۶۷۰۱۴۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

برنامه ایمنی آب تضمین‌کننده کیفیت آب شرب

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان زنجان گفت: مهم‌ترین و کامل‌ترین اقدام برای تضمین کیفیت آب شرب، برنامه ایمنی آب است.

خبرگزاری ایسنا: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان زنجان گفت: مهم‌ترین و کامل‌ترین اقدام برای تضمین کیفیت آب شرب، برنامه ایمنی آب است.

«علی‌محمد نادرخانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی برای کیفیت آب شرب وجود دارد، افزود: برنامه ایمنی آب، یکی از کامل‌ترین و مهم‌ترین اقدامات در زمینه تضمین کیفیت آب شرب است که این برنامه توسط سازمان جهانی بهداشت تهیه و اجرای آن به کشورهای عضو توصیه شده است.

وی از اجرای کارگاه آموزش ایمنی آب در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی، نمایندگان سمن‌ها، شرکت‌های عضو کارگروه و نیز همکاران شرکت آب و فاضلاب استان زنجان حضور داشتند.

این مسئول ادامه داد: اجرای برنامه ایمنی آب در محدوده شهر زنجان به‌عنوان شهر پایلوت در حال اجرا بوده و سازمان‌ها و شرکت‌های مربوطه همچون استانداری، شرکت آب منطقه‌ای، مرکز بهداشت و درمان، سازمان حفاظت از محیط زیست، جهادکشاورزی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در اجرای این طرح مشارکت دارند.

نادرخانی با یادآوری اینکه گستره عمل برنامه ایمنی آب از حوضه آبریز تا مصرف‌کننده را در بر گرفته و مدیریت آن بر اساس میزان ریسک احتمالی است، افزود: در حال حاضر اجرای این طرح با توجه به وجود پدیده‌های خشکسالی و کمبود منابع آبی سالم به عنوان یک نیاز اساسی برای سازمان‌های متولی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه مرکزی این شرکت پارامترهای فیزیکی ـ شیمیایی و آزمون‌های میکروبی و بیولوژی آب شبکه توزیع، مخازن و منابع تأمین آب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و این در حالی است که این آزمایشگاه دارای استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاهی ۱۷۰۲۵ بوده و طبق استاندارد ملی ۱۰۵۳ و دستورالعمل‌های ارسالی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، کیفیت آب شهرهای تحت پوشش را مورد پایش و آزمون قرار می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت خدا بر مدیریت نادان

    • بدون نام

      لعنت بر مدیران بی خاصیت

    • بدون نام

      لعنت بر سازمان خدمات مدیریت کشوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج