۶۷۰۸۰۰
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

سردار بابازاده: مردم همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مردم در شرایط سخت همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌ و در برهه‌های سخت و تاثیرگذار حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: سردار جلیل بابازاده عصر امروز در یادواره شهدای شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اقتدار و امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروزه زبانزد تمام دنیا بوده مرهون خون شهدای والامقامی است که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی از جان خود گذشتند.

وی با تاکید بر الگوسازی از شهدای والامقام برای نسل آینده‌ساز انقلاب بیان کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند چرا که با جان‌فشانی‌هایی که در راه دفاع از کشور و انقلاب کردند اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به وحدت و همدلی موجود در کشور گفت: مردم در شرایط سخت همیشه پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و در برهه‌های سخت و تاثیرگذار حمایت همه‌جانبه خود را از نظام اسلامی و ارزش‌های والای آن به نمایش گذاشتند که عرصه هشت سال دفاع مقدس مهر تائیدی بر این ادعاست.

بابازاده با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در عرصه کنونی تصریح کرد: دشمنان نظام که در جنگ نظامی نابرابر علیه جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند اکنون در قالب جنگ نرم به میدان آمده و در تلاش برای ایجاد تزلزل و خدشه در مسیر اهداف و آرما‌ن‌های انقلاب هستند که مردم بابصیرت ایران همانند همیشه این دسیسه‌ها را خنثی خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: دشمنان در نقشه‌های شوم خود در قالب هجمه‌های فرهنگی نسل جوان انقلاب را نشانه گرفته‌اند و به دنبال دستیابی به اهداف خود از این طریق هستند که باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین جوانان و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب زمینه شکست نقشه‌های دشمنان را فراهم آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیوان

      به دادم برسید من گرسنه ام
      الان ۱۵ روزه حقوقم رو نریختن به بدبختی افتادم
      خدایا اونها که چندماه حقوق نگرفتن چه میکنند؟چی میکشن؟
      سردار فقر از دربیاد ایمان از پنجره میره
      ..

    • بدون نام

      مردم بلدند وظیفه خود را بشناسند ایا مدیربت نظام که با ستاد مدیریت خدمات کشوری به وجود امده وظیفه خود را میداند کشور را بدست نااهلان نسپارید امام خمینی

    • بدون نام

      ایا مدیران همیشه پشتیبان مردم بوده اند مدیران در کشور انقلابی ایران نوکر هستند ولاغیر

    • حسین

      سردار بزرگوار فکر نمی کنی که صدمه مدیران نا کار آمد وسیاستهای غلط راهبردی مسیولین بیش از دشمن فرضی به انقلاب ضربه زده است متاسفانه چهل سال دشمن دشمن کردیم ولی سیاست ی غلط بیش از دشمن انقلاب را از مسیر درست منحرف کرد

    • بدون نام

      من نبودم

    • بدون نام

      مگر میشود که بشود?
      نمیشود که بشود
      اگر بشود که نمیشود

    • بی نام

      خواهشن صحبت از خانواده شهید (خانواده شهید ) در دلهمه جای دارند.ایا خانواده شهید دوست داره همه مردم را فقر وکارتن خواب ،یامعتاد، ودزد وفحشا ،اختلاس وغیره ببینه نه پس خانواده شهدا را سپر مردم قرار ندهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج