جاباما
۶۷۰۸۳۲
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای روحانی، سری هم به فرودگاه امام (ره) بزنید!

روزنامه کیهان نوشت: رئیس‌جمهور در مراسم تجدید بیعت هیئت دولت با آرمان‌های امام‌(ره) در حرم مطهر با اشاره به اینکه «نقد و اعتراض حق مردم است و هیچ‌کس نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از اظهارنظر نقد و انتقاد و حتی اعتراض بازدارد»، خاطرنشان کرد: گوش همه مسئولان کشور باید در برابر همه خواسته‌ها و مطالبات مردم گوش شنوایی باشد.

روزنامه کیهان نوشت: رئیس‌جمهور در مراسم تجدید بیعت هیئت دولت با آرمان‌های امام‌(ره) در حرم مطهر با اشاره به اینکه «نقد و اعتراض حق مردم است و هیچ‌کس نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از اظهارنظر نقد و انتقاد و حتی اعتراض بازدارد»، خاطرنشان کرد: گوش همه مسئولان کشور باید در برابر همه خواسته‌ها و مطالبات مردم گوش شنوایی باشد.
وی ادامه داد: «رژیم گذشته ... به این دلیل همه چیز را از دست داد که صدای نقد و نصیحت مردم و صدای مصلحان، ناصحان، علما، بزرگان و فرهیختگان را نشنید. صدای اعتراض مردم را هم نشنید و فقط صدای انقلاب مردم را شنید. برای حکومتی که فقط می‌خواهد صدای انقلاب را بشنود، این بسیار دیر است، زیرا حکومت‌ها باید صدای نصیحت، خواست، مطالبه، انتقاد و اعتراض مردم را به خوبی بشنوند.»
روحانی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) به ما جرات ایستادگی، نقد و اعتراض را یاد داد، خاطرنشان کرد: او به ما یاد داد در برابر استکبار با قدرت بایستیم. او یاد داد که صندوق آرا را نباید رها کنیم. او یاد داد که به فکر محرومان و مستضعفان جامعه باشیم. او یاد داد که معنویت و اخلاق را از یاد نبریم. او یاد داد که در برابر متجاوزان بایستیم و اجازه ندهیم استبداد و استعمار به این سرزمین برگردد.
سابقه ۴ ساله از برخورد دولت با منتقدان
در این رابطه گفتنی‌هایی است که بایستی به آن پرداخت‌، با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز ریاست روحانی بر قوه مجریه سابقه‌ای روشن از برخورد دولت یازدهم و دوازدهم با منتقدان وجود دارد.
کافی است به لیست تعابیر رئیس‌جمهور محترم که منتقدین را با این تعابیر مورد خطاب قرار داده است توجه کنیم تا مشخص شود که آیا دولتمردان یازدهم و دوازدهم می توانند از لزوم گوش کردن به سخن ناصحان و منتقدان حرف بزنند؟!
کم‌سواد، بی‌قانون‌، بی‌دین‌، حسود‌، افراطی، کاسب تحریم، بی‌شناسنامه، جیب بر، دنیا ندیده، مستضعف فکری‌، بیکار‌، متوهم ، دین‌نشناس‌، دارای خطای دید‌، بزدل‌، اهل سر و صدا‌، تخریبگر‌، مرفه‌، بروند به جهنم ، منتقد فاسد‌، ترسو‌، لرزان‌، تازه به دوران رسیده‌، عصر حجری‌، هوچی‌باز‌، تازه انقلابی شده‌، کودک‌، عادت دارند از دیوار بالا بروند و ... تنها بخشی از تعابیری است که روحانی تاکنون از آن برای خطاب قرار دادن منتقدان استفاده کرده است.
امروز پس از چهار سال فحاشی به منتقدان روحانی از لزوم شنیده شدن حرف ناصحان و منتقدان سخن می‌گوید و این عجیب به نظر می‌رسد.
برخورد با منتقدان‌، از راس تا بدنه!
این البته تنها رئیس‌جمهور نیست که با منتقدان به این صورت برخورد کرده است‌، وزرا و فرمانداران دولت تدبیر و امید نیز در نزدیک ۵ سال گذشته روشی مشابه را در برخورد با منتقدان و خبرنگاران پیشه گرفته‌اند.
عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی فروردین ماه سال جاری در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال مطرح شده توسط یک خبرنگار خانم پس از قطع دوربین گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!
وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه‌ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمی‌یارید برید بابا!
قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز اسفند ماه سال گذشته در واکنش به اظهارات فرماندار بدره درباره کمبود امکانات بهداشتی وی را تهدید به برکناری کرد!
زمانی که مردم و مسئولان شهرستان بدره از وزیر بهداشت درخواست احداث بیمارستان را داشتند فرماندار بدره نیز به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و کمبود پزشک در بدره اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست که برای مشکلات چاره‌اندیشی کند.
این سخنان فرماندار بدره با اعتراض شدید وزیر بهداشت مواجه شده و قاضی‌زاده هاشمی می‌گوید‌: خیلی غلط کردی بی‌شعور! اگر من بگذارم یک روز دیگر اینجا کار کنی.
حامیان دولت نیز تا به حال برخورد مناسبی با منتقدین نداشته‌اند‌، آنان یا منتقدین را کاسب تحریم می‌خوانند و یا راننده تاکسی و لبوفروش که حق اظهار نظر ندارند و با این وجود آیا سزا است که رئیس دولت تدبیر و امید در جایگاه مطالبه‌گری نشسته و خواهان شنیده شدن صدای منتقدین شود؟!
سری به فرودگاه امام(ره) هم می‌زدید!
رئیس‌جمهور دیروز از درس‌های امام به مسئولین نیز سخن گفته و اظهار می‌دارد‌: «‌او به ما یاد داد در برابر استکبار با قدرت بایستیم. او یاد داد که به فکر محرومان و مستضعفان جامعه باشیم و ...»
در این زمینه گفتنی‌های فراوانی وجود دارد‌، از جمله این که آیا در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار در موضوعاتی چون برجام و ...ایستادگی لازم در دولت تدبیر و امید شده است‌، آیا دولتمردان به فکر محرومین و مستضعفان هستند؟ اگر جواب مثبت است حجم عظیم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به دلیل چیست؟
کافی بود رئیس‌جمهور برای اثبات اینکه درس امام(ره) را به خوبی یاد گرفته و به آن پایبند است از حرم امام(ره) چند کیلومتر گام آن سوتر می‌گذاشت و سری نیز به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌زد تا ببیند بر اثر بی‌تدبیری مسئولین چه بر سر مسافران در راه مانده آمده است...

رئیس‌جمهور از لزوم شنیده شدن صدای منتقدین و رسیدگی به حال محرومین و مستضعفان سخن می‌گوید و به این سوال پاسخ نمی‌دهد که این‌ها وظیفه کیست؟ آیا او به عنوان رئیس قوه مجریه تمامی امکانات اقتصادی کشور را در دست ندارد تا به این دردها رسیدگی کند و آیا حجم عظیم شکایت‌های دولت از منتقدین اجازه‌ای برای گندم نمایی و جوفروشی می‌دهد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ملت نوکر وخدمتگزار میخواهد نه سرور

    • بدون نام

      سلام مسافر کربلا بودیم همراه با خانواده،از ساعت 3 صبح حرکت کردیم از هشتگرد به سمت فرودگاه امام ،دقیقا بخاطر یخبندان 3 ساعت تو راه بودیم،پرواز ساعت 8 صبح بود،تا ساعت 6 بعداز ظهر بدون هیچ گونه امکاناتی معطل پرواز بودیم؛،هیچ کسی پاسخ گو نبود،عاقبت بصورت معجزه ساعت 6و 30 تونستیم به سمت بغداد پرواز کنیم،واقعا خوش شانس بودیم ما،چراکه پروازهای قبل ما عمدتا یا کنسل شده بود و یا حتی با 48 ساعت تاخیر انجام شده بوده!!واقعا متاسفم برای مسولین فرودگاه با این مدیریت ضعیفشون، هیچ برنامه ای تو فرودگاه نبود،همه چی بهم ریخته و آشفته،مهماندار هواپیما میگفت ما از 4 بعد ازظهر منتظر مسافر گیری بودیم !ولی هیچ مسافری نبود!!در حالیکه ما از ساعت 3 بعد از ظهر کارت پرواز دستمون بود و معطل پرواز!!! آقای آخوندی کجایی شما؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مدیران نوکر وخدمتگزاران ملت هستند واگر این رانفهمند ....

    • همت

      فرودگاه امام که محل رفت و آمد تجار. وسیله است مستضعف نیست ند ....

    • بدون نام

      اخر مگر ما وزیر نداریم پس چرا روحانی باید به همه جا سر بزند

    • بدون نام

      به حول قوی الهی سعی میکنم وزیر مربوطرو بفرستم صبر کنید یخ بندان رفع بشه میترسن لیز بخورن به فکر مسعولینم باشیم چقد ما از خود راظی هستیم والاه

    • بدون نام

      روحانی تهران نیست،به حول وقوه الهی رفته کرمان وبه حول وقوه الهی داره سخنرانی میکنه وقول داده به حول وقوه الهی همه چیزا درست کنه ومردمم باید به حول وقوه الهی صبرکنند تا به حول وقوه الهی همه کارا درست بشه،فرودگاه امامم دکتر روحانی به حول وقوه الهی میاد

    • بدون نام

      روحانی خیلی عوض شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج