جاباما
۶۶۹۴۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

الک بالدوین باز هم از وودی آلن دفاع کرد

الک بالدوین به دفاعش از وودی آلن که این روزها به اتهام سواستفاده از دیلن فارو فرزندخوانده خود مورد هجمه سنگینی قرار گرفته است، ادامه داد.

خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل: الک بالدوین به دفاعش از وودی آلن که این روزها به اتهام سواستفاده از دیلن فارو فرزندخوانده خود مورد هجمه سنگینی قرار گرفته است، ادامه داد.
الک بالدوین باز هم از وودی آلن دفاع کرد
این بازیگر که پیش تر ادعاهای دیلن فارو را «ناعادلانه و غم انگیز» توصیف کرده بود روز یکشنبه ۲۸ ژانویه نظراتش را یک گام دیگر پیش برد و به مقایسه دیلن فارو با شخصیت مایلا ایول در درام مشهور دادگاهی «کشتن مرغ مقلد» نوشته هارپر لی که به یک سیاه پوست اتهام تجاوز زده بود پرداخت.

بالدوین در توییتر خود این گونه نوشت: یکی از موثرترین اسلحه هایی که دیلن فارو نزد خود دارد «سماجتش در برانگیختن احساسات است» شبیه به مایلا در «کشتن مرغ مقلد».

بالدوین جملات خود خطاب به دیلن فارو را این گونه پایان داد: اگر دفاعم از وودی آلن تو را می رنجاند بسیار راحت است دیگر من را دنبال نکن، محکومم کن و حرکتی انجام بده.

موسی فارو دیگر فرزندخوانده وودی آلن و میا فارو نیز ادعا می کند که اتهامات سواستفاده دروغ هستند. او گفت آلن همواره معصومیتش را حفظ کرده است و این حرف ها را میا فارو (همسر سابق آلن) وارد ذهن دیلن فارو کرده است. (جمله ای که خود وودی آلن نیز بارها بر آن تاکید کرده است)

این موج افشاگری‌ها در هالیوود چنان به کارنامه وودی آلن خدشه وارد کرده است که پیش بینی می شود جدیدترین ساخته آلن با نام «روز بارانی در نیویورک» هرگز اکران نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج