۶۷۰۵۲۰
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

استاندار اصفهان: مسئولان باید نزاکت را رعایت کنند

استاندار اصفهان گفت: همه مسئولان دولتی باید در رفتار با مردم بویژه اصحاب رسانه نزاکت، حسن اخلاق، ادب و حرمت افراد را رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا: استاندار اصفهان گفت: همه مسئولان دولتی باید در رفتار با مردم بویژه اصحاب رسانه نزاکت، حسن اخلاق، ادب و حرمت افراد را رعایت کنند.

محسن مهرعلیزاده چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان افزود: خبر، اطلاع رسانی و شفافیت در گردش اطلاعات از موارد اساسی در نظام مردم سالاری در جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: اینکه فردی تحمل این مورد اساسی را نداشته باشد به آن معناست که درکی از واقعیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد.
استاندار اصفهان، با انتقاد از رفتار فرماندار گلپایگان با یکی از خبرنگاران افزود: انتشار خبر حق مردم است و اینکه مسئولی با یک برخورد نامناسب و دور از شان، مانع از دانستن مردم شود کار بسیار ناشایستی است.
وی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از رفتار نامناسب فرماندار گلپایگان به نوبه خود از جامعه خبرنگاران و اطلاع رسانی در کشور عذرخواهی و درخواست کردم که او احضار شود و هم اکنون در استانداری برای ارائه توضیحات از قضیه مربوطه حضور دارد.
مهر علیزاده افزود: در این راستا با هماهنگی وزارت کشور برخورد مناسب با آن فرد صورت خواهد گرفت زیرا اصل در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و باید خود را خادم مردم بدانیم.
گفته می شود حسین فراست فرماندار گلپایگان روز سه شنبه در جلسه بازیافت این شهرستان به فیلم برداری یک خبرنگار از جلسه معترض شده و او را از جلسه اخراج کرده است.
فیلم این موضوع در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و ۵۲ روستا و آبادی با افزون بر ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفتار مناسب یعنی چی
      طرف بیشعوره
      عذرخواهی فایده نداره

    • رضا

      دوربین خبرنگار یعنی چشم مردم

    • بهروز غریب

      ضمن ابلاغ سلام فراوان محضر شریف استاندار باتقوا و مؤمن اصفهان؛جناب مهندس مهرعلیزاده-از اینکه ایشان با صراحت و شجاعت و جسارت تمام علی وار با عزل فرمانداری پرخاشگر؛عصبانی و بی جنبه(که فارق از اصل شفقت و مرحمت مکتب مقدس اسلام)که مانند کدخدا ها و ملاک قدیم بر سر نماینده اصحاب رسانه داد و هوار کرده بود؛با این حرکت خوب باعث برقراری جوی آرام و پیشگیری از طنشهای احتمالی آتی در جامعه گردیدند.....متشکرم

    • بدون نام

      درود بر استاندار شهرم,,,,,ولی الحق و ولاانصاف خبر نگارها هم مثل کنه مبمونن

      پاسخ ها

      • سعید

        عذر بدتر از گناه میاری؟! اگه در میدان جنگ هم خبرنگار دشمن برای گزارش اومده باشه طرف جنگ حق نداره کوچکترین آسیبی بش بزنه. حالا یارو میگه پامیشم کتکت میزنم!!!

    • مشیری

      فراست حالا بیا تو خیابان عربده بکش .البته اگه بذارنت.فعلآ برو غاز بچرون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج