بیشتر افزود: در استان‌ها خراسان شمالی(محور بجنورد به آشخانه)، خراسان رضوی (محورهای تربت حیدریه-مشهد و تربت حیدریه-فریمان و بردسکن)، گیلان (محورهای رشت - قزوین، رشت-آستارا، چابکسر و لاهیجان - لنگرود) و ارتفاعات محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه بارش برف ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در استان‌های مازندران (اکثر محورها)، خراسان جنوبی (محور سربیشه)، یزد(محور یزد-مهریز) بارش باران در جریان است.

رئیس پلیس راه راهو ناجا با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی ۷ استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است اظهار داشت: استان‌های چهارمحال و بختیاری، زنجان (اکثرمحورها)، خراسان رضوی (محور تربت حیدریه - مشهد)، همدان (گردنه اسدآباد)، قزوین (محور قزوین - زنجان)، ارتفاعات استان گیلان، اردبیل (محورهای اردبیل - سراب و اسالم - خلخال) استان‌ها و محورهایی است که کولاک و یخ زدگی در آنجا وجود دارد.

سردار حمیدی به شهروندان توصیه کرد ضمن توجه به اطلاع‌رسانی‌های پلیس راه راهور ناجا از سفرهای غیر ضرور به دلیل یخ زدگی سطح راه و خطرات فراوان پرهیز کنند ضمن اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه تردد در مسیرهای مسدود شده را نخواهد داد.

وی در پایان افزود: تردد در کلیه محورهای برفی فوق به کندی صورت می‌پذیرد. همچنین سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می‌باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هموطنان هشدارهای پلیس راه جدی بگیرن من دیشب توجاده گیر افتادم هوا سرد غیرقابل تحمل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج