۶۶۹۶۱۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

برنج خارجی گران شد

براساس اطلاعات مرکز آمار ایران در دی ماه سال جاری قیمت برنج ایرانی و گوشت گوسفندی نسبت به آذر ماه تغییر محسوسی نداشته است و قیمت برنج خارجی حدود شش درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: براساس اطلاعات مرکز آمار ایران در دی ماه سال جاری قیمت برنج ایرانی و گوشت گوسفندی نسبت به آذر ماه تغییر محسوسی نداشته است و قیمت برنج خارجی حدود شش درصد افزایش یافته است.

بر مبنای اطلاعات مرکز آمار ایران ‌متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در دی ماه سال جاری ۱۳ هزار و ۴۳۰ تومان بوده است که نسبت به آذر ماه با نرخ ۱۳ هزار و ۴۴۲ تومان، تغییر محسوسی نداشته است.

همچنین در این ماه، ‌ متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج خارجی درجه یک ۶۲۳۸ تومان بوده است که نسبت به ماه قبل ۵.۹ درصد افزایش داشته است.

گروه گوشت قرمز و سفید و فرآورده‌ها

همچنین متوسط قیمت یک کیلوگرم گوشت گوسفند در این ماه به ۴۰ هزار و ۶۰۲ رسیده است که نسبت به ماه قبل، تغییر محسوسی نداشته است. متوسط قیمت یک کیلوگرم گوشت گاو یا گوساله در دی ماه به ۳۸ هزار و ۶۳۶ تومان رسیده که این مورد هم نسبت به ماه آذر ماه تغییر محسوسی نداشته است. در این گروه متوسط قیمت یک کیلوگرم مرغ ماشینی با کاهش درصدی مواجه بوده است (دی ماه ۷۲۳۲ تومان و آذر ماه ۷۳۲۳ تومان)

گروه شیر، پنیر و تخم مرغ

متوسط قیمت یک لیتر شیر پاستوریزه ۲۸۰۶ تومان و یک کیلوگرم ماست پاستوریزه ۳۸۶۵ تومان است که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۱.۸۸ و ۱.۰۶ درصد افزایش قیمت داشته‌اند. در این ماه قیمت یک بسته ۵۰۰ گرمی پنیر ایرانی پاستوریزه ۵۹۲۸ تومان است که نسبت به ماه قبل ۱.۴۷ درصد افزایش قیمت نشان می‌دهد.

همچنین متوسط قیمت یک کیلوگرم تخم مرغ ماشینی در دی ماه برابر ۸۰۴۰ تومان است که نسبت به ماه قبل (۷۱۹۰ تومان) با افزایش ۱۱.۸۲ درصدی مواجه بوده است.

گروه روغن‌ها و چربی‌ها

متوسط قیمت یک بسته ۱۰۰ گرمی کره پاستوریزه (کره حیوانی) ۳۳۴۰ تومان است که نسبت به آذر ماه ۱.۴۵ درصد افزایش داشته است. در این گروه متوسط قیمت یک بطری ۹۰۰ گرمی روغن مایع ۵۳۸۲ تومان است که تغییر محسوسی نسبت به ماه قبل نداشته است.

میوه و خشکبار

متوسط قیمت یک کیلوگرم موز در دی ماه ۵۶۱۸ تومان بوده است که نسبت به ماه قبل ۴۹۹۵ تومان با افزایش ۱۳.۳۷ درصدی مواجه شده است. متوسط قیمت یک کیلوگرم سیب درختی زرد در دی ماه ۳۷۸۲ تومان بوده که نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است. متوسط قیمت پرتقال محصول داخل در دی ماه ۳۳۳۷ تومان است که نسبت به ماه قبل با کاهش ۷.۲۲ درصدی مواجه بوده است.

گروه سبزیجات

همچنین متوسط قیمت یک کیلوگرم خیار در دی ماه ۳۰۰۹ تومان و یک کیلوگرم گوجه فرنگی ۲۶۵۸ تومان بوده که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۲.۱۳ و ۲۳.۹۴ درصد کاهش داشته اند. متوسط قیمت یک کیلوگرم سیب زمینی ۱۷۳۱ تومان بوده است که نسبت به ماه قبل بدون تغییر مانده است. متوسط قیمت یک کیلوگرم پیاز ۲۲۰۴ تومان بوده که نسبت به ماه قبل ۴.۲۷ درصد کاهش داشته است.

گروه قند، شکر، شیرینی‌ها و چای

متوسط قیمت یک کیلوگرم قند در دی ماه ۴۰۷۰ تومان است که نسبت به ماه قبل ۰.۸۳ درصد افزایش داشته است. متوسط قیمت یک بسته ۵۰۰ گرمی چای خارجی در دی ماه ۲۰ هزار و ۸۸۷ تومان است که نسبت به ماه قبل افزایش ۰.۰۶ درصدی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه نظر رو ثبت نکنین بازم میرم یک ستاره میدم بهتون...خدا لعنت کنه مسئولین رو که فقط باید منتظر خبر گرونی باشیم

    • داریوش

      مرگ برگرانی ومسببین گرانی الهی آمین

    • مهدی

      ابادش کردین.

    • بدون نام

      دست مسولین دردنکنه واقعا خجالت زده شدیم چطوری باید جبران کنیم این کار خیر شمارو

    • بدون نام

      بله که گرون شده چون واقعا دیگه خسته شدیم نه در امدی هست نه کار یک مسول به ما بگه چ خاکی توسرمون بریزیم چرا نمیتونید مملکتو مدیریت کنید دیگه خسته شدیم از بدبختی

    • اسی

      مگه غبر از گرون کردن هنر دیگه ای هم هست؟

    • .

      خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      قیمت همه چیز رفته بالا بعد میگه تغییر محسوسی نکرده

    • بدون نام

      چشم مسولین روشن

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه

    • ارش

      پس چرا ما داریم برنج خارجی هندی محسن و خاطره رو ده کیلویی هفتاد و پنج هزار تومان میخریم یعنی کیلویی هفت هزار و پانصد تومان.. علتش این نیس که تو این بلبشو باز قراره دلالای کلان و همکارای دولتی جیب مردم رو بیستر حالی کنن و این بیخبری و دروغ معنی دیگه ای هم داره که ثابت میکنه اینها لبشون به برنج هندی نخورده تاحالا.. عجب گندابی شده بطرف بخورها که لعاب مسئولیت و بطرف خورده شده‌ها که مردمن که در اصل کشور مال اوناس ولی سرکارن!!!!!

    • بدون نام

      برنجهای خاجی همشون اشغال هستن پلاستیکو به خورد مردم میدین

    • بدون نام

      خدارو شکر دولت تدبیر وامید تورم رو مهار کرد اگه نه قیمتها سر به فلک میکشید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج