۶۷۰۰۳۳
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ماجرای معتاد شدن بازیگر «بچه‌های آسمان»

بازیگر فیلم «بچه‌های آسمان» با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره مشکلاتی که پس از بازی در این اثر برایش اتفاق افتاد توضیح داد.

خبرآنلاین: بازیگر فیلم «بچه های آسمان» با حضور در برنامه «حالا خورشید» درباره مشکلاتی که پس از بازی در این اثر برایش اتفاق افتاد توضیح داد.
ماجرای معتاد شدن بازیگر «بچه‌های آسمان»
فرخ هاشمیان بازیگر فیلم «بچه های آسمان» ساخته مجید مجیدی روز سه شنبه 10 بهمن مهمان رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید» بود.

او درباره وضعیت زندگی اش پس از فیلم «بچه های آسمان» گفت: پدرم پس از این فیلم که ورشکست شد، با نقاشی ساختمان آشنایی داشت و من هم کنار او این کار را انجام می‌دادم و کمک اش می کردم. بعدها هم حدود ۱۴ سالگی اولین بار به صورت مستقل نقاشی ساختمان انجام دادم.

این بازیگر افزود: نقاشی را تا زمان سربازی ادامه دادم و آنجا هم خانه فرمانده را چند بار رنگ کردم. پس از بازگشت از سربازی وارد بازار کار شدم، همزمان هم کشتی گیر بودم و مقام های کشوری هم داشتم تا اینکه دوستانم زیر پایم نشستند.

هاشمیان توضیح داد: چون وضع مالی مناسبی داشتم، رفیقم که عاشق پول تو جیب است (البته قصد توهین به کسی را ندارم). چون من شیطان بودم و آن ها برای اینکه بر من مسلط باشند اول از خوردن مایعات شروع شد و کم کم پیش رفت تا اینکه مایعات جواب نمی داد و به سراغ موادهای اعتیادآور کشیدنی رفتیم و کارهای دیگری هم در آن زمان انجام می دادیم که قابل بیان کردن نیست.

او ادامه داد: متاسفانه این کارها به من مزه می داد و تمایل داشتم که آن کارها را انجام دهم. من زمینه‌اش را داشتم به دلیل روزگار بدی که بعد از «بچه های آسمان» داشتم همه این اتفاقات همدیگر را تکمیل کردند.

هاشمیان درباره اینکه چرا از سوی عوامل این فیلم به دیگر کارگردانان معرفی نشده است، توضیح داد: برای منحصر ماندنم به «بچه های آسمان» آدرس من را به دیگران نمی دادند و من را معرفی نمی کردند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ماجرای معتاد شدن بازیگر «بچه‌های آسمان»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس بچه های آسمان که میگن اشاره به پرواز شما و دوستان بوده D:

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        حاضرم قسم بخورم بالای نود درصد مردان حداقل یکبار اب یا دود و تجربه کردن، ولی نمیدونم چرا روشون زیاده، خدا کسانی رو که باعث تمسخر بقیه هستن یا به امثال معتادان که محتاج کمک هستن ظلم میکنن، خودشون یا عزیرشونو دچار همون درد بکنه تا بفهمن که اونها با ماها هیچ فرقی جز اینکه در موقعیت بدی بودن چه از نظر اجتماعی چه از نظر روانی ندارن

    • بدون نام

      باید در ملاء عام با ازای هر یک بار خوردن مایعات 80ضربه شلاق بخورد تا عبرتی باشد برای دیگر جوانان...

    • بدون نام

      جوان برگردمیشه برگردی.

    • بدون نام

      کامنت ها واقعا آزار دهنده س امیدوارم شرایط شو تجربه کنین نامردا

    • بدون نام

      امیدوارم روبراه بشی از ته دل

    • بدون نام

      من تا الان نظر مثبتی راجب آقای مجی داشتم اگه اگه این حقیقت داشته باشه و آقای مجیدی آدرس غلط به کارگردانهای دیگه میدادن ایشون یکی از اصلیترین مقصر تمامیه این اتفاقات تلخ هستن...

    • یوسف اصغرزاده

      عالیه

    • بدون نام

      خب حالا که چی؟این همه بچه هستن که معتادن حالا چون این تو یه فیلم سینمایی بازی کرده خونش رنگین تره

    • رسول 10ساله تهران

      من گیج شدم.همین.

    • بدون نام

      در جواب دوستانی که دلخرند
      درصد بالایی از سرقت ها از زحمات معتادینه
      دو دقیقه میری پارک یا معتاد میبینی یا مواد فروش
      چرا فکر میکنید جنس لطیفید که کسی نباید باهاتون شوخی و مزاح کنه آدمی که قدرت نه گفتن نداره یه حال مختصر میکنه بعد هم یه سری عواقب داره یکی کارش به بی آبرویی و طلاق می‌کشه، یکی به ایدز، یکی هم به اعتیاد.
      شما از روزی که تصمیم به ترک بگیرید دیگه معتاد نیستید، بیمار تحت درمانید مثل همه بیماران.

    • آرش

      ما رو بگو که بچه بودیم فکر میکردیم این در اینده قهرمان دو میشه

    • Amir

      آقای هاشمیان شاید اگه شما بازیگر ی رو ادامه میدادی الان این حال و روزت نبود ولی خدا وکیلی ربط آنچنانی هم نداره دیگه شما قدرت نه گفتن نداشتی و افتادی تو منجلاب ربطی به کسی نداره خیلیا هستن از نظر روحی و جسمی داغونن ولی سراغ مواد نمیرن حالا شما که وضع بدی هم نداشتین آخه...مسئله ی اعتیادتون به آقای مجیدی ربط نداره ولی آینده شغلیتون چرا..

    • نگین

      این سرنوشت خیلی از کسایی که تو بچگی یه فیلم بازی کردن بوده مثل باشو که دکه سیگخرفروشی زده.خب چهره بچگی شما معصوم و مناسب اون نقش بوده الان میخواستی سوپراستار باشی.یه کم توقعتون هم از خودتون رفته بوده بالا.الان زندگی خیلیا که بچگی کار میکردن تازه خیلی هم بیشتر از شما فیلم و سریال بازی کردن هم همینه والا نه سوپراستار شدن نه بازیگر خاصی شدن.بخاطر اینکه دنبالت نیومدن شمام وا دادی گفتی پس برم معتاد بشم؟خیلیا یه فیلم بازی کردن بعدم زندگی عادیشونو کردن اتفاق خاصی هم نبوده براشون.شما که زندگیتم میگی خوب شده بوده پس چرا آدمای دیگرو بدنام میکنی میگی اونا نذاشتن کار کنم خودت خراب کردی قبول کن.پذیرش شرط اول برای تغییر خودته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج