۶۷۱۲۳۱
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

خرید و فروش مسکن در دی ماه رونق گرفت

آمار‌های منتشر شده از تعداد واحد‌های معامله شده در شهر تهران نشان می‌دهد که بیشترین تعداد معاملات مربوط به منطقه ۵ با ۲ هزار و ۵۸۷ فقره معامله و کمترین آن مربوط به منطقه ۱۹ با ۱۲۲ فقره معامله به ثبت رسیده است.

خبرگزاری میزان: آمار‌های منتشر شده از تعداد واحد‌های معامله شده در شهر تهران نشان می‌دهد که بیشترین تعداد معاملات مربوط به منطقه ۵ با ۲ هزار و ۵۸۷ فقره معامله و کمترین آن مربوط به منطقه ۱۹ با ۱۲۲ فقره معامله به ثبت رسیده است.

تحولات بازار مسکن شهر تهران در دی ماه سال ۹۶، حاکی از آن است که متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی ۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان بوده که نسبت به ماه گذشته با رشد ۳ درصدی و نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۱۶.۷ درصد رشد را داشته است.

لازم به ذکر است که بیشترین رشد قیمت واحد‌های مسکونی در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته مربوط به منطقه ۵ با ۲۷.۳ درصد رشد و کمترین میزان مربوط به منطقه ۲۰ با ۵.۵ درصد رشد بوده است.

لازم به ذکر است که بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان مربوط به منطقه یک شهرداری با رشد ۱۰.۳ درصد روبرو بوده و کمترین قیمت هر مترمربع مربوط به منطقه ۱۸ با رقم ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۱۳.۱ درصد رشد داشته است.

در این میان جدول تعداد واحد‌های معامله شده در شهر تهران نشان می‌دهد که بیشترین تعداد معاملات مربوط به منطقه ۵ با ۲ هزار و ۵۸۷ فقره معامله و کمترین آن مربوط به منطقه ۱۹ با ۱۲۲ فقره معامله به ثبت رسیده است.

گفتنی است در دی ماه سال جاری بالغ بر ۱۹ هزار و ۴ فقره معامله در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به ثبت رسیده که نسبت به ماه گذشته با رشد بیش از ۱۳ درصدی مواجه بوده است.
خرید و فروش مسکن در دی ماه رونق گرفت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از این دروغ ها زیاد گفته شده

    • داریوش

      باز آمار و ارقام وجدول های دروغین .بیشترین افزایش قیمت مسکن در منطقه ۵ اتفاق افتاده یعنی براساس درخواست مالکین ملک نوساز متری ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده چطور میشود بیشترین خرید و فروش درهمین منطقه اتفاق افتاده باشد

    • بدون نام

      چرا بازارگرمی میکنی کجای مسکن رونق گرفته،چرا به زور میخای قیمت مسکن بالا ببری وقتی همه میبینن که در رکود تاریخیه،هروقت دلار بیاد هزار و پونصد تمن بازار مسکن از رکود در میاد

    • داریوش

      چرا جلوی پررونق جلوه دادن کاذب بازار مسکن توسط اتحادیه املاک. که باعث افزایش قیمت مسکن و اجاره بها شده توسط بازرسی کل کشوربررسی و گرفته نمی شود

    • داریوش

      از اول هم معلوم بودپر رونق نشان دادن بازار مسکن ازدروغ پردازی های شماو رییس اتحادیه املاک است .با دادن آمارهای غلط وپر رونق جلوه دادن خریدوفروش ملک نه تنها باعث خریدوفروش نشده بلکه باعث طمع کار شدن مالکین برای افزایش قیمت مسکن شده است .مملکتی که تورمش باعث ایجاد مشکل درمعیشت مردم شده چگونه می‌تواند باعث رونق خریدوفروش مسکن شود.ریاست محترم قوه قضاییه.ریاست محترم بازرسی کل کشور تقاضا دارم در خصوص ارایه آمار غلط ازسوی مسولین که باعث ایجاد افزایش قیمت ملک و همچنین افزایش اجاره بها شده بررسی واقدام مقتضی صورت پذیرد.مثلاً درسال ۹۵ منطقه ۵قیمت هرمتر مربع اپارتمان نوسازچهارمیلیون وصدهزار تومان بوده چطور میشود بارکودچندساله یک دفعه درسال ۹۶ به هفت میلیون تومان افزایش پیداکند یا اجاره بهااپارتمان نوساز ازمتری هشتصدهزار تومان درسال ۹۵ یک دفعه به یک میلیون هفتصد هزار تومان افزایش پیدا کند .وقتی مردم می‌گویند تراخدا مسولین یک کاری بکنند یعنی همین که جلوی دروغ پردازی هاوارایه آمار غلط را قانونی بگیرید چون خود همین مسولین سازمان املاک و اتحادیه املاک باعث افزایش قیمتهادربخش مسکن شده اند

    • بدون نام

      روزی رییس اتحادیه به سرنوشت فرماندار گلپایگان دچار میشه

    • بدون نام

      فقط آمار دروغ و تحریک بیهوده مردم بی پول و کار، رکود ادامه دار شدید تر خواهد شد

    • پرویز

      هیچ بقالی نمیگه ماستتم ترشه آپارتمانی که قدرلسهم نداشته باشد بعد ازچند سال پولت را نابود کردی با نظر آقا داریوش موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج