۶۶۹۹۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بکام: مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است

ستاره پیشین منچستریونایتد از الکسیس سانچس و سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ تمجید ویژه‌ای کرد.

خبرگزاری تسنیم: دیوید بکام در مراسم رونمایی رسمی از مجوز باشگاه خود در میامی که قرار است از سال ۲۰۲۰ در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) رقابت کند، درباره پیوستن الکسیس سانچس به منچستریونایتد گفت: صادقانه می‌گویم که هنوز باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده است. وقتی شما عضوی از یک باشگاه بزرگ همچون آرسنال هستید و سپس با سپری کردن چند ساعت به باشگاه بزرگ دیگری در شمال انگلیس می‌روید، این شگفت‌آور است. همه ما برای سانچس آرزوی موفقیت در منچستریونایتد را داریم. من هوادار منچستریونایتد هستم، از این‌ رو از اینکه بازیکن بااستعدادی همچون الکسیس پیراهن این تیم را به تن کرده، هیجان‌زده هستم.

وی همچنین در حمایت از حرکت باشگاه منچستریونایتد که اخیراً قرارداد ژوزه مورینیو را تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد، اظهار داشت: البته که مورینیو گرینه مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است. ما در مورد ژوزه مورینیو صحبت می‌کنیم. او یکی از بهترین مربیان حال حاضر جهان است. منچستریونایتد در طول ۲۵ سال گذشته موفق بوده چون ما در طول این سال‌ها در باشگاه‌مان ثبات لازم را داشته‌ایم. به مدت زمان (بیست‌وشش سال و نیم) حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت من‌یونایتد نگاه کنید، ثبات در باشگاه ما باعث رسیدن به موفقیت بوده و اکنون باید همین رویه را در پیش بگیریم.

بکام که یکی از ستاره‌های کلاس ۹۲ منچستریونایتد بود، در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: هر کسی می‌تواند نظر خاص خودش را در مورد مورینیو به عنوان یک سرمربی و یک انسان داشته باشد، اما آیا او فرد مناسبی برای سرمربیگری شیاطین سرخ است؟ به نظر من ژوزه مناسب این کار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج