۶۷۱۲۹۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اسکان دائمی زلزله زدگان کرمان تا پایان تیر ۹۷

رئیس جمهور گفت: به مردم مناطق زلزله زده استان کرمان قول دادیم اسکان دائمی آنها تا پایان تیرماه سال آینده نهایی می شود.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور گفت: به مردم مناطق زلزله زده استان کرمان قول دادیم اسکان دائمی آنها تا پایان تیرماه سال آینده نهایی می شود.

حسن روحانی پیش از ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمان اظهار کرد: با وجود وقوع تخریب خانه ها در اثر زمین لرزه مردم این مناطق مردم بسیار صبور و با ایمانی هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم مناطق زلزله زده در چادر و کانکس زندگی می کنند، عده ای از این افراد تا زمان ساخت خانه هایشان اقدام به اجاره خانه در شهری دیگر کرده اند.

روحانی با اشاره به اینکه صبر، استقامت، اطمینان و امیدواری در چهره مردم مناطق زلزله زده قابل مشاهده است، افزود: این در حالیست که خانه های این افراد به طور کامل یا بخشی از ساختمان آنها خراب شده است.

رئیس جمهور با اشاره به حضور خود در روستای گورک و حضور وزیر کشور در کوهبنان گفت: صبح امروز به مردم این مناطق قول دادیم اسکان دائمی آنها تا پایان تیرماه سال آینده نهایی می شود و از مسئولان قول گرفتیم تا پایان تیرماه همه افراد اسکان دائمی داده شوند.

وی مردم از خدمات و تسهیلات رضایت داشتند اما باید توجه داشت که همیشه در خدمات کم و کسری وجود دارد و مردم به خاطر بزرگواری که دارند گلایه نمی کنند و آنچه ابراز می کنند رضایت است.

روحانی گفت: قاطعانه به بنیاد مسکن اعلام می کنم که دولت از مناطق زلزله زده حمایت می کند و باید ساخت همه خانه ها در خردادد و تیرماه نهایی شود.

روحانی بیان کرد: روز گذشته در استان کرمان بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در سیرجان، سرچشمه و دیگر شهرستان های استان کرمان افتتاح شد که طرح های مهم و ارزشمندی بودند.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها بیش از ۹۰۰ مگاوات برق به استان اضافه شد و کرمان از این پس صادر کننده برق به شبکه سراسری خواهد بود.

روحانی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی و آب طرح های خوب و مهمی افتتاح و کلنگ زنی شود، ابراز داشت: روز گذشته بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی در سراسر استان کرمان افتتاح شد و این امر نشان از تلاش مردم این سرزمین داشته و موجب امیدواری است.

رئیس جمهور بیان کرد: عملیات اجرایی راه آهن سیرجان - کرمان روز گذشته آغاز شد و امیدواریم طی سال‌های آینده و تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از جنوب به کرمان موجب تحول در صنعت استان می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی آب از جنوب به سیرجان و سد صفارود برسد.

روحانی گفت: اقدامات تشریفاتی، حقوقی و آیین نامه ای پارک گردشگری خبر بافت آغاز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسکان دائمی !تا پایان تیر!! !
      اسکان دائمی برا خودت
      تا پایان تیر هم برا خودت.کانکس برسونید به بیچارها. یخ نزنن بقیش پیشکش وجود نحستون.دیگه حناتون رنگی نداره.کسی هم حرفتون رو باور نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج