جاباما
۶۷۰۱۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

محرز در یک قدمی منچسترسیتی

منچسترسیتی پس از مصدومیت سانه و انتقال سانچس به یونایتد، در واپسین ساعات نقل و انتقالات قصد خرید ستاره الجزایری لستر را دارد.

ورزش سه: منچسترسیتی پس از مصدومیت سانه و انتقال سانچس به یونایتد، در واپسین ساعات نقل و انتقالات قصد خرید ستاره الجزایری لستر را دارد.

منچسترسیتی امروز انتقال آیمریک لاپورته را با 65 میلیون یورو نهایی کرد تا به خط دفاع خود استحکام و ضمانت بیشتری بدهد.
محرز در یک قدمی منچسترسیتی

امروز همچنین گواردیولا در واکنش به هزینه 300 میلیون یورویی برای خرید بازیکن سعی کرد به بارسا و پی اس جی طعنه بزند و این هزینه برای جذب 6 بازیکن را طبیعی خواند ولی حالا نشریه سان مدعی شده است که سرمربی اسپانیایی هنوز قانع نشده و از مدیران باشگاه درخواست کرده تا ریاض محرز را از لستر به خدمت بگیرند.
محرز در یک قدمی منچسترسیتی

محرز گزینه شماره یک چلسی و آرسنال در پنجره تابستانی نقل و انتقالات بود و او حتی سعی کرد با غیبت در تمرینات بتواند مسئولان لستر را به جدایی متقادعد کند که در این راه ناکام ماند. سپس با جدایی کوتینیو عنوان شد که محرز در تست های پزشکی لیورپول شرکت خواهد کرد که این خبر نیز تکذیب شد ولی به نظر می رسد که این بار خبر جدی باشد و سیتی با ارائه پیشنهادی 65 میلیون پوندی قصد دارد یک روز به پایان نقل و انتقالات، شوک بزرگی به بازار نقل و انتقالات جزیره وارد کند.
محرز در یک قدمی منچسترسیتی

هدف گواردیولا از جذب محرز، پر کردن جای خالی لروی سانه است که 6 هفته به دور از میادین خواهد ماند و این در آستانه یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، خبر بدی برای سیتیزن ها بود. محرز به سبب چند فصل حضور در لستر، مشکل چندانی برای تطابق خود با سیتی نخواهد داشت و گواردیولا با توجه به چند پسته بودن این ستاره الجزایری، می تواند خط میانی و نیز حمله خود را مستحکم تر کند.
طبق گزارش سان، مشکل اصلی، مخالفت باشگاه لستر با جدایی محرز است ولی سیتی مشکل مالی برای این انتقال ندارد و عجیب نخواهد بود اگر در ساعات باقیمانده، رقم پیشنهادی خود را افزایش دهد. اگر محرز به سیتی بپیوندد، چهارمین مهره هجومی چپ پای سیتی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج