۶۶۹۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کربکندی: امیر انتخاب خوبی برای ذوب بود

سرمربی اسبق ذوب آهن در مورد بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: به دلیل اینکه بازی در ایران برگزار می‌شود و حریف هم آن‌چنان قدرتمند نیست، ذوب‌آهن کار دشواری نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: رسول کربکندی با اشاره به بازی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده هند اظهار کرد: شرایط ذوب‌آهن نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و با اضافه شدن چند بازیکن این تیم نسبت به گذشته هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ تاکتیکی بهتر شده و سرمربی این تیم نیز به شناخت کافی از بازیکنان رسیده؛ بازیکنان هم به درک متقابل از تفکرات فنی سرمربی رسیده‌اند و همین باعث رشد بسیار خوب ذوب‌آهن شده است.

وی در مورد بازی نیز پلی‌آف لیگ قهرمانان نیز افزود: به دلیل اینکه بازی در ایران برگزار می‌شود و حریف هم آن‌چنان قدرتمند نیست، ذوب‌آهن کار دشواری نخواهد داشت و باید در این بازی پیروز و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند تا در آن مسابقات با یک برنامه‌ریزی منطقی بتواند موفق باشد.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن ادامه داد: معمولاً تیم‌های ایرانی در مراحل ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا مشکل خاصی ندارند، ولی با آغاز مراحل پایانی این رقابت‌ها به دلیل سرمایه‌گذاری کلان کشورهای عربی در تیم‌های باشگاهی، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورند.

کربکندی در مورد بازی که پس از ترمیم چمن ورزشگاه فولادشهر انجام می‌شود، گفت: با توجه به اینکه ذوب‌آهن در خانه و در ورزشگاه اختصاصی خود در زمین تازه ترمیم‌ شده فولادشهر بازی خواهد کرد، از حمایت همه‌جانبه هواداران بهره‌مند خواهد بود.

وی در مورد حمایت هواداران نیز تأکید کرد: در کل تماشاگر یکی از امتیازهای مثبت در هر میزبانی است، شاید بازی با حریف هندی را تماشاگران خیلی جدی نگیرند اما به‌ هر حال باید حضور پیدا کرده و حمایت کنند، چراکه نقش تماشاگر در میزبانی بسیار حائز اهمیت است.

پیشکسوت ذوب‌آهن در مورد علت رشد ذوب‌آهن بیان داشت: در نیم‌فصل اول آن هماهنگی تاکتیکی بین مربی و بازیکنان به وجود نیامده بود و بازیکنان با تفکرات مربی آشنا نبودند، مربی تفکرش را با شیوه بازی بازیکنان نزدیک‌تر کرده و به‌ هر حال بازیکنانی که جذب شدند به این تیم خیلی کمک کردند.

وی در پایان گفت: علی‌رغم اینکه چند بازیکن آن‌ها نیز جدا شد، در روند تیم تأثیری نداشت و نشان داد قلعه‌نویی انتخاب خوبی برای ذوب‌آهن بوده و در بازی‌های اخیر شاهد آن هستیم که بازیکنان استرس کمتری رادارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج