۶۶۹۲۳۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

لحظه سرنوشت‌ساز فصل استقلال

استقلالی‌ها بخوبی می‌دانند ۲ دیدار پیش رو سرنوشت فصل آنها را روشن می‌کند. اتفاقات برای تیم شفر به شکلی پیش رفت که آبی‌پوشان حالا در نیمه نهایی جام حذفی میهمان صنعت نفت آبادان هستند و در صورت کسب پیروزی می‌توانند به کسب دومین جام معتبر فوتبال ایران امیدواری زیادی داشته باشند.

وطن امروز: استقلالی‌ها بخوبی می‌دانند ۲ دیدار پیش رو سرنوشت فصل آنها را روشن می‌کند. اتفاقات برای تیم شفر به شکلی پیش رفت که آبی‌پوشان حالا در نیمه نهایی جام حذفی میهمان صنعت نفت آبادان هستند و در صورت کسب پیروزی می‌توانند به کسب دومین جام معتبر فوتبال ایران امیدواری زیادی داشته باشند. استقلال بعد از قهرمانی لیگ دوازدهم هر چند با مظلومی در لیگ پانزدهم تا یک‌قدمی فتح عنوان قهرمانی جام حذفی و لیگ رفت اما طعم هیچ قهرمانی را نچشید و دست کاپیتان‌های این تیم از جام دور ماند تا بعد از ۵ سال تیم آبی‌پوش پایتخت دوباره امیدواری زیادی به قهرمانی در جام حذفی و برگزاری جشن قهرمانی داشته باشد.
فتح جام حذفی تنها یک عنوان قهرمانی ساده برای استقلال نیست؛ کسب این عنوان قهرمانی اتفاقی است که می‌تواند به آبی‌پوشان برای اوج‌گیری دوباره و مدعی شدن در لیگ هجدهم نیز کمک کند و شخصیت تیم قهرمان را دوباره به این تیم ببخشد. این موضوع مشروط به حذف نفت آبادان در این شهر است. استقلالی‌ها تا برگزاری این دیدار تنها یک روز فاصله دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی نه‌تنها روز شنبه نتوانستند تمرین مورد نظر کادرفنی را سپری کنند، بلکه به نظر می‌رسد با ادامه این شرایط روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با دردسر روبه‌رو باشند. شاگردان شفر اما مطمئنا بخوبی می‌دانند در لحظه‌ای کلیدی قرار دارند و حساب دیدار با نفت آبادان برای آنها با دیگر مسابقات متفاوت است. استقلالی‌ها بعد از این دیدار مصافی دوباره و جنجالی با ذوب‌آهن اصفهان اوج گرفته و تیم امیر قلعه‌نویی دارند و اگر این یک هفته را با ۲ برد پشت سر بگذارند، شانس خود را برای پایانی خوش در سال جاری فوتبالی به شکل چشمگیری افزایش می‌دهند. نتایج این دو دیدار در سرنوشت شفر نیز نقش پررنگی خواهد داشت، زیرا تمدید قرارداد او مشروط به کسب سهمیه یا قهرمانی در حذفی است و این دو دیدار تقریبا تکلیف هر دو شرط شفر را مشخص خواهد کرد.

اصرار استقلالی‌ها به تغییر زمان بازی با صنعت نفت آبادان

باشگاه استقلال به دنبال تغییر زمان دیدار این تیم برابر صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی است. استقلال سه‌شنبه میهمان صنعت نفت آبادان در چارچوب جام حذفی خواهد بود و مسؤولان این باشگاه بشدت به دنبال تغییر زمان این بازی هستند. آنها پس از بررسی تقویم رقابت‌های لیگ برتر، امیدوارند رضایت فدراسیونی‌ها را جلب کنند و مصاف جام حذفی‌شان برابر صنعت نفت آبادان را به اواخر اسفند موکول کنند. درخواستی که خیلی بعید است مورد موافقت قرار گیرد، هرچند آبی‌ها استدلال کردند که تیم‌شان از بازی با پارس جنوبی جم هیچ جلسه تمرینی نداشته و آمادگی بازی در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان را ندارد. در مجموع به نظر می‌رسد تلاش استقلالی‌ها اگر قرار باشد به نتیجه‌ای برسد باید تا امروز ظهر (دوشنبه) رخ دهد، اگر نه استقلال در شرایط بی تمرینی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

جپاروف: خیال‌تان راحت، به بازی با صنعت نفت می‌رسم

هافبک ازبکستانی استقلال با وجود غیبت در ۳ جلسه اخیر تمرینی می‌گوید به بازی با صنعت نفت می‌رسد. سرور جپاروف در این باره به ورزش سه گفت: در روزهای گذشته در کلینیک باشگاه استقلال فیزیوتراپی کرده‌ام تا کاملا سرحال باشم. از فردا هم در تمرین استقلال شرکت می‌کنم تا اگر نیاز باشد برابر صنعت نفت بازی کنم. او ادامه داد: من مشکلی برای بازی با صنعت نفت ندارم و به طور قطع می‌توانم روز سه‌شنبه به میدان بروم. شاید غیبتم در تمرین روزهای گذشته نگرانی‌هایی به وجود آورده باشد ولی در این مدت در کلینیک باشگاه تمریناتم را پیگیری کرده‌ام و مطمئن باشید کاملا آماده بازی هستم. هافبک استقلال درباره تعویضش در بازی با پارس جنوبی جم گفت: من مصدومیت شدیدی نداشتم. در پایم احساس درد کردم و خودم خواستم تعویض شوم. اگر تا پایان بازی می‌کردم قطعا مصدومیتم شدید می‌شد اما حالا هیچ مشکلی ندارم. جپاروف درباره زدن ضربه پنالتی در بازی با پارس جنوبی هم گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع چندان مهم باشد. آقای شفر صلاح دانستند و من هم پنالتی را زدم. ممکن است در بازی‌های بعدی باز هم امید ابراهیمی ضربه پنالتی را بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیب ولی واقعی!تیم زمان مسابقه رامعلوم میکنه.بعدا میگه داورش هم آقای کرمانشاهی باشه.خوب دیگه. استقلاله باید هرجور شده یه جام ببره!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی عقدهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج