۶۶۹۷۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرنگی‌کار تیم ملی وارد MMA شد

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جوانان جهان، بزرگسالان آسیا و نایب قهرمان بازیهای آسیایی کار خود را در کمپ تمرینی AKA در تایلند بصورت رسمی آغاز کرد.

ایسنا: داود عابدین زاده فرنگی‌کار سابق تیم ملی و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان آسیا ۲۰۰۳، طلای جوانان جهان ۲۰۰۵، نقره جوانان جهان ۲۰۰۶، طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۰۶، برنز بزرگسالان آسیا ۲۰۱۰ و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ با کمک و مشورت امیر علی‌اکبری فرنگی‌کار سابق تیم ملی ایران که هم‌اینک جایگاه قابل توجهی در رشته ورزشی MMA پیدا کرده و صاحب پیروزی‌های بزرگی شده است، راهی تایلند شده و تمرینات خود را در کمپ تمرینی AKA آغاز کرده است.

عابدین‌زاده که هم اینک تمرینات خود را در این کمپ دنبال می‌کند در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار کرد: چند وقتی است به تایلند آمده‌ام و با کمک و مشورت‌های امیر علی‌اکبری کار خود را در کمپ تمرینی AKA آغاز کرده‌ام.ان‌شاءالله تا قبل از عید اولین مبارزه خود را در این رشته انجام می‌دهم و انگیزه زیادی برای پیشرفت و کسب موفقیت در MMA دارم.

فرنگی‌کار تیم ملی وارد MMA شد

وی افزود: فعلا قرارداد نبسته‌ام و قصدم این است که فعلا تمریناتم را در این رشته دنبال کنم تا بیشتر در این رشته راه بیفتم. پس از آن با کمک مدیر برنامه بدنبال قرارداد با یکی از تیم‌های خوب خواهم بود.

فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم ایران درباره نقش امیرعلی اکبری در اینباره گفت: تمام کارهای مربوط به حضورم در این رشته را با کمک امیر علی‌اکبری انجام دادم و او هر چند به لحاظ سنی از من کوچکتر است اما مانند یک برادر بزرگتر به من کمک می‌کند و مشورت‌های لازم را می‌دهد و دائما با یکدیگر در ارتباط هستیم که جا دارد از او قدردانی کنم. امیدوارم بتوانم در این رشته با توجه به انگیزه بالایی که دارم صاحب موفقیت‌های خوبی شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج