۶۷۰۱۴۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

سودجویی رانندگان تاکسی در بیرون فرودگاه‌ امام

گزارش رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر از برخی سودجویی‌ها در ترانسفرهای فرودگاهی در روزهایی که مردم سرگردان، معطل و شاکی از پروازهای کنسل شده و تاخیرهای طولانی هستند، حکایت دارد.

خبرگزاری ایسنا: گزارش رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر از برخی سودجویی‌ها در ترانسفرهای فرودگاهی در روزهایی که مردم سرگردان، معطل و شاکی از پروازهای کنسل شده و تاخیرهای طولانی هستند، حکایت دارد.

محمد محب خدایی در بازدیدی که ساعاتی پیش از فرودگاه امام خمینی (ره) داشت، در جریان بعضی مشکلات مسافرانی که ساعت‌های زیادی را در این فرودگاه معطلِ پرواز مانده‌اند، قرار گرفت و به ایسنا گفت: مردم زیادی در فرودگاه حضور دارند اما از امروز پروازها از سر گرفته شده و پروازهای کنسلی هم جایگزین شده‌اند. مهم‌ترین مشکل فعلا تداخل پروازهای کنسل شده‌ی روزهای گذشته با پروازهایی است که امروز نوبت داشتند و تاخیر و اختلال ناشی از آن، مردم را شاکی و عصبانی کرده است.

وی افزود: از امروز یکسری هواپیمای خالی به برخی مقاصد مثل دبی و استانبول که مسافران زیادی از روز یکشنبه در آنجا سرگردان مانده‌اند، فرستاده شده و سعی می‌شود برای کاهش بارِ مشکلات، مدیریت درستی حاکم شود.

رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر سپس درباره‌ی سودجویی ترانسفرهای فرودگاهی در شرایط حال حاضر، اظهار کرد: شکایت مسافران و بررسی کارشناسان ستاد حاکی از فرصت‌طلبی برخی راننده‌های تاکسی بود. این چند روز که مردم گرفتار برف بودند، رانندگانی که البته ارتباطی به تاکسی‌های فرودگاه نداشتند با چند برابر قیمت، به جابه‌جایی مسافران اقدام کردند که با همکاری پلیس فرودگاه سعی شد این مشکل حل شود.

خدایی اضافه کرد: ماموران و کارشناسان ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرودگاه همچنان حضور دارند و سعی می‌کنند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

پس از آغاز بارندگی‌های شدید زمستانی که شرایط بحرانی را در ناوگان حمل و نقل ایران بوجود آورد، دو فرودگاه مهم تهران از مدار خدمات‌دهی خارج شدند و بیشتر پروازها از شب یکشنبه تا امروز، سه شنبه لغو شدند.

از صبح امروز برخی پروازها در این فرودگاه‌ها برقرار شد اما وضعیت این دو فرودگاه به خاطر اختلال در برنامه‌ی پروازهای جایگزین و تاخیر در پروازهای دیگر، هنوز کاملا عادی نشده و مسافران زیادی بیشتر از یک شبانه روز است که در این فرودگاه‌ها سرگردان و بلاتکیلف مانده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونجا که به عبارتی بزرگترین و اصلی ترین فرودگاه ایرانه صاحب نداره؟؟!...1 میلیون تومن برا فرودگاه به تهران؟؟؟

    • 3530

      بیشتر راننده های فرودگاه سو استفاده میکنن از همه شرایط...تو نرخ دبه میکنن...متاسفم براشون.

    • بدون نام

      همین کارها رو کردین که دیگه برف نمیاد یه برف اومد کل مملکت بهم ریخت

    • بدون نام

      شماره ماشين اين تروريست هاي اقتصادي وطمع كار خيانتكار را يادداشت وبه پليس دولت وس پاه پاسداران وقوه قضائسة فرستاده تا شناسايي شوند واگر راننده تلکسی اشند پروانه کارشان باطل یا دستگير ومخاكمه وتيرباران شوند.

    • Iraj eshaghi

      خدا لعنت کند اینطور مسافربر ها را اینها با این که خودشان پول های ناحق می گیرند نمی گذارند تاکسی های اینترنتی کار کنند و به فرودگاه بروند و آنها را می ترساند.

    • بدون نام

      چی بگم که هرچی بگم به خودمون برمیگرده

    • بدون نام

      وقتی خود مردم از کوچکترین موقعیتی به نفع خودشون سو استفاده میکنن، چه توقعی از مسئولین هست!
      خود ما اینها رو انتخاب کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج