۶۷۰۵۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احتمال سقوط بهمن در محور هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی محورهای هراز و کندوان وجود دارد، گفت: باید رانندگان با احتیاط و مراقبت بیشتری در محورهای کوهستانی استان تردد کنند.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی محورهای هراز و کندوان وجود دارد، گفت: باید رانندگان با احتیاط و مراقبت بیشتری در محورهای کوهستانی استان تردد کنند.

علی‌رضا قدمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها از تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای مازندران جریان دارد، اضافه کرد: با توجه به انباشت برف در کناره‌های جاده‌ها و آب شدن آن احتمال یخ‌زدگی در برخی از مقاطع زمانی وجود دارد که توسط مأموران راهداری نمک‌پاشی سطح محورها صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: طی هفته‌ای که گذشت شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت بودیم که تحت تأثیر شرایط جوی نبود بلکه دلیل آن عدم رعایت و توجه به مسائل راهنمایی و رانندگی بوده است.

این مسؤول با اعلام اینکه با توجه به شرایط جوی احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی محورهای هراز و کندوان وجود دارد، افزود: باید رانندگان با احتیاط و مراقبت بیشتری از محورهای کوهستانی استان تردد کنند.

قدمی با تأکید بر اینکه افراد سعی کنند در طول روز مسافرت کنند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی است.

*اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده است.

قدمی در پایان گفت: شماره تلفن‌های مرکز کنترل راه‌های مازندران ۲۱۸۲۹۳۹ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج