۶۶۹۱۴۲
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

«ازدواج در عصر یخبندان» با حضور حجت‌الاسلام سرلک

دومین جلسه از چهارمین دوره کارگاه ازدواج در عصر یخبندان در موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر با هدف فراهم کردن بستر ازدواج جوانان برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: روح الله علی‌اکبری مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) در گفت‌وگو با خبرنگار، با اعلام برگزاری دومین جلسه کارگاه‌های آموزشی، توجیهی "ازدواج در عصر یخبندان" که به همت کلینیک خانواده این موسسه برگزار می‌شود، گفت: طی برنامه‌ریزی انجام شده در جلسه دوم حجت‌الاسلام علی سرلک از چهره‌های نام آشنا در حوزه خانواده و فعال در عرصه جوانان حضور خواهند داشت.

علی‌اکبری افزود: هدف از برگزاری کارگاه‌های ازدواج در عصر یخبندان، فراهم کردن بستری مناسب برای ازدواج جوانان زیر نظر اساتید و مشاوران خبره در حوزه خانواده و همچنین بهره‌گیری از روش‌های علمی است.

وی افزود: سه دوره قبلی کارگاه‌های ازدواج در عصر یخبندان در موسسه فرهنگی سرچشمه برگزار شده و نتایج قابل قبولی داشته است و تعداد زیادی از جوانان از این طریق زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

علی‌اکبری یادآور شد؛ این برنامه روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در محل تالار گفت‌وگوی موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) برگزار می‌شود و شرکت برای عموم جوانان و خانواده‌ها رایگان است.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۵۰۲۴۰۰۰-۳۵۰۲۴۱۲۰ تماس بگیرند.

گفتنی است موسسه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازدواج واقعا یخبندان بااین شرایطی که معولم نیست یک جوان ازکجابیاره هم خونه رابده این دوره جوانان اگرخونه هم بخرن باکمک خانواهده است دراین دوران که همش داره میره بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج