جاباما
۶۷۰۵۴۶
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

در ادامه این مطلب شما را با ۲۵ سریال تلویزیونی که همه انتظار پخش آن ها در سال جدید را می کشند آشنا خواهیم کرد.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: گرد و خاک های سال ۲۰۱۷ فرو نشست و اکنون اتفاقات این سال را تنها در آینه عقب و در حالی که به سرعت در سال ۲۰۱۸ به پیش می رویم می توان دید. بدین ترتیب با خوشبینی بیشتری نسبت به سال گذشته به سراغ اتفاقات خوبی که در سال پیشرو خواهد افتاد امید بسته ایم.
به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ سال بزرگ و موفقی برای فرهنگ عامه و بخصوص حوزه سینما و تلویزیون باشد. این اولین سالی است که دیگر خبری از واینشتاین و اسپیسی و برخی دیگر از متهمان آزارهای جنسی شایع در هالیوود نیست که در چند دهه اخیر هالیوود را مسموم کرده بودند. دنباله های سینمایی و تلویزیونی زیادی که سال ها منتظر آن ها بوده ایم امسال به روی پرده خواهند رفت.
در این میان سریال های دوست داشتنی متعددی نیز برای فصول بیشتر تمدید شده و باید منتظر فصول جدید سریال های قدیمی مانند «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و «وست وورلد» (Westworld ) و البته سریال ها کاملاً جدید دیگری نیز باشیم. در سال گذشته بیش از ۵۰۰ سریال تلویزیونی از طریق شبکه های ماهواره ای و سرویس های استریمینگ اینترنتی پخش شد که در این میان برخی بیش از دیگران به چشم آمدند. سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوبی برای تلویزیون بود اما سال ۲۰۱۸ می تواند از آن نیز بهتر باشد و خبرها حاکی از آن است که همینطور خواهد بود. در ادامه این مطلب شما را با ۲۵ سریال تلویزیونی که همه انتظار پخش آن ها در سال جدید را می کشند آشنا خواهیم کرد.
۱۳- یک سنگ عجیب
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «یک سنگ عجیب» (One Strange Rock) به کارگردانی دارن آرونوفسکی و با حضور ویل اسمیت داستانی عجیب و باورنکردنی از زمین را روایت می کند که صحنه های آن در بیش از ۴۵ کشور در ۶ قاره و حتی در فضا فیلم برداری شده است.
این سریال مستند توسط شکبه نشنال جئوگرافیک ساخته شده و دیوید آتنبرو نیز شاید به عنوان راوی در آن حضور یابد. در واقع سریال مستند «یک سنگ عجیب» به طور عمیق به کاوش عمیق سیاره ای که روی آن زندگی می کنیم می پردازد. برای اجرای این برنامه علاوه بر ویل اسمیت از گروهی از دانشمندان و فضانوردان کمک گرفته شده و بدین ترتیب باید منتظر دیدگاهی جدید نسبت به کره زمین باشیم. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار این سریال مستند اعلام نشده است.

12- اولین
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «اولین» (The First) توسط بیو ویلیمون ساخته شده و شان پن نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد. این سریال داستان اولین ماموریت انسان در مریخ را روایت می کند که به بررسی چالش هایی که تیم تحقیقاتی با آن مواجه می شوند و تجربیات خانواده آن ها در این بین در روی کره زمین می پردازد. حرفه ی بازیگری و کارگردانی شان پن در دهه های اخیر با موفقیت چندانی رونرو نبوده و به نظر می رسد که او نیز مانند دیگر بازیگرانی که چنین شرایطی داشته اند سعی کرده با حضور در تلویزیون بار دیگر خود را به اوج برساند.
به نظر می رسد که بیو ویلیمون بهترین انتخاب برای شان پن به این منظور باشد زیرا ویلیمون همان کسی است که توانست با سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) بار دیگر کوین اسپیسی و رابین رایت را به دوران اوجشان در هالیوود بازگرداند. این سریال از شبکه هولو و شبکه 4 پخش شده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن تعیین نشده است.

۱۱- همزاد
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «همزاد» (Counterpart) توسط جاستین مارکس ساخته شده و جی کی سیمونز، الیویا ویلیامز و هری لوید در آن حضور خواهند داشت. این سریال تریلر علمی تخیلی داستان هاوارد سیلک (سیمونز) را روایت می کند که در یکی از ادارات تابعه سازمان ملل کار می کند که سرانجام با این واقعیت ناخوشایند روبرو می شود. در واقع او در می یابد که اداره مذکور برای عبور از دنیای کنونی به دنیای موازی ساخته شده و سیلک موفق می شود با همزاد خود در دنیای موازی ملاقات کند. مارکس با ساخت فیلم لایو اکشن «کتاب جنگل» (The Jungle Book) نشان داد که استعداد خوبی در ساخت فیلم های جذاب دارد.
علاوه بر این داستانی با بن مایه های جاسوسی و پیچیدگی های علمی تخیلی بدون شک تماشاگران را در خود غرق خواهد کرد. قسمت اول این سریال در اوایل دسامبر گذشته پخش شده اما ادامه آن قرار است ۲۸ ژانویه ۲۰۱۸ (۸ بهمن ۹۶) از شبکه استارز منتشر شود.

10- رهایی از توهم
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال انیمیشن «رهایی از توهم» (Disenchantment) ساخته مت گرونینگ بوده و بازیگرانی مانند ابی جیکوبسون، نت فکسون و اریک آندره در آن صداپیشگی خواهند کرد. داستان این سریال انیمیشن فانتزی بزرگسالان در یک قلمرو در حال ویرانی به نام بنلاندیا رخ می دهد که در آن شاهزاده ای الکلی به نام شاهزاده بین و پری همراه او به نام الفو و یک جن به نام لوسی حضور خواهند داشت. این اولین سریال تلویزیونی گرونینگ پس از ساخت انیمیشن سریالی «فیوچراما» (Futurama) است که بهترین دلیل برای تماشای این سریال خواهد بود.
اگر چه انیمیشن های سریالی «سیمپسون ها» و «فیوچراما» اخیراً دیگر آن محبوبیت سابق را ندارند اما باید آن ها را بهترین سریال های انیمیشن تمام دوران دانست. گفته می شود که این سریال به طور ویژه برای بزرگسالات ساخته شده و به مسایل مهمی مانند زندگی، مرگ و عشق در میان دیگر موضوعات خواهد پرداخت. سریال «رهایی از توهم» توسط سرویس استریمینگ نت فلیکس ساخته شده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است.

۹- اینجا و همین حالا
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «اینجا و همین حالا» (Here And Now) توسط آلن بال ساخته شده و هالی هانتر و تیم رابینز بازیگران اصلی آن خواهند بود. این فیلم درام در مورد یک خانواده چند نژادی آمریکایی است که علی رغم ظاهر خوشحال و خوشبخت خود با مشکلات درونی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و این شرایط زمانی پیچیده تر می شود که کوچک ترین دختر خانواده چیزهایی را می بیند که دیگران از دیدن آن ها عاجزند. آلن بال در ساخت دو مورد از بهترین سریال های شبکه اچ بی اُ یعنی «شش پا پایین تر» (Six Feet Under) و «خون واقعی» (True Blood) بیشنرین سهم را داشته و می تواند با موفقیت این سریال هت تریک کند.
بن مایه داستان همان چیزی است که بال در آن تبحر دارد و شبکه اچ بی اُ نیز به کار او ایمان دارد و از همان ابتدا دستور ساخت یک فصل کامل از آن را ارایه داده است. علاوه بر این حضور دو بازیگر مشهور که برنده جایزه اسکار شده اند نیز بر جذابیت این سریال خواهد افزود. قرار است این سریال در ماه فوریه (بهمن و اسفند ۹۶) منتشر شده و هنوز تاریخ دقیقی برای پخش آن مشخص نشده است.

8- رومانوف ها
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «رومانوف ها» (The Romanoffs) توسط متیو وینر ساخته شده و کریستینا هندریکس، آرون اکهارت، ایزابل هوپرت، جک هیوستون، دیان لین، پل ریزر و جان اسلیترلی ستارگانی هستند که در آن ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم داستان هایی در مورد خانواده هایی در سراسر جهان را روایت خواهد کرد که هر کدام خود را از نوادگان خاندان رومانوف، خاندان سلطنتی روسیه می دانند. هر اپیزود داستان و بازیگران متفاوتی خواهد داشت که ارتباطی با خانواده رومانوف دارند. جالب تر این که این سریال اولین کار تلویزیونی وینر پس از ساخت سریال «مردان دیوانه» (Mad Men) به شمار می آید. این سریال توسط سرویس استریمینگ آمازون ساخته شده و تاریخ دقیقی برای اکران آن تعیین نشده است.

۷- کربن تغییر یافته
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «کربن تغییر یافته» (Altered Carbon) توسط لائیتا کالوگوریدیس ساخته شده و بازیگرانی مانند جوئل کینامان، جیمز پورفوی، رنی الیس و گولدزبری در آن حضور خواهند داشت. جدید ترین سریال علمی تخیلی سرویس نت فلیکس بر اساس رمانی به همین نام نوشته ریچارد کی مورگان ساخته شده و داستان آن در ۵۰۰ سال آینده رخ می دهد که در آن سازمان ملل بر روی اجتماعات انسانی که در سیاره های دور دست اسکان داده شده اند نظارت می کند. کالوگوریدیس نویسندگی فیلمنامه «جزیره شاتر» (Shutter Island) را در کارنامه دارد.
همچنین با توجه به داستان رازآلود و فرازمینی آن باید انتظار سریالی دیدنی را داشت که اولین اپیزود آن توسط میگل ساپوشنیک کاگردانی شده است. سرویس نت فلیکس اعلام کرده که این سریال در تاریخ دوم فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۹۶) منتشر خواهد شد.

6- بازگشت به خانه
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «بازگشت به خانه» (Homecoming) توسط سام اسماعیل ساخته شهد و جولیا رابرتز، استفان جیمز و بابی کاناویل در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال تریلر روانشناسانه داستان یک فعال اجتماعی با بازی رابرتز در یک ساختمان مخفی دولتی و همچنین یک سرباز را روایت می کند که می خواهد به زندگی خارج از ارتش بازگردد.
سام اسماعیل یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های دهه اخیر تلویزیون با عنوان «آقای ربات» (Mr Robot) را ساخته و با توجه به این که نویسندگی و کارگردانی این سریال جدید را نیز خود او بر عهده دارد باید منتظر سریال پربیننده و پیچیده دیگری از او بود. با توجه به این که سال گذشته نیکول کیدمن و ریس ویثرسپون با سریال «دروغ های بزرگ کوچک» انقلابی در تلویزیون بپا کردند، سرویس اینترنتی آمازون نیز قصد دارد با استفاده از جولیا رابرتز موفقیت مشابهی را تکرار کند. هنوز تاریخی برای انتشار این سریال تعیین نشده است.

۵- قلعه سنگی
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «قلعه سنگی» (Castle Rock) ساخته جی جی آبرامز بوده و ملانی لینسکی، آندره هالند، بیل اسکارشگارد و جین لوی در آن ایفای نقش خواهند کرد. این سریال ترسناک روانشناسانه بر اساس داستان های استفن کینگ ساخته شده و با شخصیت های پیچیده درون شهری به نام «قلعه سنگی» مرتبط خواهد بود. سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوب و فراموش نشدنی برای استفن کینگ بود اما تلاش های اخیر برای ساخت سریال از روی رمان های او برخلاف فیلم هایی که از روی رمان های او ساخته نشده موفق نبوده اند.
اما به نظر می رسد که «قلعه سنگی» داستان متفاوتی خواهد داشت و با توجه به داستان جذاب، کارگردانی جی جی آبرامز و بازیگرانی بااستعداد باید انتظار سریالی موفق را داشت. این سریال از شبکه هولو پخش شده و هنوز تاریخ دقیقی برای پخش آن اعلام نشده است.

4- قتل جیانی ورساچه: داستان ترسناک آمریکایی
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

بخش دوم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» با عنوان «داستان ترسناک آمریکایی: قتل جیانی ورساچه» (The Assassination Of Gianni Versace: American Crime Story) با داستان و بازیگرانی کاملاً مجزا توسط اسکات الکساندر و لری کارازوسکی ساخته شده و رایان مورفی در نقش کاگردان، تهیه کننده و مدیر اجرایی و بازیگرانی مانند پنه لوپه کروز، ادگار رامیرز، دارن کریس و ریکی مارتین در آن حضور خواهند داشت. در واقع تمرکز اصلی این فصل بر روی قتل جیانی ورساچه، طراح معروف حوزه مد و فشن توسط قاتلی سریالی به نام اندرو کانانان است.
با توجه به این که بخش اول این سریال با عنوان «مردم در برابر او جی سیمپسون» (The People v O.J. Simpson) ترکیب خوبی از واقعیت و کمی داستان پردازی بود به نظر می رسد که باید از این سریال جدید نیز انتظار مشابهی داشت. استفاده از ریکی مارتین به عنوان بازیگر در این سریال یک ریسک محسوب می شود اما انتخاب دیگر بازیگران به نظر بی نقص بوده است. باید انتظار داشت که این سریال از بهترین سریال های سال 2018 باشد. این سریال توسط شبکه FX ساخته شده و اولین قسمت آن 17 ژانویه 2018 (19 دی 96) پخش شده است.

۳- اشیاء تیز
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «اشیاء تیز» (Sharp Objects) توسط مارتین نوکسون ساخته شده و ایمی آدامز نقش اول آن را بازی خواهد کرد. این سریال که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته گیلیان فلین است داستان گزارشگری به نام کامیله پریکر را روایت می کند که از یک بیمارستان روانی مشخص می شود و برای بررسی قتل دو دختر نوجوان به شهر کوچک زادگاهش باز می گردد که این موضوع باعث می شود او همزمان با هیولاهای درون خود نیز مواجه شود.
ایمی آدامز یکی از بهترین بازیگران نسل خود است و از زمانی که دی کاپریو بالاخره توانست جایزه اسکار را بدست آورد، آدامز تنها بازیگری است که علی رغم نامزدی های فراوان هنوز موفق به کسب این جایزه نشده است. نوکسون نیز یک نویسنده قابل و بی نظیر است و ژان مارک واله که سریال «دروغ های بزرگ کوچک» (Big Little Lies') را در کارنامه دارد کارگردانی تمامی اپیزودها را بر عهده خواهد داشت. این سریال توسط شبکه اچ بی اُ ساخته شده و هنوز تاریخی برای پخش آن مشخص نشده است.

2- افسانه باستر اسکروگز
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «افسانه باستر اسکروگز» (The Ballad Of Buster Scruggs) توسط برادران کوئن ساخته شده و جیمز فرانکو، زوی کازان، تاین دیلی و ویلی واتسون در آن حضور خواهند داشت. این سریال وسترن متفاوت از 6 اپیزود تشکیل شده و هر اپیزود داستان متفاوتی را روایت خواهد کرد. برادران کوئن هر چیزی که فکرش بکنید را در سینمای هالیوود ساخته اند و از فیلم های عجیب و دیدنی گرفته تا فیلم های جدی و خشن در کارنامه آن ها دیده می شود که همگی جزو بهترین فیلم های 20 سال اخیر هالیوود بوده اند.
اکنون این دو برادر نابغه سعی دارند استعداد و نبوغ خود را در حوزه ساخت سریال به معرض نمایش بگذارند. بازیگران سریال نیز همگی از بهترین بازیگران هالیوود هستند و باید منتظر سریالی وسترن با نگاهی متفاوت بود. این سریال توسط سرویس نت فلیکس ساخته شده و هنوز زمان پخش آن اعلام نشده است.

۱-دیوانه
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۲)

سریال «دیوانه» (Maniac) توسط پاتریک سامرویل تهیه شده، کری فوکوناگا کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت و اما استون و جونا هیل نیز بازیگران اصلی آن خواهند بود. این کمدی سیاه در مورد دنیای فانتزی دو بیمار روانی در یک آسایشگاه است. سامرویل نشان داده که نویسنده بااستعدادی است و همکاری او با فوکوناگا، اما استون و جونا هیل باعث می شود که خیالمان از بابت کیفیت این سریال راحت باشد. این سریال نیز توسط سرویس نت فلیکس ساخته شده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج