جاباما
۶۷۰۶۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیام وزیر فرهنگ به جشنواره فیلم فجر ۳۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پیامی صادر کرد.

سینما سینما: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پیامی صادر کرد.
پیام وزیر فرهنگ به جشنواره فیلم فجر ۳۶

متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سینمای ایران، این هنر فراگیر و مورد اقبال فراوان مردم، اکنون به زبانی گویا و تأثیرگذار تبدیل شده است. سینمای ملی، در کنار ترسیم تنوع فرهنگی این سرزمین، تصویرگر ارزش‌های انسانی و آرمان‌های برخاسته از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز هست و سینماگران فرهیخته، در تمام این سال‌ها بار سنگین رسالتی سترگ را با توان خویش به دوش کشیده‌اند.

سینمای ایران با دارا بودن محتوای غنی و جذاب، در ابعاد منطقه‌ای و جهانی نیز اوج گرفته و اثربخشی آن در دیپلماسی فرهنگی و گفت‌وگو با جهان امروز انکارناپذیر است؛ اگرچه باید خود را در تقویت سوژه‌های انسـانی و فناوری‌های روزآمد صنعت سینما مجهز کند و برای نیل به این مقصود، دولت وظیفه‌ای خطیر برعهده دارد.

رویکرد برنامه‌‌محوری و پایبندی به اصل شفافیت، افقی روشن و چشم‌اندازی افتخارآفرین را در مقابل دیدگان ما ترسیم می‌کند که به پشتوانه بهره‌مندی از تجربه گرانسنگ سینماگران نامدار و کاردان کشور و با اتکا به توانایی و استعداد جوانان خلاق و متعهد در این عرصه، می‌توانیم به آینده سینمای ایران و دستاوردهای آن بسیار امیدوار باشیم.

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نویدبخش سالی پربار، پرنشاط، امیدبخش و ارزش‌آفرین برای خانواده بزرگ فرهنگ و هنر و جامعه فرهنگ‌دوست ایرانی است. مایه مباهات است که همزمان با پایتخت، در سایر استان‌ها و نقاطی که امکان نمایش آثار فراهم است، سیمرغ‌های جشنواره به پرواز در می‌آیند و آسمان پرستاره فرهنگ و هنر ایران اسلامی را طراوتی تازه می‌بخشند.

از همه دست‌اندرکاران این رویداد بزرگ فرهنگی صمیمانه سپاسگزارم و پیشاپیش مراتب قدردانی خود را از اصحاب سختکوش رسانه در پوشش و انعکاس بهنگام جشنواره ابراز می‌دارم. امیدوارم با همراهی و همدلی جامعه سینمایی، جامعه رسانه‌ای و جامعه مخاطب هنر هفتم شاهد رشد، پویایی، تحرک و استمرار تحول و نوآوری در هنر ارزشمند سینما باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج