۶۶۹۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: فلینی می‌خواهد بماند

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ می‌گوید مشکلی با جابجایی مهاجم سوئدی تیمش ندارد اما هافبک مورد علاقه او خواهان ماندن در اولدترافورد است.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) تیمش برابر تاتنهام در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس اعتراف کرد که اگر زلاتان ابراهیموویچ بخواهد از منچستریونایتد جدا شود مانع او نخواهد شد.

ابراهیموویچ ۳۶ ساله که بخشی زیادی از فصل جاری را به خاطر مصدومیت از دست داده است، تنها تا ماه ژوئن با شیاطین سرخ قرارداد دارد و با توجه به وضعیت فعلی تیم و حضور مهاجمان آماده‌ای مانند لوکاکو، مارسیال، رشفورد و لینگارد به نظر نمی‌رسد که شانسی برای تمدید قرارداد داشته باشد و به همین دلیل شایعاتی درباره احتمال رفتن او به لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) شنیده می‌شود.

مورینیو در این خصوص گفت: او به من هیچ حرفی از رفتن نزده است. اولین باری که شنیدم او می‌خواهد برود از سمت خود شما رسانه‌ها و در یکی از این نشریات، تلویزیون و یا ... بود. خود او اما هرگز چیزی نگفته است، پس من چیزی نمی‌دانم. زلاتان در آخرین سال قراردادش است پس، اگر، اگر، اگر و البته باز هم می‌گویم که خودش چیزی به من نگفته است، اما اگر، اگر و اگر این خبر حقیقت داشته باشد و زلاتان بخواهد به باشگاهی دیگر در کشوری دیگر برود ما اینجا هستیم تا به او کمک و شرایطی را برای انتقالش فراهم کنیم تا کارش سخت نشود. با این حال آخرین چیزی که زلاتان به من گفت این بود که می‌خواهد به طور کامل ریکاوری و به تیم کمک کند. او دارد تلاش می‌کند که آماده شود. نمی‌گویم که او مصدوم است چون مصدوم نیست اما دارد طوری خودش را آماده می‌کند که بدنش پاسخگوی نیاز‌های بازی در لیگ برتر باشد.

آقای خاص در ادامه به آینده مروان فلینی هم اشاره داشت، هافبک بلژیکی که هنوز برای عقد قرارداد جدید با شیاطین سرخ به توافق نرسیده است. او هم مانند ابراهیموویچ در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک کند و گفته می‌شود که او به رفتن به ترکیه و ایتالیا تمایل دارد هرچند مورینیو تأکید کرد که بازیکن محبوبش دوست دارد در من‌یونایتد بماند.

مورینیو اظهار داشت: فلینی برای من بازیکن بسیار مهمی است. او یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ است که با تمام وجود به تیم خدمت می‌کند. او می‌تواند به تیم کمک کند و خودش هم همین را می‌خواهد. هیئت مدیره باشگاه هم با ماندن او موافق است، پس هدف ما نگه داشتن اوست. با او برای قرارداد جدید توافق خواهیم کرد؟ نمی‌دانم. چیزی که می‌دانم این است که من، هیئت مدیره و فلینی می‌خواهیم که او پایان خوشی در این تیم داشته باشد. من از میزان شرکت او در کار گروهی تیم راضی‌ام اما خودتان می‌دانید که ماندن او منوط به انجام یکسری مراحل اداری و امضای یکسری کاغذهاست. ببینیم چه می‌شود.

طبق ادعای برخی رسانه‌ها، فلینی در ماه سپتامبر پیشنهاد منچستریونایتد را برای تمدید قراردادش رد کرده چون مدت آن کوتاه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج