۶۶۹۹۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ناگفته‌های دولت اول احمدی نژاد در تلویزیون

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه از آغاز سری جدید این برنامه از فردا خبر داد و گفت: پرویز فتاح فردا میهمان این برنامه خواهد بود و ناگفته‌هایی را از دولت نهم بیان خواهد می‌کند.

خبرگزاری فارس: مجری و سردبیر برنامه شناسنامه از آغاز سری جدید این برنامه از فردا خبر داد و گفت: پرویز فتاح فردا میهمان این برنامه خواهد بود و ناگفته‌هایی را از دولت نهم بیان خواهد می‌کند.

محمدحسین رنجبران مجری و سردبیر برنامه شناسنامه از آغاز دور جدید این برنامه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه فردا ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه تصریح کرد: میهمان برنامه فردا پرویز فتاح خواهد بود که وی درباره آغاز جنگ تحمیلی و چگونگی تغییر مسیر زندگی وی از طلبگی به حضور در سپاه پرداخته است و همچنین مسئولیت ویژه‌اش بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در تعیین خطوط مرزی صحبت کرده است.

وی ادامه داد: چگونگی انتخاب فتاح به عنوان وزیر نیرو و دعوت احمدی‌نژاد از وی، هزینه پذیرش مسئولیت احداث سد کرخه در زمان هاشمی رفسنجانی که اولین پروژه عظیم سپاه بود، از دیگر موضوعات این برنامه است.

رنجبران اضافه کرد: موضوع جنجالی جلو کشیدن ساعت بعد از آغاز سال که وی با نظر احمدی‌نژاد مغایر بوده است و اتفاقات آخرین جلسه دولت نهم و معاون اولی مشایی و علت همکاری نکردن با احمدی‌نژاد در دولت دهم از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته شده است.

مجری و سردبیر برنامه شناسنامه خاطرنشان کرد: علت رد کردن پیشنهادهای فتاح برای ریاست جمهوری و ارتباط نزدیک وی با وزیر نیروی دولت یازدهم از دیگر موضوعاتی است که دربرنامه این هفته شناسنامه به آنها پرداخته می‌شود.

به گزارش فارس، این برنامه ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه روز جمعه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و تکرار آن نیز شنبه‌شب‌ها بعد از پخش مسابقه فوتبال خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • taha

      جان مادرتوی بیخیال دولت نهم و دهم بشین .. کلا از تاریخ ایران حذفش کنید .. میدونین چرا اینجوری میگم .. فقط 1 لحظه فکر کنید که 8 سال پیش انسان بهتر و صادق تری بودین یا الان ؟؟؟ وضعیت کشور اون موقع بهتر بود یا الان ؟

      پاسخ ها

      • مهتاب

        با سلام
        یک کم آهسته تر برو حتما از خانواده شما در تصادفات زمان اصلاحات که نزدیک 27 هزار نفر تلف می شدن کسی نیست. این تعداد تلفات زمان دولت 9و10 نزدیک 18 هزار نفر گردید. انصاف هم چیز خوبی است.

    • dalton

      ميگم مثل قهوه تلخ اين 8 سال رو يه مرور بكنيم و نقطه هاي مبهم آن را بيابيم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج