۶۷۰۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

نه فرهادی اکران عید داشت نه کیارستمی!

در شرایطی که حامیان مجید مجیدی و فیلم «پشت ابرها» آن را به عنوان محصول بین المللی یک فیلمساز ایرانی مستحق اکران عید می‌دانند که فیلم‌های خارجی دو فیلمساز دیگر بین المللی ایران از این امتیاز بی‌بهره بودند.

سینما دیلی: در شرایطی که حامیان مجید مجیدی و فیلم «پشت ابرها» آن را به عنوان محصول بین المللی یک فیلمساز ایرانی مستحق اکران عید می دانند که فیلم های خارجی دو فیلمساز دیگر بین المللی ایران از این امتیاز بی بهره بودند. «گذشته» اصغر فرهادی که دو چهره بین المللی و یک بازیگر ایرانی داشت و داستانش هم با محوریت زندگی از هم پاشیده یک مرد مهاجر ایرانی روایت میشد خرداد در فصل امتحانات به نمایش درآمد.
«کپی برابر اصل» عباس کیارستمی هم با بازی بازیگر سرشناسی چون ژولیت بینوش آن هم بعد از موفقیت در جشنواره کن فقط توانست به صورت محدودی در گروه هنر و تجربه اکران شود. «پشت ابرها» اما نه درباره ایران است و نه بعد از یک سال، موفقیت بین المللی داشته و نه حتی در ابعاد سینمای هند محصول پر سر و صدایی بوده است. در چنین شرایطی اکران فیلمی درباره فقر در هندوستان و با بازی دو بازیگر ناشناخته در عید نوروز چه منطقی میتواند داشته باشد؟
نه فرهادی اکران عید داشت نه کیارستمی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موضوع اینجاست که اگه همه کاراتون رو قانون و استدلال و عدالت بود کسی اجازه اعتراض در این مورد رو هم به خودش نمیداد ولی متاسفانه قدرت استدلال و توجیه رو الان ایرانی ها موقع پارتی بازی و لابی فعال میکنند ...اینه که شبهه ایجاد میکنه نکنه دستهای پشت پرده در کار هستند....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج