۶۷۱۲۲۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

نامه حجتی به شریعتمداری درباره واردات برنج

وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به همتای خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای حمایت از تولید داخلی، محموله‌های وارداتی برنج حداکثر باید تا شامگاه ۹۷/۴/۳۱ وارد و ترخیص قطعی شود.

خبرگزاری تسنیم: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای حمایت از تولیدات داخلی برنج، محموله‌های وارداتی این محصول حداکثر باید تا شامگاه ۹۷/۴/۳۱ وارد و ترخیص قطعی شود.

در این نامه آمده است : به استحضار می‌رساند ثبت سفارش واردات برنج از تاریخ ۹۶/۱۱/۱ لغایت ۹۷/۳/۳۱ مجاز می باشد، مدت ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است لطفا دستور فرمایید مراتب به تمامی متقاضیان اعلام و تعهد لازم مبنی بر اینکه محموله‌های وارداتی حداکثر بایستی تا شامگاه ۹۷/۴/۳۱ وارد و ترخیص قطعی گردد اخذ شود.

حداکثر مهلت اعتبار ثبت سفارش، بروات اسنادی، اعتبار اسنادی و حواله تا تاریخ ۹۷/۴/۳۱ خواهد بود. بدیهی است به دلیل شروع فصل برداشت برنج داخلی، ترخیص و واردات برنج پس از تاریخ ۹۷/۴/۳۱ امکانپذیر نخواهد بود.

بنابراین گزارش، پیرو این نامه نیز علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با ارسال نامه به معقولی مدیر کل واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران نوشت:

«ضمن ارسال تصویر نامه شماره ۲۰/۲۶۶۹۱ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ثبت سفارش و واردات برنج به استحضار می‌رساند:

ثبت سفارش و واردات برنج از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱ لغایت ۱۳۹۷/۳/۳۱ مجاز می‌باشد. مدت اعتبار ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است. حداکثر مدت اعتبار ثبت سفارش، بروات اسنادی اعتبارات اسناد یو حواله تا تاریخ ۱۳۹۷/۴/۳۱ خواهد بود و محموله‌های وارداتی حداکثر تا لغایت ۱۳۹۷/۴/۳۱ قابل ورود و ترخیص قطعی است.

یادآور می‌گردد حقوق ورودی برنج سفید مطابق مفاد مصوبه ۵۳۸۸۵ت/۱۳۵۰۲۳ و اصلاحیه شماره ۵۳۸۸۵/۱۳۶۰۹۶ مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۳ دبیر محترم هیئت دولت ۳۶ درصد است و از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق (۱۳۹۵/۱۱/۲) لازم‌الاجرا می‌باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنها قوت لایموت مردم برنج خارجی ارزان قیمت است که آنهم میخواهند از مردم بگیرند یک سوال از وزیر کشاورزی آیا همه مردم ایران توان خرید برنج ایرانی کیلویی هیجده هزارتومانی دارند آآقای وزیر هر هستی یا خودت را به خریت زده ای

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه وزیر کشاورزی و وزیر صنعت و معدن را. برنج کار بدبخت شد برنج مونده دستشون.فک کنم امسال سال قحطی و گرسنگی برای برنجکاران باشه. برنج مونده رو دستشان.نمیدونم چه اتفاقی افتاده قبلا صنعت ایران را نابود کردند. دو سالی هست بعد نابودی صنعت افتادن به جان برنج کاران و چای داران

    • بدون نام

      پس ما کارگرهای بدبخت سال دیگه از کجا پول بیاریم برنج کیلوئی 18 هزار تومن شمالی بخریم؟؟؟
      خداوکیلی دیگه جلو این برنج هندی رو نگیرید که ما بتونیم برنج بخریم.
      آخه به قیمت بدبخت شدن نصف مملکت میخواید درآمد برنج کاران شمال رو زیادتر کنید؟ دیگه از این هم که هست برنج شمال باید گرونتر بشه ؟؟؟؟

    • بدون نام

      آق کجاست کیلویی هیجده هزا ر. الان برنج درجه یک شمال ده نمی خرند. کجاست این قیمت هیجده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج