۶۶۹۸۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کیهیل: اطلاعی از آینده کونته در چلسی ندارم

کاپیتان و مدافع مرکزی تیم چلسی می‌گوید اطلاعی از آینده آنتونیو کونته در چلسی ندارد.

ایسنا: به نقل از دیلی میل، به نظر می‌رسد آنتونیو کونته در پایان فصل از چلسی جدا شود. اختلافات این مربی با کادر مدیریتی چلسی روز به روز بیشتر می‌شود و گفته می‌شود آبراموویچ نیز به هیچ وجه از این مربی راضی نیست.

گری کیهیل کاپیتان تیم چلسی درباره وضعیت سرمربی تیم خود گفت: ما بازیکنان از مربی خود حمایت می‌کنیم. هیچ اختلافی بین بازیکنان و مربی در تیم نیست و ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست. اگر منچسترسیتی این قدر خوب نبود و این اختلاف را ایجاد نمی‌کرد، ما هم مدعی قهرمانی بودیم. آنها امسال خارق العاده بودند و رکوردهای لیگ برتر را شکستند. مطمئنم اگر با چنین تیمی روبرو نبودیم می‌توانستیم برای قهرمانی و کسب موفقیت در این لیگ تلاش کنیم ولی متاسفانه دیگر شانسی نداریم. ما همچنان تلاش خواهیم کرد تا در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیریم. در فوریه بازی‌های زیادی داریم و ماه خیلی حساسی برای باشگاه است و باید در این ماه تمرکز خودمان را تنها روی بازی‌های تیم قرار دهیم شاید در پایان این ماه بتوانیم بهتر درباره وضعیت تیم صحبت کنیم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: اختلافی که بین کونته و کادر مدیریتی است به بازیکانن ربطی ندارد و ما اصلا توجهی به آن نمی‌کنیم. چلسی باشگاه بزرگی است و کونته هم مربی بزرگی است. این اختلاف تاثیری روی بازیکنان ندارد چون همه در باشگاه کار خود را می‌کنند.

چلسی که از جام اتحادیه حذف شده است در لیگ قهرمانان باید با بارسلونا دیدار کند و در جام حذفی نیز در مرحله یک هشتم نهایی میزبان تیم هال سیتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج