جاباما
۶۷۰۱۹۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: کی‌روش نباید ۷ سال منتظر زمین چمن باشد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: کی‌روش نباید ۷ سال منتظر یک زمین چمن باشد، نشان دادیم که ۶۰ روزه می‌توان ۲ زمین چمن درست کرد.

خبرگزاری فارس: سعید آذری، مدیر عامل ذوب آهن بعد از پیروزی ۳ بر یک مقابل ایزاول هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: صعود ذوب‌آهن را به مرحله گروهی را به مردم خوب اصفهان تبریک می‌گویم تشکر ویژه‌ای هم از همکارانم در باشگاه ذوب‌آهن دارم که در این ۵۰-۶۰ روز که کارمان را در فولادشهر آغاز کردیم بی‌وقفه تلاش کردند تا ورزشگاه کامل شود. از مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن، اعضای هیأت مدیره کارخانه و هیأت مدیره باشگاه هم کمال تشکر را دارم. هواداران ذوب‌آهن در این سرمای وحشتناک به ورزشگاه آمدند و تیم را تنها نگذاشتند، اگر اعتقادمان این است که با عشق کار کنیم نتیجه‌اش را می‌بینید این در حالیست که خیلی از کارشناسان می‌گفتند زمین فولادشهر به این بازی نمی‌رسد.

وی افزود: مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال هم از این زمین یک ماه پیش بازدید کرد و فکر می‌کرد ممکن است زمین آماده نشود اما همه با عشق و علاقه کار کردند و خداراشکر که توانستیم در زمین فولادشهر میزبان باشیم، دیروز هم به میان کارگران آمدم تا آنها بدانند مدیرشان نه فقط در مباحث مدیریتی بلکه در همه موارد در کنار آنهاست. می‌خواستم به آنها بگویم که وقتی تلاش می‌کنیم همه ما در یک قایق هستیم در نهایت هم امروز بازی برگزار شد که یکی از بهترین بازی‌های مرحله پلی‌آف بود، خداراشکر می‌کنم ما برنده شدیم.

وی در مورد صعود تیم به مرحله گروهی اظهار داشت: کار مشکل ما از امروز شروع می‌شود، کار آماده‌سازی تیم که مسائل فنی آن به عهده جناب قلعه‌نویی است، مسائل پشتیبانی و اقتصادی‌اش را ما انجام می‌دهیم، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن با وجود همه مشغله‌ای که داشتند امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. خداراشکر که به مرحله گروهی صعود کردیم برنامه‌ریزی کردیم که حضور پرفروغی به عنوان نماینده ایران در آسیا داشته باشیم. رقابت ما با تیم‌های عربی یک رقابت نابرابر است هم از نظر اقتصادی و هم از نظر مبانی امکاناتی. در سال‌های گذشته هم همین شرایط را داشته‌ایم اما ذوب‌آهن عملکرد خیره کننده‌ای داشته است با توجه علایقی مردم اصفهان و رسانه‌ها بتوانیم از مرحله گروهی صعود کنیم

آذری در مورد اینکه اگرچه شما با تیم‌های عربستانی هعمگروه نیستید اما موضع این باشگاه در مورد میزبانی عربستانی‌ها در کشور ثالث گفت: باید واقع‌بین باشیم از نظر اقتصادی و نفوذ دیپلماتیک در فیفا و AFC با قطر برابر نیستیم به همین دلیل قطر توانسته میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ شود. باید بپذیریم با توجه به مشکلات سیاسی و دیپلماتیکی که با عربستان داریم به صلاح خودمان هم نیست که تیم‌های عربستانی به ایران بیایند یا ما به عربستان برویم. اول اینکه چاره‌ای نداریم و بیرون نشستن و مسابقه ندادن با این تیم‌ها بهانه دست AFC می‌دهد که ما را حذف کند باید در کشور بی‌طرف با آنها بازی کنیم، این بحثی نیست که در فوتبال حل شود، باید روابط دیپلماتیک دو کشور تغییر کند و زمان‌بر است.

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه گفت: من در این مسئله تنها نبودم، فقیهی که خودش قهرمان هندبال است در این قضیه حضور داشت، سایر مسئولان هم در این مسئله حضور داشتند کلیه معاونان و مدیران باشگاه در این قضیه تلاش کردند و این روحیه به همه تیم‌های ذوب‌آهن تسری پیدا می‌کند. برای مثال می‌گویم آقای کی‌روش نباید ۷ سال منتظر یک زمین چمن باشد، نشان دادیم که ۶۰ روزه می‌توان ۲ زمین چمن درست کرد، تمرکز روی زمین شماره یک ورزشگاه فولادشهر است اما زمین شماره ۲ هم که به نام زنده‌یاد عسگری است هم درست می‌شود. فولادشهر اکنون ۲ زمین چمن دارد، یک زمین تمرینی و یک زمین اصلی که زمین مسابقه‌مان کمتر آسیب خواهد دید. این تنها کار من نبوده است..

آذری ادامه داد: دست کارگری را می‌بوسم که ۲-۳ ماه است حقوق نگرفته اما روز گذشته عاشقانه کار کرد. قول می‌دهم سریعاً نسبت به پرداخت دستمزدشان اقدام کنم به خصوص کارگران شریفی که در اینجا کار کرده‌اند. خداراشکر می‌کنم که این بازی با نتیجه هم همراه بود. امروز مزد زحماتمان را گرفتیم.

مدیرعامل ذوب آهن افزود: در این ورزشگاه ۲۵ هزار متر خاک را برداشت کردیم بعد دوباره خاک‌ریزی شد و ترمیم شد. باز خاک کشاورزی آمد بعد ۹ هزار متر مربع چمن از خزانه‌ای که کشت شده بود به ورزشگاه منتقل شد، در زمین شماره ۲ هم همین شرایط را انجام دادیم. اکنون ۲ زمین چمن داریم. این نشان می‌دهد که خواستن توانستن است. اهالی رسانه هم خیلی به ما کمک کردند و پوشش خوبی به اخبار ما دادند.

وی افزود: برای حضور هوادار در ورزشگاه پارامترهایی وجود دارد، حضور هوادار یعنی درآمد بیشتر، اولین چیزی که باعث حضور هوادار در ورزشگاه می‌شود نتایج تیم‌هاست، خداراشکر ذوب‌آهن در مسیری قرار گرفته که در نتیجه‌گیری خوب کار می‌کند، تعداد هواداران ما روز به روز بیشتر خواهد شد، دومین عنصر دسترسی به ورزشگاه فولادشهر است که با طرح توسعه مترو دسترسی به ورزشگاه فولادشهر سریعتر انجام شود. امکانات رفاهی ورزشگاه هم باید افزایش پیدا کند تا هوادار ۲-۳ ساعتی که در ورزشگاه می‌گذراند اوقات فراغت خوبی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دمت گرم پس اگه بخواهیم میشه

    • بدون نام

      کی‌روش بزرگ خیلی ازدست این مدیرهااذیت میش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج