۶۷۰۱۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: ذوب‌آهن به گروه مرگ راه یافت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی با تیم هندی خیلی اذیت شدم زیرا توپ های ما گل نمی‌شد.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل ایزاول هند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از مجموعه باشگاه ذوب آهن و شخص آذری و کارگرانی که این زمین را آماده کردند تشکر می‌کنم. بازی پلی آف بود و ما بخاطر جام حذفی تحت فشار بودیم و بازی سختی بود. توپ های ما گل نمی‌شد خوشحالم که سهمیه ایران را در آسیا کسب کردیم. واقعا اذیت شدم زیرا وقتی توپ‌ها گل نمی‌شود به سرمربی فشار می‌آید.

وی افزود: از هوادارانی که در این سرما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

امیر قلعه نویی اظهار داشت: از تک تک کارگرانی که زحمت کشیدند و زمین را آماده کردند دست شان را می‌بوسم. تمام کارگرانی که کنار کوره کار می‌کنند تشکر کنم. بازی سختی بود. ۴-۵ روز با بازیکنان صحبت کردم. با اینکه بردیم از تبریزی و بقیه بازیکنان گلایه دارم. تیمی که می‌خواهد به جایگاه بزرگ برسد نباید حریف را دستکم بگیرد. خدا را شکر می‌کنم که این بازی را بردیم.باید تغییراتی بدهیم و بزرگتر فکر کنیم وگرنه با این گونه افکار به مشکل برمی‌خوردیم.. حریف یک به ۱۰ بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: بعد از گل زودهنگامی که زدیم هواداران احساس کردند بازی تمام شده، این افکار خطرناک است، در جام حذفی هم چوب این تفکر را خوردیم.

قلعه‌نویی درباره اشتباهات خط دفاعی تیمش گفت: خط دفاع ما اشتباهی نداشت چون توپی به سمت دروازه ما نیامد. وحید محمدزاده هم جز در صحنه گل در همه بازی خوب بود، بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند، گلی که سردار آزمون به بایرن‌مونیخ زد گلی بود که از مقابل بهترین مدافع وسط دنیا زده شد، ما هم امروز بجز صحنه گل در سایر دقایق بازی خوب بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه تبریزی چگونه بازیکنی است و آیا تیم شما باید تقویت شود یا نه، گفت: تبریزی یکی از بازیکنان استاندارد فوتبال ایران است و می‌تواند در لیگ‌های معتبر اروپا هم بازی کند. البته باید تغییراتی در نوع بازی‌اش بدهد اگر این کار را کند می‌تواند بهترین شود، در مورد تقویت تیم هم باید بگویم باید تیم حمایت شود. بازیکنان تیم ما کمترین دریافتی را در لیگ داشته‌اند و ذوب‌آهن از این نظر تیم مظلومی است، از بازیکنان ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که مردانه تلاش می‌کنند همچنین کارگران کارخانه که در مقابل کوره‌ها فعالیت می‌کنند.

قلعه‌نویی در ادامه تصریح کرد: یک زمان به ساکت گفتم به اینجا آمدم تا اثرگذار باشم، ذوب‌آهن می‌تواند به شرایط قبل باز گردد، استان باید قدر مدیری مثل آذری را بداند او یک مدیر فنی و ساختاری است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در رابطه با اینکه آیا این تیم می‌تواند به موفقیت در آسیا امیدوار باشد، گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، سال اولی که گواردیولا به منچسرسیتی رفت وضعیتش با الان زمین تا آسمان فرق می‌کند، باید آنها کاری مثل کار سپاهان انجام دهند. قول می‌دهم در آسیا هم شرایط خوبی داشته باشیم، ما در سخت‌ترین گروه قرار گرفتیم، ۲ قهرمان لیگ و یک نایب قهرمان در گروه مرگ هستند و گروه مرگ اینجا است.

وی افزود: ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس بالاتر بازی می‌کند، تیم آث‌میلان قهرمان اروپا شده بود اما الان کجاست؟

وی درباره اینکه نیمکت این تیم با کمبودهایی روبروست افزود: این مسئله را قبول ندارم، در نیم‌فصل اول شاید اینطور بود اما الان شرایط خوب است البته یکسری مشکلات داخلی وجود دارد که آخر فصل درباره آن حرف می‌زنم اما با آمدن حدادی‌فر و بختیار رحمانی شرایط بهتر شد و هر تصمیمی بخواهم روی نیمکت می‌گیرم.

در این بین خبرنگاری از مرتضی تبریزی پرسید که چرا در بازی با بازیکنان حریف اینقدر درگیر می‌شود که قلعه‌نویی پاسخ داد: این به خاطر تعصب زیاد اوست. خیلی از بازیکنان بزرگ فوتبال این شرایط را دارند اما گاهی شاید به ضرر تیم هم بشود اما تبریزی باید انرژی بیشتری برای بازی کردن بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبريک به اقاي قلعه نوعي اميداست درجام باشگاهاهم موفق شوند،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام خدمت شما ان شاالله همه تيماموفق باشند تاكيف كنيم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج