۶۷۱۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶


فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

فال روزانه جمعه 13 بهمن 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی مقتدر، باوقار، مبتکر و خلاق و با اراده و حساس هستید. شما برای خانواده و دوستان خود بسیار عزیز و محترم هستید و آنها به داشتن شخصی همچون شما در زندگی خود افتخار می کنند. امسال آغازگر دوره ی بسیار خوب و مطلوبی در زندگی شما خواهد بود، اما باید تمام سعی خود را به کار بگیرید تا از موقعیت هایی که شما را در جدال با خانواده و عزیزانتان قرار می دهد دوری کنید. در طول سال با افرادی آشنا خواهید شد که رابطه با آنها منافع مادی زیادی را برای شما می تواند به همراه داشته باشد. شما در انجام هر کاری که با مسائل مالی مرتبط باشد بسیار خوب عمل می کنید و در مدیریت منابع مالی و انتخاب این که پولتان را کجا سرمایه گذاری کنید کمتر کسی می تواند مثل شما باشد. اواخر سال مخارج غیرمنتظره ای در انتظار شما خواهند بود، پس هر چقدر که می توانید پس انداز کنید. فرزندانتان امسال با موفقیت های خود باعث خوشحالی شما خواهند بود. الهه ی عشق تا پیش از فرا رسیدن تابستان به مجردهای متولد امروز توجه چندانی نخواهد داشت. بهمن، تیر و شهریور مهم ترین ماه های امسال خواهند بود.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز با وجدان راحت فقط به فکر لذت بردن از روزتان و خوش گذرانی باشید. اجازه ندهید هیچ چیزی جلویتان را گرفته و روزتان را خراب کند. شور و هیجان زیادی که دارید را با دیگران هم شریک شوید تا امروز برایتان حتی از این که هست زیباتر شود. شما در حال حاضر قدرت بسیار زیادی در اختیار دارید، سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن و عاقلانه استفاده کنید. شما امروز می توانید در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق باشید و تحولات مثبتی را در زندگی خود ایجاد کنید. شما تنها کسی نیستید که در این دنیا زندگی می کند و نمی توانید نسبت به اطرافیان و به ویژه نزدیکان خود بی تفاوت باشید، پس اگر دیدید کسی به کمکتان نیاز دارد خودتان پیش قدم شوید.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

شما امروز احساس می کنید که یک چیزهایی دارند در اطرافتان اتفاق می افتند که شما از آنها بیخبر هستید، اما هر چقدر فکر می کنید نمی توانید به ماجرا پی ببرید. ذهنتان به شدت درگیر این مسئله شده است و نمی توانید روی انجام کار دیگری متمرکز شوید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، اگر این ماجرا به شما مربوط شود بالاخره در جریان آن قرار خواهید گرفت. اگر مجبور به تصمیم گیری در مورد موضوع خاصی هستید اما نمی دانید چکار باید بکنید به شما توصیه می شود که این بار به جای عقلتان اجازه بدهید احساستان و آنچه ندای درونیتان به شما می گوید برایتان تصمیم گیری کند و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز موقعیت و یا شخصی که برایتان چندان خوشایند نیست سر راهتان قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که شما به هیچ عنوان مجبور نیستید که خود را با این شخص یا موقعیت هماهنگ کنید. اگر چیزی دارد آزارتان می دهد خیلی راحت در مقابل آن بایستید و مخالفت خود را بیان کنید و بگذارید نظرهایتان شنیده شوند. گاهی لازم است برای حفظ آرامش خودان و حتی اطرافیانتان کمی صراحت کلام داشته باشید و دست از در لفافه سحن گفتن بردارید. دیدن این که یکی از دوستانتان پیام های شما را می خواند اما هیچ جوابی به شما نمی دهد برایتان خیلی آزار دهنده است، اما در نظر داشته باشید که شاید او مشکلی دارد یا از لحاظ روحی در وضعیت خوبی نیست.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز روز فوق العاده ای برای تغییر و تحول است و پشت کارهایی که انجام می دهید هدف های بزرگی نهفته است. با این حال باید در انتخاب اهدافتان مواظب باشید و دقت بیشتری به خرج دهید. تحمل برخی از اطرافیانتان امروز از توان شما خارج است و در کنار آنها احساس می کنید که انگار در یک قفس گرفتار شده اید و هر لحظه ممکن است تحمل خود را از دست داده و واکنش تندی از خود نشان دهید. بهتر است کمی احتیاط کنید و واکنش های خودتان را تحت کنترل در بیاورید، در غیر این صورت ممکن است دل کسی که برایتان خیلی هم مهم و عزیز است را بشکنید و خیلی زود هم از کرده ی خود پشیمان شوید.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

از انرژی موجود در امروز استفاده کرده و با قدرت تمام موقعیتی که مضرات آن برای شما از منافعش بیشتر است را با خیال راحت از میان بردارید. به دنیای اطرافتان نشان دهید که شما چه توانایی هایی دارید و چه کارهایی از دستتان ساخته اند و ثابت کنید تا پیش از این تنها بخش کوچکی از استعداد و مهارت و توانمندی فوق العاده ی خود را به آنها نشان داده بوده اید. اگر نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته اید تا به حال نقش منفعلانه ای از خود نشان داده بودید، حالا دیگر وقت آن است که خیلی صریح نیازهای خود را بیان کرده و اگر چیزی آزارتان می دهد مخالفت خود را با آن بیان کنید. اگر یاد بگیرید نیازهایتان را به جای مخفی کردن بیان کنید زندگی برایتان خیلی بهتر خواهد شد.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

اجازه ندهید موقعیت ناخوشایندی که در حال حاضر در آن قرار گرفته اید شما را به سوی گرفتن تصمیمات اشتباه سوق دهد. شما خیلی خوب می دانید که چه کاری درست و چه کاری غلط است، پس اجاره ندهید هیچ چیز و هیچ کسی شما را وادار به برداشتن قدم هایی کند که دلتان نمی خواهد. هر آنچه در اطرافتان در جریان است را با دقت تمام تحت نظر داشته باشید، اما فکر نکنید که مجبور هستید شما هم حتما در این چرخه نقشی را ایفا کنید و کاری را انجام دهید که باب میلتان نیست و با شخصیت واقعی شما جور در نمی آید. امروز سری به کمد لباس هایتان زده و هر لباسی که بیش از یک سال است استفاده نشده را کنار بگذارید تا به نیازمندان بدهید.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خودتان را برای یک روز منحصر بفرد آماده کنید. شما امروز می توانید اثراتی جدی و طولانی مدت روی زندگی خودتان و اطرافیانتان بگذارید. در این بین کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند از شانس بیشتری برای رسیدن به موفقیت برخوردار هستند و طبعا نتایج مثبت آنها علاوه بر خود شما، افراد دیگری را نیز در بر خواهد گرفت. خوشبختانه قدرت خاصی در کارهای امروز شما نهفته است و خیلی خوب می دانید که هدف هایتان را چطور انتخاب کنید. نگاهی به زندگی خود انداخته و در هر جایی که فکر می کنید دچار رکود شده اید اقدام به ایجاد تغییرات کنید. امروز را تا مدت ها به خاطر خواهید داشت!

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز شما احساس می کنید که باید یک کاری انجام دهید و حرکت کنید، اما نمی دانید که این حرکت دقیقا چه باید باشد و در چه جهتی باید اتفاق بیفتد. موتور شما خیلی خوب کار می کند، اما قطب نمایتان به دلیلی که برای خودتان هم ناشناخته است به درستی کار نمی کند. سعی کنید جنبه هایی از زندگی خود را مورد بررسی قرار دهید که به رسیدگی جدی و ایجاد تغییر و تحول نیاز دارند. به این فکر کنید که چطور می توانید آنها را در جهت بهتر شدن تغییر دهید. این کار باعث خواهد شد مسیری که باید د رپیش بگیرید برایتان آشکار شود. فراموش نکنید که اگر خودتان مسیر زندگیتان را تعیین نکنید مجبور خواهید بود مسیری را در پیش بگیرید که دیگران می گویند!

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

شما امروز قدرت خارق العاده ای را در اختیار دارید که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. شما وارد دوره ای از تغییر و تحول شده اید که باید هر قدمی که بر می دارید را با دقت و احتیاط انتخاب کنید تا بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. حتی بدن شما نیز دارد تغییر می کند و این که این تغییرات در جهت مثبت باشند یا منفی فقط و فقط به خودتان و کارهایتان بستگی دارد. شما امروز می توانید روی دیگران بسیار اثرگذار باشید و حرف ها و کارهایتان مورد توجه آنها قرار می گیرند، پس مواظب رفتار خود باشید، به ویژه زمانی که در برابر بچه ها قرار می گیرید. حواستان به تلفن همراهتان باشد، چون به احتمال زیاد تماس مهمی دریافت خواهید کرد.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

در زندگی شما چالش بزرگی به وجود آمده است که احساس می کنید در حال حاضر هی قدرتی در برابر آن ندارید و نمی توانید آن را تحت کنترل خود در بیاورید. انگار در میانه ی میدان جنگ گرفتار شده اید و هیچ آرزویی جز پایان یافتن این جنگ ندارید. چه بخواهید و چه نخواهید شما هم در این جنگ نقشی به عهده دارید که باید آن را ایفا کنید، در غیر این صورت هرگز پایان آن را نخواهید دید و یا حداقل به نفع شما پایان نخواهد یافت. خودتان را دست کم نگیرید، بی هیچ شکی شما قدرت کافی برای در دست گرفتن کنترل اوضاع را در اختیار دارید. مسئولیت کارهای خود را پذیرفته و قدم به قدم تا رسیدن به خواسته ی خود پیش بروید.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز احساس می کنید نیرویی غیر عادی علیه شما به کار افتاده است، اما باید متوجه باشید که حتی اگر چنین موقعیتی برایتان پیش آمده باشد هم شما توانایی مقابله در آن و تغییر دادن شرایط به نفع خود و حتی گرفتن نتایج مثبت را دارید. از چالشی که پیش رویتان قرار گرفته است برای بازگرداندن تعادل به زندگی خود استفاده کنید و به نفعتان است که در این راه با آنهایی که از لحاظ رتبه و موقعیت نسبت به شما خیلی بالاتر هستند دست و پنجه نرم نکنید. خوشبختانه شما امروز قدرت فوق العاده ای در اختیار دارید و می توانید عملکردی فراتر از حد انتظار خودتان داشته باشید. امروز حتما بخشی از وقت خود را به انجام فعالیت های معنوی و مذهبی اختصاص دهید.

فال روزانه ۱۳ / ۱۱ / ۱۳۹۶

امروز این طور فکر می کنید که دیگران به احساسات شما هیچ توجهی ندارند، اما نباید آنها را به خاطر این موضوع مورد سرزنش قرار دهید، چون به احتمال زیاد هیچ تغییر خاصی در شرایط ایجاد نشده و تنها شما نسبت به روزهای دیگر حساس تر شده اید. سعی کنید خودتان را با فعالیت های بدنی مانند پیاده روی و ورزش های دیگر سرگرم کنید و چه بهتر که برای انجام این کار از خانه خارج شوید و هوایی هم به سرتان بخورد! شما این اواخر سعی داشته اید ذهن خود را به روی مشکلات جدی و اساسی خود بسته و با بی تفاوتی از کنارشان رد شویدف اما اگر یک نگاه درست بیندازید خواهید دید که آنها سر همان جایی هستند که بودند و غیب نشده اند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج