۶۷۰۵۵۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رونمایی از پوستر بین‌المللی فیلم «هندی و هرمز»

پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «هندی و هرمز» به کارگردانی عباس امینی که قرار است در بخش رقابتی «نسل» شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین به نمایش دربیاید، در محل موسسه‌ی حمایتی «کودکان سرزمین من» با حضور تعدادی از فعالان حقوق کودک رونمایی شد.

بانی فیلم: پوستر بین‌المللی فیلم سینمایی «هندی و هرمز» به کارگردانی عباس امینی که قرار است در بخش رقابتی «نسل» شصت و هشتمین جشنواره فیلم برلین به نمایش دربیاید، در محل موسسه‌ی حمایتی «کودکان سرزمین من» با حضور تعدادی از فعالان حقوق کودک رونمایی شد.علی باقری این پوستر را طراحی کرده‌است.
رونمایی از پوستر بین‌المللی فیلم «هندی و هرمز»
به گزارش رسیده،«هندی و هرمز» دومین ساخته‌ی سینمایی عباس امینی است که به موضوع ازدواج زودهنگام کودکان می‌پردازد.
عباس امینی می‌گوید: «سعی کردم فیلم را طوری بسازم که توسط همه کسانی که به نوعی درگیر مقوله ازدواج زودهنگام هستند بیشتر و بهتر دیده شود.»
انتخاب موسسه حمایتی «کودکان سرزمین من» برای رونمایی از پوستر یک فیلم سینمایی نشان دهنده دغدغه های فیلم ساز برای پرداختن به مقوله آسیبهای اجتماعی و اهمیت کودکان از منظر کارگردان و تهیه کننده است. تجربه سینمایی قبلی امینی (ساخت فیلم والدراما) که علاوه بر کارگردانی این فیلم، تهیه‌کنندگی "هندی و هرمز" را به همراه پوریا حیدری اوره عهده دار هستند برای مخاطبان سینمای جدی و فعالان و علاقمندان به مسائل اجتماعی، نویدبخش آن است که بیش از آنکه اهداف تجاری مدنظر سازندگان باشد پرداخت دقیق و با لحاظ کردن جزئیات در بحث ازدواج زودهنگام کودکان با هدف آگاهی بخشی به خانواده ها و همه افراد درگیر با این موضوع برای فیلم ساز اهمیت داشته است.
در همین راستا عباس امینی در سخنانی کوتاه در مراسم رونمایی از پوستر فیلم "هندی و هرمز" به تجربه قبلی خود در ساخت فیلم والدراما اشاره کرد و از راهیابی این فیلم به بخش مسابقه نسل نو شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم برلین که از بیست و ششم بهمن تا شش اسفند سال جاری برگزار می شود خبر داد.

در این مراسم جمعی از فعالان مدنی و حقوق کودک از جمله قاسم حسنی، زهرا بناساز، کامبیز نوروزی، دکتر فاطمه قاسم زاده، اکبر اسماعیل پور، مجید بی خیله حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج