۶۷۰۷۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیم‌زاده؛ مرد مساوی‌ها با پرسپولیس

روزجمعه سپاهان در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که منصور ابراهیم‌زاده سرمربی جدید این تیم برای اولین بار در این فصل روی نیمکت سپاهان می‌نشیند.

سایت روزنامه گل: روزجمعه سپاهان در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که منصور ابراهیم‌زاده سرمربی جدید این تیم برای اولین بار در این فصل روی نیمکت سپاهان می‌نشیند. ابراهیم‌زاده یکی از مربیان موفق فوتبال ایران از اواسط دهه ۸۰ تا دهه ۹۰ بوده است. او البته در سه فصل اخیر در سطح اول فوتبال ایران نتایج خوبی نگرفته و تا حدودی حضورش در سطح اول کمرنگ شده بود. اما انتخاب ابراهیم‌زاده به سمت سرمربی سپاهان او را باردیگر و این بار با تیمی که سال‌ها در آن کار کرده است به لیگ برتر بازمی‌گرداند.

تقابل‌های ابراهیم‌زاده و پرسپولیس

منصور ابراهیم‌زاده مربی جدید سپاهان تا به حال به عنوان سرمربی در ۱۳ مسابقه رودرروی پرسپولیس قرار گرفته است که يك برد، چهار باخت و هشت مساوی به دست آورده است.

آقای مساوی‌ها

منصور ابراهیم‌زاده تا امروز و به غیر از بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس با تیم های ذوب‌آهن، نفت تهران، راه‌آهن و پیکان مقابل این تیم قرار گرفته است. او در برابر پرسپولیس اولین بار در لیگ هشتم به تساوی رسید. او به همراه ذوب‌آهن برابر افشین قطبی با نتیجه دو- دو مساوی کرد. در لیگ نهم او در هر دو بازی رفت برگشت یک بار مقابل کرانچار و یک بار هم مقابل علی دایی به مساوی یک - یک رسید. در لیگ یازدهم ابراهیم‌زاده کماکان مربی ذوب‌آهن بود و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل حمید استیلی دو- دو و مقابل مصطفی دنیزلی به تساوی صفر- صفر رسید. جالب است که در لیگ دوازدهم نیز ابراهیم‌زاده به عنوان مربی نفت تهران برابر دو مربی پرسپولیس و در دوبازی رفت و برگشت مقابل مانوئل ژوزه و سپس یحیی گل‌محمدی به مساوی دست پیدا کرد. او در لیگ سیزدهم با تیم راه‌آهن و در بازی برگشت برابر پرسپولیس با مربیگری علی دایی با نتیجه دو- دو مساوی کرد.

تنها برد

منصور ابراهیم‌زاده تنها یک بار برابر پرسپولیس به پیروزی رسیده است. او در دور برگشت لیگ هجدهم توانست برابر پرسپولیس با مربیگری افشین پیروانی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

چهار باخت

سرمربی جدید سپاهان برابر پرسپولیس چهار شکست داشته است. او اولین بار در لیگ دهم در دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس با نتایج دو بر صفر و سه بر صفر شکست خورد. او در لیگ سیزدهم که مربی راه‌آهن بود یک بر صفر مقابل پرسپولیس باخت و سپس در بازی رفت لیگ چهاردهم با تیم پیکان با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرسپولیس حمید درخشان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج