جاباما
۶۷۱۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رییس فیفا با جت شخصی اش سفر یک روزه ای به تهران خواهد داشت

درخواست سپ بلاتر برای دیدار با روحانی

سفر رییس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران تقریبا قطعی شده است.

درخواست سپ بلاتر برای دیدار با روحانی

روزنامه تماشا: سفر رییس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران تقریبا قطعی شده است. سپ بلاتر روز 15 آبان ماه به ایران می آید تا در کنگره علم و فوتبال شرکت کند.او این سفر را با جت شخصی اش انجام می دهد و بسیاری از معاونان و روسای کمیته های فیفا همراهش خواهند بود. رییس فدراسیون جهانی فوتبال بعدازظهر روز 15 آبان به تهران می آید. شب در تهران است و روز 16 آبان تهران را به مقصد دبی ترک می کند.

روز 17 آبان در دبی فینال جام جهانی جوانان برگزار می شود و بلاتر آن بازی را از نزدیک خواهد دید. او که قرار بود ماه رمضان میهمان فدراسیون فوتبال ایران باشد سفر خودش به تهران را به تعویق انداخته و گفته می شود مسوولان فدراسیون فوتبال در تعویق این سفر نقش داشته اند. ظاهرا از فدراسیون فوتبال ایران به بلاتر مشورت داده شده که آبان ماه زمان بسیار بهتری برای حضور در ایران است.

در مورد برنامه های بلاتر در ایران قبل از این صحبت های زیادی شده است. جمالی رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در مورد برنامه های این سفر گفته: «بازدید از آکادمی فوتبال و یکسری ملاقات ها از برنامه های بلاتر در ایران است اما او اعلام کرده که برنامه های دقیق خود را نیز به زودی به ما اعلام خواهد کرد.»

اما بخش مهم سفر بلاتر به درخواست جدید رییس فیفا از فدراسیون فوتبال ایران مربوط می شود. اینطور که شنیده می شود سپ بلاتر از مسوولان فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده که دیداری با رییس جمهور داشته باشد. درخواستی که به صورت ناگهانی در برنامه رییس فدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفته است.

مرد سوییسی که قبل از این هم بنای سفر به ایران را داشت حالا با انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور ایران تصمیم گرفته دیداری با او داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج