جاباما
۶۶۹۵۳۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

اطلاعات جدیدتر از گوشی نوکیا ۱۰ منتشر شد

قبلا در شایعات گفته شده بود که گوشی نوکیا ۱۰ شرکت نوکیا به دوربین ۵ تایی مجهز شده است. همچنین گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار می‌شود.

دیجی کالا: قبلا در شایعات گفته شده بود که گوشی نوکیا ۱۰ شرکت نوکیا به دوربین ۵ تایی مجهز شده است. همچنین گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ راهی بازار می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که گوشی جدید شرکت نوکیا دوربین فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

اطلاعات جدیدتر از گوشی نوکیا ۱۰ منتشر شد

در اطلاعات جدید گفته شده که این پنج دوربین به صورت دایره‌ای در پشت گوشی قرار گرفته‌اند تا بتوانند از زاویه‌ّای مختلف از سوژه مورد نظر عکاسی کنند. در واقع یک دوربین اصلی بین دوربین‌هایی که به شکل دایره مانند در پشت گوشی قرار گرفته، دیده می‌شود. همچنین در کنار دوربین اصلی یک دوربین دوم دیگر هم در نظر گرفته شده که می‌تواند عکس‌هایی با زاویه دید بازتر و عکس‌های بوکه ثبت کند.

گوشی نوکیا ۱۰ به صفحه نمایش ۱۸:۹ اینچی مجهز شده و از صفحه نمایشی با شیشه ۳D بهره می‌برد. به احتمال زیاد گوشی نوکیا ۱۰ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      من گوشی نوکیا ۳و نوکیا ۵ گرفتم و در مدت دو هفته عوضش کردم و به همه پیشنهاد میکنم اصلا سمت نوکیا نرید.اون پس زمینه کیفیت نوکیا را از ذهن پاک کنید.هنوز خیلی مونده خودش را به هواوی و سامسونگ و... برسونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج